Send As SMS

Πέμπτη, Ιανουάριος 18, 2007

Οι Παλαιοί και οι Αρχαίοι

Πόσα πράγματα μπορείς να βρεις κατεβαίνοντας
σε ένα υπόγειο της Οδού Ηφαίστου;
Εις Άδην κάθοδος -
αλλά ανεβαίνεις με πολλές Ευρυδίκες...



Τα ξένα παλιατζίδικα τα ονομάζουν αγορές ψύλλων
(flea market, marche de puces)
Εδώ έχουν ονόματα θεών και την βοήθεια αρχαίων σοφών.



χύμα πράγματα πολύτιμα και άχρηστα,
ψάχνεις και βρίσκεις
Παλιά το λέγαν Γιουσουρούμ -
από το όνομα του πρώτου Εβραίου παλαιοπώλη.



ανάμεσα στα παλαιοπωλεία, κανονικά καταστήματα
φοράνε κι αυτά έναν αέρα παλαιότητας



οι αρχαίοι πρόγονοι πάντα βοηθάνε
(που να το ήξερε ο Σωκράτης!)



και πως να λείψει η Αφροδίτη από τον δρόμο του συζύγου της (και διαπρεπούς κερασφόρου). Αν και τους την έπεσε άσκημα με το σιδερένιο δίχτυ, όταν πηδιόνταν με τον Άρη.



Δεν ξέρω τι ήταν πιο φάλτσο: η λατέρνα ή η φωνή του λατερνατζή; Πάντως για την φωτογραφία απαίτησε αμοιβή.



Το κλασικό μαγαζί κι ο κλασικός κράχτης σε φάση εργασίας



Μισούσε που μισούσε το τραγούδι ο Χόρν - αν έβλεπε κι αυτό...



η τελευταία εικόνα: kinky boots for S/M dominas
(ή μήπως είναι η νέα μόδα;)



Φωτογράφησα την Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2007

180 Comments:

Takis Alevantis said...

Την Τρίτη, η μαγική Ελλάδα της κλασσικής αρχαιότητας και της όμορφης φύσης. Σήμερα, η καθημερινή Ελλάδα της πιάτσας, η ζεστή, φωνακλάδικη και ανθρώπινη. Νάσια καλά Νίκο που μας τις θυμίζεις και μας θυμίζεις μαζί τον ίδιο μας τον εαυτό.

Πεμ Ιαν 18, 09:07:51 πμ  
Andros said...

Κατι το Ωραιον (απο τιτλο παλιου βιβλιου που εχω) θα παρετε? Μου φαινεται οτι οι τιμες του κιτς εχουν παει στα υψη... Αν κρινω απο τα 50 Ευρω για κατι διαφανα πολυχρωμα κουρελια για την Αφροδιτη.

Παντως αυτη η γωνια της Αθηνας δεν φαινεται να εχει αλλαξει πολυ.

Κυριε Δημου καλες οι φωτογραφιες αλλα νομιζω οτι αναλογα με την περισταση πρεπει να μας μεταφερετε και τους ηχους η τις μυρουδιες....Γιατι πιστευω οτι ειναι μερος του χαρακτηρα μιας περιοχης. Δηλαδη, μυρισατε μουχλα η σουβλακι? Ειχε πολυ Φασαρια και απο τι?

Πεμ Ιαν 18, 09:12:25 πμ  
shashoura said...

...και η καθημερινή Ελλάδα έχει την δική της μαγεία!!!
Ωραίες φωτογραφίες!
:))

Πεμ Ιαν 18, 09:27:09 πμ  
HliasM said...

Οι μπότες στην τελευταια φωτογραφια ειναι... αντιπλυμμηρικες!!!
(καλα το εγραψα???)

Πεμ Ιαν 18, 09:56:36 πμ  
Nikos Dimou said...

andros said...
Κυριε Δημου καλες οι φωτογραφιες αλλα νομιζω οτι αναλογα με την περισταση πρεπει να μας μεταφερετε και τους ηχους η τις μυρουδιες....Γιατι πιστευω οτι ειναι μερος του χαρακτηρα μιας περιοχης. Δηλαδη, μυρισατε μουχλα η σουβλακι? Ειχε πολυ Φασαρια και απο τι?

------------------------

Στην επόμενη φάση του blog (αν υπάρξει) ίσως προσθέσω και μικρά βίντεο, οπότε το θέμα του ήχουν θα λυθεί (ναι είχε αρκετή φασαρία). Τώρα για τις μυρωδιές...

Πεμ Ιαν 18, 10:02:16 πμ  
somebody said...

"Πάντως για την φωτογραφία απαίτησε αμοιβή."

Με την Kodak και το stabilizer?
Γιατί όχι από μακριά? :)

Πεμ Ιαν 18, 10:07:52 πμ  
proinos said...

@hliasm
πλημμύρα και αντιπλημμυρικός.

Το θέμα είναι κατά πόσον η ατμόσφαιρα στην Ηφαίστου ή στην Πανδρόσου κλπ είναι ακόμα η καθημερινή Αθήνα (μας) ή έχει ολοκληρωτικά πλέον μεταβληθεί σε ένα τουριστικό μόρφωμα με χαρακτηριστικά ενδιαφέροντα ίσως, αλλά μερικές φορές και απωθητικά για τους γηγενείς...

Σίγουρα πάντως πρόσφορη για φωτογράφηση ιδίως από έμπειρα χέρια και μάτια!
Ευχαριστούμε ΝΔ και καλημέρα

Πεμ Ιαν 18, 10:08:59 πμ  
Et in Arcadia ego said...

Το φωτογραφικο Μπλογκ ειναι υπεροχο , οτι πρεπει για την καθημερινη δοση "Δημου" , light και με kinky boots !!
Ελπιζω να γραψετε πολλα χιλιομετρα το 2007 κ. Νικο !!

Πεμ Ιαν 18, 10:13:36 πμ  
paragrafos said...

Αν κληρονομούσα ένα παλαιοπωλείο, μαλλον θα πτώχευα επειδή δεν θα ήθελα να πουλήσω τίποτε!

Καλημέρα σας - Με αγάπη

Παράγραφος

Πεμ Ιαν 18, 10:17:32 πμ  
Nikos Dimou said...

somebody said...
Με την Kodak και το stabilizer?
Γιατί όχι από μακριά? :)

--------------------------------

Από μακριά εγώ - αλλά τσακάλι ο τύπος. Το κατέγραψε και μόλις κατέβασα την μηχανή μου έκανε νεύμα δείχνοντας το πιατάκι...

Γενικά σε τέτοια μέρη η Nikon(αυτή είχα) με τον τεράστιο φακό σε κάνει πολύ ορατό σαν φωτογράφο - άλλες φορές θα είναι Kodak ή Lumix.

Πεμ Ιαν 18, 10:21:24 πμ  
Vrennus said...

...οι φιλόσοφοι (Socrates) κι οι θεές (Aphrodite) σε πρώτη θέα, σε ισόγεια, όμως ο φίλος της αρετής Φιλάρετος εξορισμένος σ' ένα υπόγειο (1η φωτογραφία)...

Πεμ Ιαν 18, 10:23:24 πμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

Άτιμη Θεά!
Απο τότε έσπερνες τη διχόνοια στους άντρες σου!
(Τώρα το πώς η Θεά της ομορφιάς είχε παντρευτεί τον κουτσό και άσχημο Ήφαιστο, είναι άλλη ιστορία...)
Απ΄ότι ξέρω, τόσο ο Άρης όσο και η Αφροδίτη, δικάστηκαν πάνω σε έναν πάγο μετά τη σύλληψη με το μεταλλικό δίκτυ (ρεζίλι των σκυλιών δηλαδή...), και καταδικάστηκαν και οι δύο , εξ΄ού και ο Άρειος Πάγος ως ανώτατο Δικαστήριο!
Ξέρει όμως κανείς γιατί δικάστηκαν πάνω σε αυτόν τον πάγο, πως τους ήρθε δηλαδή η ιδέα;

Υ.Γ.
Το ερχόμενο Σάββατο, στις 10πμ απο το FLASH 96 θα μεταδοθεί η τελευταία συνένετευξη του Δημήτρη Χόρν.

Πεμ Ιαν 18, 10:23:30 πμ  
Nikos Dimou said...

proinos
Ιανουάριος, εκτός διακοπών Χριστουγέννων, οι τουρίστες ήταν ούτε 10%.

Βέβαια τα τουριστικά χαρακτηριστικά παραμένουν...

Πεμ Ιαν 18, 10:24:37 πμ  
somebody said...

Γάτος vs τσακάλι σημειώσατε 2!!! :)

Πεμ Ιαν 18, 10:28:28 πμ  
sizenagir said...

Κάθε αντικείμενο παλιό φανερώνει ανθρώπινες ιστορίες, αρκεί κανείς να έχει τη διάθεση να τις δει.
"Τα αντικείμενα δεν έχουν αξία!" Το λέω και εγώ μερικές φορές στα παιδιά μου, δεν το πιστεύω όμως, τα αντικείμενα σε βοηθούν να ανασύρεις μνήμες άλλοτε γλυκές άλλοτε πικρές, όμως εξίσου σημαντικές.
Επειδή τα τελευταία χρόνια δεν ζώ στην Αθήνα αλλά στο Βόλο, η καλύτερη μου είναι όταν κατεβαίνω στην Αθήνα με την ψυχολογία του τουρίστα. Πρώτος σταθμός στο πατρικό μου, μετά ηλεκτρικός, στάση στο Θησείο και μετά περπατώντας, χάνομαι και ταξιδεύω.
Όσο για σας τους περισσότερους σας λυπάμαι λίγο, σας έχει φάει το άγχος και το τρέξιμο, δεν έχετε χρόνο να κοιτάξετε αλλού.

Πεμ Ιαν 18, 10:40:27 πμ  
gravoura said...

Κι εγώ που ζω Θεσσαλονίκη, όταν θα βρεθώ στην Αθήνα, μόνο δηλ. 2-3 φορές το χρόνο, θα κάνω ένα πέρασμα από το Μοναστηράκι απαραίτητα. Με τα πόδια από την Ακρόπολη και ίσια κάτω στον πεζόδρομο. Είναι πραγματικά πολύ όμορφη η διαδρομή.

Το Μοναστηράκι έχει χάσει την παλιά αίγλη του και τις "ευκαιρίες" που μπορούσες να βρεις. ΄Ομως και πάλι, εκπέμπει μια νοσταλγία, και έχει και ενδιαφέροντα μέρη για ουζάκι ή καφέ. Αρκεί να μην είναι εποχή με πολλούς τουρίστες, που κάνουν προβληματική την ατμόσφαιρα και την αλλοιώνουν.

Πεμ Ιαν 18, 11:21:48 πμ  
maro_k said...

Καλημέρα.

Αραγε χωρίς τουρίστες και άρα χωρίς όλα αυτά τα μαγαζάκια τα πολύχρωμα και τα γεμάτα "χρηστικά" αντικείμενα αποκλείστικά προορισμένα γι 'αυτούς πώς θα ήταν το Μοναστηράκι, το Γιουσουρούμ και η Ηφαίστου;
Κατά πάσα πιθανότητα ένας άλλος τόπος.
Η Αθήνα και ειδικά το κέντρο είναι όμορφα άσχημο γιατί είναι αυτό που είναι. Αν ήταν κάπως αλλιώς μπορεί να ήταν μια άλλη πόλη. Που δεν την έχουμε ακόμη επισκεφτεί.

Πεμ Ιαν 18, 11:33:31 πμ  
el-bard said...

Πριν καμιά 30αριά χρόνια σε παλαιοβιβλιοπωλείο στο Γιουσουρούμ. Ψάχνοντας για ευκαιρία είχα πετύχει ένα βιβλίο που με ενθουσίαζε, Βολταίρος, ίσως η Καντίντ, δε θυμάμαι πια, έκδοση του 18.. τόσο, το έμπλεξα μαζί με καμιά δεκαριά άλλα μπας και το περάσω από το μάτι του παλαιοβιβλιοπώλη στο ντούκου. Ξυράφι όμως ο τύπος, όταν έφτασε η στιγμή της εκτίμησης και του σχετικού παζαριού, ξεχωρίζει στην αριστερή άκρη του ξεχαρβαλωμένου γραφείου του τα εννιά άσχετα ("δυο κατοστάρικα γι' αυτά") και το Βολταίρο στα δεξιά του ("γι' αυτό, φίλε, πληρώνεις πέντε καφετιά κι είναι δικό σου"). Και μ' αφήνει σύξυλο.

Πεμ Ιαν 18, 11:45:02 πμ  
somebody said...

Το επισκέπτομαι τακτικά το μοναστηράκι. Είναι σαν ένα ταξίδι μέσα στο ταξίδι μέσα στο ταξίδι...
Τόσα πράγματα που το κάθε ένα κουβαλά τόσες μνήμες, τόσες δονήσεις εγκλωβισμένες, έχοντας περάσει από τόσους ανθρώπους, τόσες ιστορίες, τόσες μιλιές...
Την αισθάνεσαι αυτή τη δόνηση στο χώρο όλο, σε παίρνει, σε παρασέρνει..
Και λες: Τι δουλειά έχω εγώ στην πόλη που ζω; Τέτοια σκέψη ΕΚΕΙ είναι εφιάλτης..
Εκεί ζεις παρελθόν και παρόν μαζί σε μία νοσταλγική, αρμονική και αληθινή συνύπαρξη..

Μία άλλη Αθήνα.
Η Αθήνα όπως θα θέλαμε, μα δεν τολμάμε να είναι;

Και σαν επίλογο δεν ξεχνώ να περάσω και από τα βινύλια του Ζαχαρία, για να καταλήξω σπίτι μου με ΜΟΥΣΙΚΗ αντί για αναπαραγόμενους ήχους, να μου θυμίζουν πως το παρελθόν με το παρόν μπορούν να είναι ένα...

Οι λάτρεις του βινυλίου με καταλαβαίνουν..

Ζαχαριάς για μικρά παιδιά,
Ζαχαρίας για μεγάλα, που είναι ακόμη παιδιά...

Πόση διαφορά μπορεί ένας τόνος (ναι, ένας ολόκληρος τόνος) να κάνει...

Πεμ Ιαν 18, 12:34:40 μμ  
Nikos Dimou said...

Όλη αυτή η περιοχή είναι μαγική.

Σε άλλο πόστ θα βάλω φωτογραφίες από τον παράλληλο δρόμο της Ηφαίστου την Αδριανού και τον χώρο του Θησείου. Ανεβαίνοντας ως τους Αέρηδες και την Ρωμαική Αγορά με την Ακρόπολη για φόντο - από τους ωραιότερους περίπατους στην οικουμένη.

Πεμ Ιαν 18, 12:45:21 μμ  
Yannis H said...

Ναι, το Μοναστηράκι είναι ωραίο. Την τελευταία φορά που το επισκέφτηκα, όμως, έφυγα με οργή. Είδα στην έξοδό του (κοντά στο σταθμό του Ηλεκτρικού) έναν παραμορφωμένο άνθρωπο, με κομμένα χέρια και πόδια, καμένο σχεδόν ολόκληρο, να ζητάει ελεημοσύνη. Μου είπαν πως είναι γνωστή φυσιογνωμία, ένας από τρεις Σέρβους που είχαν τραυματιστεί σε βομβαρδισμό στον πόλεμο και ήλθαν στην Ελλάδα όπου ζητιανεύουν. Τους είχαν μάλιστα εμφανίσει στην τηλεόραση, και οι καημένοι ήλπιζαν σε κάποια πλαστική. Αυτός που είδα ήταν ο πιο σοβαρά ακρωτηριασμένος και καμένος.

Και λέω, τι κράτος είναι αυτό που διασύρει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια έτσι; Δηλαδή υπάρχουν χρήματα για κάποια ηλίθια γεγονότα, κάποιους κομματικούς ημέτερους και ένας παραμορφωμένος ανάπηρος αφήνεται στο πεζοδρόμιο με απλωμένο το ανύπαρκτο χέρι του;

Αυτό (και σόρι) μου έμεινε από την τελευταία επίσκεψη στο Μοναστηράκι.

Πεμ Ιαν 18, 12:50:09 μμ  
sizenagir said...

Κύριε Δήμου έχω μια πρόταση.

Ραντεβού την άνοιξη στους Αέρηδες!
Εσείς και εμείς. Όλο το Blog.
Θα μας κάνετε την τιμή;

Πεμ Ιαν 18, 01:24:54 μμ  
Nikos Dimou said...

sizenagir said...
Κύριε Δήμου έχω μια πρόταση.

---------------------------

Γιατί όχι;
"Τούτον τον χείμωνα..." που λέει κι ο Σαββόπουλος.
Έτσι και τον πηδήξουμε (και δεν μας πηδήξει με τις γρίππες) τα λέμε τον Απρίλη!

Πεμ Ιαν 18, 01:32:25 μμ  
Αρχαίος said...

Να καικάτι ακόμα που δεν ήξερα απο που βγήκε το Γιουσουρούμ.
Μην λες πολλά για αρχαίους θα ξανα-πλακώσει o Harry !!!.
Στην πιάτσα κυκλοφορούν μόνο σαϊνια οι κουτο-έλληνες κατα το κουτό-φραγκοι) είμαστε όλοι οι αγοραστές. Κάποτε αγόρασα ένα λεξικό απο ένα διάσημο υπόγειο παλαιοπωλείο το θεώρησα ευκαιρία γιατί είχε ένα σεβαστό όγκο. Στη συνέχεια μετα απο δύο μέρες διαπίστωσα ότι καινούργιο κόστιζε λιγότερο!!!

Πεμ Ιαν 18, 01:44:47 μμ  
rednet69 (georgia m.) said...

Π

Πεμ Ιαν 18, 02:07:34 μμ  
sizenagir said...

Ραντεβού λοιπόν τέλη Μαρτίου για να κανονίσουμε τις λεπτομέρειες!

Πεμ Ιαν 18, 02:09:24 μμ  
rednet69 (georgia m.) said...

Πολύς ο λόγος περί πηδήματος,σήμερα.
:)
Η Αφροδίτη με τον Αρη "πηδιόνταν",γράφει ο ΝΔ σήμερα,και λίγο πιο πριν διάβασα ότι ελπίζει να μη μας πηδήξει ο φετινός χειμώνας ώστε να βρεθεί με το μπλογκ στους Αέρηδες.
:)

Πεμ Ιαν 18, 02:10:33 μμ  
somebody said...

This post has been removed by the author.

Πεμ Ιαν 18, 03:33:28 μμ  
sizenagir said...

Όταν είναι ανοιξιάτικος ο καιρός είναι φυσικό το "πήδημα". Έρχεται αβίαστα...

Πεμ Ιαν 18, 03:36:43 μμ  
somebody said...

Το φυσιολογικό πάντως είναι μετά από ένα 'πήδημα' να βγαίνει και μία νέα ζωή.

Είτε πραγματικά, είτε μεταφορικά, που τότε βγαίνουμε εμείς με νέα ζωή.

Καλά πηδήματα λοιπόν!!!

Πεμ Ιαν 18, 03:36:58 μμ  
Nikos Dimou said...

ΩΧ! Τι τόθελα να θυμηθώ τον Σαββόπουλο! Πήδηξα το μπλογκ.

Πεμ Ιαν 18, 03:43:13 μμ  
somebody said...

This post has been removed by a blog administrator.

Πεμ Ιαν 18, 03:44:14 μμ  
somebody said...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ SOMEBODY ΜΕ ΤΙΣ ΧΗΡΕΣ!!!! ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ID!!!! Ο ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ...
ΝΔ, ΣΒΗΣΤΟ!!!!

Πεμ Ιαν 18, 03:49:54 μμ  
somebody said...

Τι λέτε να κάνουμε κάτι εποικοδομητικό;
Να μαζέψουμε όλοι χρήματα να στείλουμε τον 'σαλτάρω' σε μία ψυχοκλινική...
Εστω και ένας να σωθεί είναι κέρδος..

Πεμ Ιαν 18, 04:02:51 μμ  
Nikos Dimou said...

Βρε "Σαλτάρω" γιατί δεν υπογράφεις τις χήρες... εσύ τις χήρεψες!

Σβήνω.

Πεμ Ιαν 18, 04:08:32 μμ  
somebody said...

ΤΗΧ! (Thanks) και με την υπογραφή της Lucas Films!!!

Πεμ Ιαν 18, 04:12:53 μμ  
mtryfo said...

Οσοι βρισκόμαστε στην Αθηνα έστω και μια φορά το χρόνο τριγυρνάμε σ αυτη την περιοχή και δη στο Γιουσουρουμ για χάζι και μόνο, ξεχνιέμαι ώρες...
Απ τις φωτο που μιλάνε μόνες τους, ξεχωρίζω τις μπότες που παραπέμπουν στους Lordi ή στα τέλη 60 αρχές '70 με τους κοθόρνους εκεινης της εποχής.

Πεμ Ιαν 18, 04:15:06 μμ  
aphrodite said...

Επ!

Με φώναξε κανείς?

Σόρρυ βρε παιδιά, τι να κάνω, του περνούσα ένα καινούριο ζευγάρι κέρατα, διότι τα ποροηγούμενα είχαν πολλά γκυ επάνω και τα βαρέθηκα! :D

Φοβερές φωτογραφίες, τι να γίνει, πλήρωσες και.. εισητήριο αυτή τη φορά Γάτε, αλλά ήταν για καλό! Τώρα ναι, το όνομα Αφροδίτη σε τέτοια μαγαζιά είναι από φολκλόρ έως κιτς, αλλά αυτά πιστεύουν ότι τραβάνε, έτσι ή αλλιώς θα χτύπαγε άσχημα τσίτι στο Μοναστηράκι από μαγαζί "Χέλγκα" ή "Ούλρικε" ας πούμε... Τώρα για μπότες, ακόμη τις πουλάνε αυτές? Τζήζους... Αν και έτσι και θες ορίτζιναλ φρίκουλο, να πας μέχρι το Remember (αν υπάρχει ακόμη αυτό) να δεις... Τι μου θύμισες πάντως... ηλεκτρικό και βόλτα με την παρέα για χαιμαλιά στην Ηφαίστου και μετά καφέ στου Λουμπαρδιάρη περπατώντας (και δε μας έβγαινε η γλώσσα έξω!).

(πεταρίζουν νοσταλγόνια, μισό να τα προσγειώσω....)

Καλά τα φλώρικα, και τώρα δουλειά:

1. Γάτε πρόσεχε με τις κάμερές σου σε τέτοια μέρη. Πρόσεχε δλδ γενικώς, για ευνόητους λόγους. Σπείρες και καταστήματα στην Ομόνοια για τα κλεμμένα ή ντιρέκτ χέρι με χέρι...

2. somebody, δοκίμασε και άβαταρ (αν και η κακοήθεια κάνει τα πάντα προκειμένου να επιβεβαιωθεί...). Οι απόψεις μου επί του θέματος είναι γνωστές, μία χαραμάδα και ορίστε... :(

Πεμ Ιαν 18, 04:17:26 μμ  
aphrodite said...

ΥΓ- @πάντα σκεπτικιστής,

"(Τώρα το πώς η Θεά της ομορφιάς είχε παντρευτεί τον κουτσό και άσχημο Ήφαιστο, είναι άλλη ιστορία...)"

Μα δεν χωράνε δύο Σταρ Ελλάς στο ίδιο σπίτι! ΛΟΛ!

Πεμ Ιαν 18, 04:22:42 μμ  
aphrodite said...

ΥΓ2- Από συμβατότητα πάντως, ε? Πρώτα εξαφανίστηκαν τα τενεκεδάκια και τώρα και το δικό μου το άβαταρ... Αντε να δούμε πόσο υπεύθυνα θα αντιμετωπίσει παράλληλα τις δύο εκδόσεις του ο μπλόγκερ και πόσο θα μας τραβήξει ακόμη με αυτά τα νιανιά!

Πεμ Ιαν 18, 04:25:08 μμ  
somebody said...

Ναι άφρο μας, θα το κάνω. Είναι μέρες που το σκέφτομαι. Ωρα για πράξη, πάω!

Πεμ Ιαν 18, 04:25:41 μμ  
zoi20 said...

Η ιστορία με τον λατερνατζή είναι ότι πιο ευχάριστο άκουσα σήμερα. Φαντάστηκα τη σκηνή που σας έκανε νόημα να ρίξετε κάτι στο πιατάκι κ μου φάνηκε πολύ τσαχπίνικη. Μα είναι απίστευτοι αυτοί οι τύποι:)

Επίσης η περιοχή προσφέρεται για φλερτ. Ειδικά οι Αέρηδες είναι ότι πρέπει.

Πεμ Ιαν 18, 04:28:34 μμ  
blade runner said...

Μια ωραία βόλτα στην Ηφαίστου, μετά στην πλατεία Αβησσυνίας, όπου κρύβονται αληθινοί θησαυροί για αυτούς που ξέρουν να ψάχνουν κι έχουν υπομονή. Και μετά, για ουζάκια και μεζέδες εκλεκτούς, στο Καφέ Αβησσυνία, με ή άνευ μουσικής.
Για τα παλαιά φυσικά και μόνο, και ουχί για τα αρχαία!

Ωραία βόλτα.

Πεμ Ιαν 18, 04:33:19 μμ  
antvol said...

to zoi20

a propos, πότε πας Αέρηδες;

Πεμ Ιαν 18, 04:34:44 μμ  
Nikos Dimou said...

Tα avatars όσων πέρασαν στο νέο blogger (ή άρχισαν νέο blog) δεν εμφανίζονται στον παλιό.

Τελικά μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι τα πλεονεκτήματα του νέου; Γιατί ως τώρα μόνο αρνητικά βλέπω.

Πεμ Ιαν 18, 04:35:04 μμ  
blade runner said...

aphro, τι λες, βουτάμε κανένα ζευγάρι gothic άρβυλα, να σε πάω μια βόλτα από το Underworld, να δούμε κανένα fetish show?

Ακόμη καλύτερα, την Παρασκευή το βράδυ στο Gagarin εμφανίζονται οι εκ Μαδρίτης ορμώμενες Dirty Princess. Είναι λίγο λεσβίες φυσικά οι κοπέλες, αλλά εκεί μπορούμε να τιμήσουμε και το Remember (ναι, υπάρχει ακόμη, ναι, jesus christ superstar of darkness), και τη Rebound και το Αγκάθι.

Ασε το σύζυγο στο σπίτι, πες του ότι πας για τσάι σε κάτι φίλες σου και θα μείνεις κι εκεί το βράδυ, να κάνετε ... pyjama party, να θυμηθείτε τα παλιά (και ουχί τα αρχαία!), και άσε τα υπόλοιπα σε μένα.

Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Ηφαιστου, του Αρη, και όλου του ανδρικού πληθυσμού, τώρα που το σκέφτομαι!

lol

Πεμ Ιαν 18, 04:40:30 μμ  
blade runner said...

This post has been removed by the author.

Πεμ Ιαν 18, 04:40:35 μμ  
somebody said...

pls pls pls.... πως βάζω avatar; Είχε δημοδιευθεί κάποτε μα δεν θυμάμαι τον πιο σωστό (και γρήγορα στο κατέβασμα) τρόπο!!!

Πεμ Ιαν 18, 04:41:20 μμ  
despw said...

paragrafos said...
Αν κληρονομούσα ένα παλαιοπωλείο, μαλλον θα πτώχευα επειδή δεν θα ήθελα να πουλήσω τίποτε!

.........Join the club!!!
Κάτι ξέρεις εσύ :)))

Nikos Dimou said...
Τα ξένα παλιατζίδικα τα ονομάζουν αγορές ψύλλων
(flea market, marche de puces)

Νόμιζα πως λέγονταν Marche aux puces.


Nikos Dimou said...
sizenagir said...
Κύριε Δήμου έχω μια πρόταση.

---------------------------

Γιατί όχι;
"Τούτον τον χείμωνα..." που λέει κι ο Σαββόπουλος.
Έτσι και τον πηδήξουμε (και δεν μας πηδήξει με τις γρίππες) τα λέμε τον Απρίλη!

Γιατί όχι την άλλη Κυριακή;

Το γοργόν και χάριν έχει

Πεμ Ιαν 18, 04:41:29 μμ  
γλαστρούλης στον ακάλυπτο said...

Και θα βάλεις και αβατάρ το Μπολιβάρ για να σου αποδωθεί η θέση του σκεπτικού σχολιαστή στο δελτίο του Εισαγγελάτου. Θα καταγγείλεις ως κακοήθη το Νίκο Ξυδάκη και το έργο Κοντά Στη Δόξα Μια Στιγμή. Και μη σκέφτείς σαν υπακούεις και κάνεις όσα σου λένε μέσα στο διαδίχτυο, πόσο δουλικός είσαι στη ζωή, πολυέλαιε.

Πεμ Ιαν 18, 04:43:40 μμ  
mtryfo said...

blade runner said :
Είναι λίγο λεσβίες φυσικά οι κοπέλες,

Μέχρι τώρα ήξερα ότι υπάρχει ολίγον έγκυος δεν ήξερα και για ολίγον λεσβία (λολ)

Πεμ Ιαν 18, 04:45:40 μμ  
blade runner said...

Oι Αέρηδες είναι η αγαπημένη μου περιοχή στην Αθήνα (ναι, το ξέρω, στερούμαι πρωτοτυπίας αλλά τι να κάνουμε...) και τα Αναφιώτικα είναι εξαιρετικά για φωτογραφική συνεδρία.

Πρόσφατα μπήκα στο ωραιότερο σπίτι της περιοχής, βρίσκεται επί της Θόλου και ανήκει σε γνωστό εφοπλιστή. Βρέθηκα εκεί εντελώς τυχαία, και πέρασα μία άκρως ενδιαφέρουσα βραδιά.

Νομίζω πως η ταράτσα αυτού του σπιτιού έχει την καλύτερη θέα σε όλη την πόλη. Πάντα το χάζευα, και ποτέ δεν θα πίστευα ότι κάποια μέρα θα το έβλεπα και στο εσωτερικό του. Δυστυχώς, δεν είχα πολύ χρόνο να το εξερευνήσω (είναι και μεγάλο). Την άλλη φορά, αν προκύψει, ποιός ξέρει...

Μπροστά σου να βλέπεις αυτό που κάποτε ήταν η αρχαία Αθήνα και από πάνω να κρέμεται ο βράχος. Τι άλλο να θέλει μια Αθηναία από τη ζωή της;;; Το σπίτι πάντως το χαίρεται Αγγλίδα και όχι Ελληνίδα...

Πεμ Ιαν 18, 04:48:08 μμ  
zoi20 said...

@antvol
Πάντως αν συναντηθούμε όλο το blog τον Απρίλη θα έρθω.

Πεμ Ιαν 18, 04:52:19 μμ  
antvol said...

Nikos Dimou said...
Τελικά μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι τα πλεονεκτήματα του νέου; Γιατί ως τώρα μόνο αρνητικά βλέπω.
---

Είναι πολύ απλό, το τεράστιο πλεονέκτημα του νέου blogger είναι να μας κάνει να καταλαβαίνουμε τι είχαμε και τι χάσαμε.

Κατόπιν εορτής, όπως πάντα συμβαίνει με τα θέματα αυτά.

Πεμ Ιαν 18, 04:53:43 μμ  
blade runner said...

@mtryfo

λολολολ δεν λες τίποτα!

Είναι που μπορεί να έχουν mixed taste στο σεξ, οπότε επιφυλάσσομαι, καταλαβαίνεις...

Καλή συνέχεια

Υ.Γ. Τώρα θυμήθηκα και την Αμάλθεια, εκείνο το καφέ στην Πλάκα, που είχα φάει κάποτε το καλύτερο παγωτό της ζωής μου. Να υπάρχει ακόμη; Και να εξακολουθεί να έχει εξίσου καλό παγωτό; Μπααα...

Πεμ Ιαν 18, 04:54:23 μμ  
blade runner said...

Για τη συνάντηση, εννοείται πως κι εγώ ψηφίζω δαγκωτό ναι.

Πεμ Ιαν 18, 04:55:07 μμ  
artaddicted said...

1η κοπάνα, γυμνάσιο. Ηλεκτρικός από Πειραιά και σε 20 λεπτά σ'ένα πρωτόγνωρο παράδεισο. 7 ώρες -όσο και το μάθημα- στην Ηφαίστου πάνω κάτω και ξανά πάνω και ξανά κάτω. Ίσα ίσα ένας καφές μέχρι ν'ανοίξουν τα μαγαζιά και να απλωθούν οι πραμάτειες. Μαγικό. Το Μοναστηράκι για 3 δεκατετράχρονα μεγαλωμένα στο Κερατσίνι, που δηλώνουν μες στην άγνοιά τους αντιδραστικά και ακούνε ροκ όταν όλοι γύρω τους ακούνε Ρουβα. Μαγικό. Το λέω ξανά και ξανά γιατί μόνο αυτή η λέξη μπορεί να εκφράσει τις σκέψεις μας τότε. Μόνιμο χαμόγελο στα πρόσωπά μας για 7 ώρες. Λεφτά μόνο για τα εισιτήρια του γυρισμού και ίσα τον καφέ. Σαν να μπαίναμε σε μια άλλη κοινωνία -σ'αυτή που τότε ευχόμασταν να ζούμε και όχι στα τέλη του '90. Μεγαλύτερα παιδιά που μοιάζουν με hippies ("αχ!θέλω και γω τέτοια ρουχα!") και άλλα με μοϊκάνα το μαλλί και καρφιά παντού. Παραπάνω από πρωτόγνωρα όλ' αυτά. Σκέψεις και αισθήματα που κάνουν την επιστροφή στο σπίτι και στα φροντιστήρια ανυπόφορη. Απωθημένα που πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθούν γιατί "είμαι μόνο 14 γμτ, δε θέλω από τώρα απωθημένα"! Ενέχει και ο φόβος μήπως μας έπιασαν από την κοπάνα και να προλάβουμε το σχόλασμα. Την άλλη βδομάδα ίδια ώρα ραντεβού, στη στάση του λεωφορείου και φύγαμε. Σιγά σιγά καταφέρνεις να σ'αφήσουν να πας Κυριακή! Αυτή είναι και τελικά η πρώτη σου επαφή με την πόλη που ονομάζεται Αθήνα. Τότε πρώτη φορά συνειδητοποιείς την αξία της. Το σήμερα της Ερμού με το χθες της Ηφαίστου και το προχθές του Θησείου. Όλοι οι χρόνοι και όλοι οι καιροί σε 5 τετράγωνα. Τότε αρχίζεις ν'αγαπάς αυτή την τόσο αντιφατική πόλη. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση του τι είναι αυτό που με τράβηξε ν'ανέβω στην Αθήνα, εποχή καταλήψεων, αντί να κάτσω στο (πολύ όμορφο σίγουρα) Ρέθυμνο, κ. ΝΔ.

Πεμ Ιαν 18, 05:03:50 μμ  
Gatina said...

"Ετούτο το παλιό καναπεδάκι
αν είχε στόμα πόσα θα 'χε πει
είναι βιβλίο μιας τρελής αγάπης
που ζήσαμε εγώ και συ.

Τούτο το παλιό
καναπεδάκι
τώρα σιγοτρώει, σιγοτρώει
το σαράκι
κι έχει σύντροφο πιστό
της αράχνης τον ιστό
της αράχνης τον ιστό
σύντροφο πιστό.

Στο παλιατζίδικο παρατημένο
με τον καιρό και αυτό θα ξεχαστεί
ο έρωτάς μας ήτανε γραμμένο
να μη στεριώσει, να χαθεί."

:p

Πεμ Ιαν 18, 05:05:18 μμ  
x-taramas said...

Δύσκολο το ερώτημα (για τον λατερνατζή). Πιστεύω οτι δεν απαντιέται, γιατί οι φωνές τόσο της λατέρνας όσο και του ιδίου, ξεκουρδίζονται παρέα με το πέρασμα του χρόνου...

Το Μοναστηράκι άλλοτε μου αρέσει κι άλλοτε μ' αρρωσταίνει.

Kαλησπέρα

Πεμ Ιαν 18, 05:10:08 μμ  
aphrodite said...

@all,

το βασικό προτέρημα που έχω βρει είναι ΤΑΧΥΤΗΤΑ και ανέβασμα "ν" φωτος, που ειδικά για βαρειά μπλογκς σαν τα δικά μου, ήταν χτικιό η προηγούμενη έκδοση που δεν έπαιρνε υλικό παρά μόνο στις καλές του.

Τα save γίνονται αυτόματα, πηγαίνεις πίσω-μπρος στα μπλογκς και σε διάφορα drafts αμέσως και γενικά αισθάνεσαι ότι δουλεύεις ανθρώπινα.

Από κει και πέρα, επειδή δεν έχω σχόλια παρά μόνο σε ένα μπλογκ, και μάλιστα είναι σχετικά μικρό σε σχέση με τα άλλα τα τέρατα, η ζημιά είναι μόνο σε άβαταρς φίλων που καλή ώρα εξαφανίστηκαν και σε κάποια σχόλια που εμφανίστηκαν ως ανώνυμα, ενώ ξέρουμε ποιός και πότε το έγραψε και στην πρώτη μορφή είχε εμφανιστεί το κάθε σχόλιο κανονικά. Ολα τα άλλα (γραμματοσειρές, χαρακτήρες), διορθώνονται εύκολα και οσονούπω διορθώνω έστω και με σημείωση το θέμα αυτό και στεναχωριέμαι για τους φίλους αλλά δεν μπορω να κάνω κάτι καλύτερο.

Το ξαναλέω, ο παλιός ο μπλόγκερ ειδικά τον τελευταίο καιρό με είχε παιδέψει τόσο που σκέφτηκα να το κλείσω επ'αόριστον - μέχρι που πήρα το ρίσκο. Το θέμα είναι ότι βλέπω πως τον παλιό μπλόγκερ τον εγκαταλείπουν οι "τεχνικοί" και τι θα γίνει μετά ?

Πεμ Ιαν 18, 05:13:03 μμ  
aphrodite said...

@blade,

ΜΕΣΑ!!!!

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΟΟΟΟΟΟΛ!!!!
(α, να πάρουμε και τον Γάτο να τραβάει φωτος? Εκεί να δεις ποστ!!!) :))))

Πεμ Ιαν 18, 05:14:48 μμ  
Nikos Dimou said...

Αφρο εγώ έτσι κι αλλιώς δεν έχω πρόβλημα - είμαι σαν κάτι υπερ-παχύσαρκους που δεν χωράνε στο ασανσέρ.

Ο νέος blogger δεν με παίρνει (your blogs are too big). Θα πεθάνω με τον παλιό.

Πεμ Ιαν 18, 05:32:19 μμ  
aphrodite said...

@ΝΔ,

η πλάκα είναι ότι τις πρώτες μέρες που το δοκίμαζα μου το έβγαζε συνέχεια κι εμένα το "your blogs are too big". Τι μου λες, έλεγα από μέσα μου, δλδ του ΝΔ τι είναι?Μέχρι που ένα ξημέρωμα, πάνω που είπα αυτό ήταν τέρμα, δεν αντέχω πια το οιτριονικό μπλογκοβγάλτη, απλώς... το πήρε!!!

Τώρα, μικρή ταπεινή μου γνώμη, μην αλλα΄ξεις ΤΙΠΟΤΕ από τα μπλογκς σου μέχρι στιγμής, κράτα τα όπως είναι, γαιτί σίγουρα θα πειραχτούν και σχόλια και άβαταρς κι ένας θεός ξέρει τι άλλο. Κάνε όμως μια δοκιμή, με κάποιο ίσως καινούριο μπλογκ για να δεις αυτά που σου λέω περί ταχύτητας και ευκολίας πίσω-μπρος και λινκς κτλ.

Το πολύ - πολύ μεταφέρεις όσο είναι ακόμη λίγα τα ποστς, το φωτο-ντονκατ στο νέο για δοκιμή...
:)))

(είπε η ειδήμων!)
(και ο μπλόγκερ έκλαυσε!)

Πεμ Ιαν 18, 05:37:58 μμ  
aphrodite said...

διόρθωση: οιστριονικό μπλογκοβγάλτη

Πεμ Ιαν 18, 05:39:07 μμ  
Antifonitis said...

This post has been removed by the author.

Πεμ Ιαν 18, 05:56:14 μμ  
chris said...

Σύντροφοι! Όχι αυτήν την Κυριακή..κάποιοι από μας τρέχουν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανωμάλου! Αν πάλι πάτε καλό περίπατο. Πράγματι, μια από της ομορφότερες διαδρομές της οικουμένης!

Πεμ Ιαν 18, 05:56:28 μμ  
Antifonitis said...

"Ω εποχή μου θυμίζεις τον Καίσαρα
κι οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν
κι όσο γερνώ μπουσουλώ με τα τέσσερα
τα τροχοφόρα με προσπερνούν

Μας εκτελούνε με σφαίρες ντουμ-ντουμ
σφαίρες ντουμ-ντουμ, σφαίρες ντουμ-ντουμ
κι εμείς ξεπουλιόμαστε στο γιουσουρούμ
για ένα κουστούμ για ένα κουστούμ" Νικολας Ασιμος-"Γιουσουρούμ"

Πεμ Ιαν 18, 05:57:47 μμ  
Antifonitis said...

Αλλα και:

"Ο Αντιφωνητης λεει:

Τωρα σ'αγαπω σε δυο διαστασεις

σαν φιγουρα ετρουσκικη
σαν σημαδι του Κlee που υπηρξε ψαρι
προχωρεις δωδεκαφωνικη
εκνευριστικη
αστραπιαια
ωραια
μ'ενα κυμα Καραϊβικης στο πτυχωτο φουστανι σου
με βαριες γαλαζιες χαντρες της οδου Πανδροσου
γυρω στο λαιμο σου

Προσωπο υδατινο ειδωλο
φτασμενο σαν το φως
αστρου που χαθηκε
πριν αιωνες"

Οδυσσεας Ελυτης -"Μαρια Νεφελη"

Πεμ Ιαν 18, 05:59:17 μμ  
Nikos Dimou said...

@αντιφωνητής

ευχαριστούμε!

Τόσες φορές έχω διαβάσει την Μαρία Νεφέλη (έχω γράψει και δοκίμιο γι αυτήν - τρομάρα μου!) αυτό δεν το θυμόμουνα.

Πεμ Ιαν 18, 06:07:55 μμ  
harrygreco said...

Ποσταρα κατα λαθος σημερινο σχολιο μου στο προηγουμενο θεμα. Αν μπορει ο Δημου,ας το μεταφερει.
Κουραστηκα,βαρεθηκα,αηδιασα
τα νιατα μ' στον ελληνισμο θυσιασα. Για τους κομμουνιστες,γραψτε κομμουνισμο.

Πεμ Ιαν 18, 06:10:06 μμ  
Dem said...

πάντα σκεπτικιστής said...
(Τώρα το πώς η Θεά της ομορφιάς είχε παντρευτεί τον κουτσό και άσχημο Ήφαιστο, είναι άλλη ιστορία...)

Ειναι η ιδια ιστορια με την Ava Gardner που παντρευτηκε τον Mickey Rooney και την Sklenarikova που παντρευτηκε τον Karembeu.

Ειναι βλεπεις που οι γυναικες δεν ερωτευονται απο τα ματια.

Πεμ Ιαν 18, 06:25:54 μμ  
antvol said...

@ dem

Ο Καρεμπέ κουτσός; Σε παρακαλώ, αν είναι δυνατόν ...

Πεμ Ιαν 18, 06:51:33 μμ  
Nikos Dimou said...

πάντα σκεπτικιστής said...
(Τώρα το πώς η Θεά της ομορφιάς είχε παντρευτεί τον κουτσό και άσχημο Ήφαιστο, είναι άλλη ιστορία...)

---------------------------

Που ξέρετε τώρα - μπορεί να είχε άλλα προσόντα...

Πεμ Ιαν 18, 07:01:10 μμ  
artaddicted said...

Ο Ήφαιστος όμως ανακάλυψε τη φωτιά και την επεξεργασία των μετάλλων. Εξουσία (Ήφαιστος) για σύζηγο και Ομορφιά για εραστή. Υπόδειγμα γυναίκας η Αφροδίτη ε;

Πεμ Ιαν 18, 07:03:21 μμ  
Nikos Dimou said...

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΗΑRRY:

harrygreco said...
Μετοπουγυρναω,πεφτω σε 2πλη λουμπα ελληνισμου. Αν οι ελ. ειχαν πολιτισμο ? Οχι ανωτερο του Ρωμαικου & αμφοτεροι ειναι " αρχαιοι ",εκφραση χειροτερη απο το μεσαιωνικοι,συγκριτικα με ο,τι εννοει" πολιτισμο " σημερα η Δυση. Χωρις δουλεία,σεξισμο,φασισμο,ρατσισμο,ιμπεριαλισμο,θαν. ποινη για δυσφημηση,δικτατορια,τυρρανια,γενοκτονια,παιδεραστια,ειδωλολατρια,ανθρωποθυσιες. Ειναι κουφο να ασχολουμαστε με ο,τι εγινε 2500χρ πριν. Η επιστροφη στο παρελθον,κατα Φρουντ,ωφειλεται στο ενστικτο του θανατου.Συμφωνω. Περα απο την αρχαιοτητα,ο,τιδηποτε παλιο ειναι κατωτερο απο το συγχρονο του,διοτι η επιστημη & η τεχνολογια συνεχως προοδευουν. Η αναποληση του σε παλαιοπωλεια ειναι πνευματικη καμψη. Παντα μπρος (...με εξαιρεση μια συγκεκριμενη δραστηριοτητα...).

Πεμ Ιαν 18, 07:04:55 μμ  
artaddicted said...

Προσόντα είναι κι αυτά άλλωστε...

Πεμ Ιαν 18, 07:06:30 μμ  
Nikos Dimou said...

Harrygreco είσαι τόσο δογματικός - ή όλα η τίποτα.

Ότι και να πεις ο Σαίξπηρ είναι καλύτερος από τον Πίντερ και ο Σοφοκλής από τον Σακελλάριο. Σίγουρα το παλιό δεν είναι πάντα καλύτερο από το καινούργιο - αλλά ούτε και το αντίστροφο ισχύει.

Πεμ Ιαν 18, 07:11:24 μμ  
gb winzip said...

Καλό το Μοναστηράκι αλλά λίγο, η Πόλη έγινε Μητρόπολη και το Μοναστηράκι δεν εγινε παράδειγμα για μίμηση.
Ολες οι περιοχές της Αθηνας έχουν ανάγκη από ενα τέτοιο χώρο.
Με αφορμή την έκθεση του έργου του Δοξιάδη στο Μπενάκειο. Προέβλεψε πολλά, ουδείς προφήτης στον τοπο του. Μένουμε συνέχεια χωρίς σχέδιο χωροταξικό και κατά συνέπεια χωρίς αρχιτεκτονική σχολή. Πολλοί μπορούν να πούν ότι ο Δοξιάδης "εκδικείται" τον πόλεμο εξόντωσης από τούς καθηγητές του '50, με τα χάλια της Αθήνας και των ΑΕΙ.

Πεμ Ιαν 18, 07:29:22 μμ  
zoi20 said...

Νομίζω ότι η Αφροδίτη παντρεύτηκε τον ¨Ήφαιστο γιατί ήταν δουλευταράς, έτσι της προσέφερε κάποια ασφάλεια κ επιπλέον έλειπε πολλές ώρες από το σπίτι ενώ αυτή παίρνονταν με τον πάσα ένα.
Δεν είναι τίποτα πρωτότυπο κ μια φίλη μου το έχει κάνει:)

Πεμ Ιαν 18, 07:56:14 μμ  
Christophorus said...

Καλησπέρααααα....

Ωραίο το ποστ σήμερα.
Η περιοχή κάτω απ' το βράχο της Ακρόπολης (Πλάκα-Μοναστηράκι-Θησείο) είναι ό,τι αγαπώ πιο πολύ στην Αθήνα. Αλλά για να τη χαρεί κανείς, πρέπει να μπορεί να κινηθεί με μια σχετική άνεση, κάτι αδύνατον όταν επιδράμουν τα κατά Βακαλόπουλο "ξανθά στίφη" των τουριστών.

Α! Όποιος δεν έχει επισκεφθεί το χαμάμ, πρέπει να το κάνει οπωσδήποτε (έχει ανακαινισθεί, φυσικά δεν λειτουργεί πλέον ως χαμάμ, αλλά ρε γμτ δε θυμάμαι την ακριβή δέυθυνση- είναι κάπου κοντά στην οδ. Λυσίου).

@blade runner: η Αμάλθεια καλά κρατεί και βρίσκεται εκεί που την αφήσατε, όσο για το παγωτό δεν ξέρω αν είναι της ποιόητας που θυμάστε.

Και κάτι ακόμα, πολύ σημαντικό και πολύ ανησυχητικό: έχετε υπ' όψιν σας την προσπάθεια διάφορων πλούσιων τύπων, που έχουν σπίτια στην Πλάκα, να διώξουν, όσο γίνεται, τα cafe και τα μαγαζιά; οι αθεόφοβοι θέλουν να μετατρέψουν την Πλάκα σε κάτι μεταξύ γκέτο μεγαλοαστών και νεκροταφείου. Είναι χαρακτηριστικό ότι το νομικό καθεστώς της περιοχής δεν επιτρέπει, απ' όσο ξέρω,τη μεταβίβαση άδειας λειτουργίας σε τέτοια μαγαζιά, ή ακόμη και αν την επιτρέπει, την έχει καταστήσει λίαν δύσκολη. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει τρόπος να μπει φρένο σ' αυτό το επιχειρούμενο αίσχος, αλλά αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε ως πολίτες, όσοι από μας μένουμε στην Αθήνα και έχουμε αγαπήσει και ζυμωθεί μ' αυτά τα μέρη.

ΛΟΛ, που λέτε κι εσείς οι παλαιοί, πλην ουχί αρχαίοι...

Πεμ Ιαν 18, 07:58:01 μμ  
Πανάσχημη said...

Δεν μου αρέσουν τα παλιά ...
Τρεις εξαιρέσεις κάνω.
Παλιά λογοτεχνία, παλιός κινηματοράφος και παλιό ροκ εντ ρολ.


Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to' em by myself
Todays music aln' t got the same soul
I like that old time rock n roll


Bob Seger

Πεμ Ιαν 18, 08:01:05 μμ  
Elias said...

Μια χαρά ταιριάζει στην αγορά ο Σωκράτης. Εκεί δίδαξε, όχι στο πανεπιστήμιο. Και ο Αριστοφάνης την χαρακτηρίζει «βρώμικο σα λυχνοστάτη». Όσο για την Αφροδίτη και αυτή μεγάλες σχέσεις είχε με τον αγοραίο έρωτα. Όλα εκεί ξεκίνησαν, μέσα στη μυρωδιά, το αλισβερίσι, τη φασαρία, το τσακωμό για την τιμή.

Πεμ Ιαν 18, 08:25:56 μμ  
Μίμης Πλέσσας said...

This post has been removed by a blog administrator.

Πεμ Ιαν 18, 08:52:58 μμ  
Yannis H said...

ΟΚ, μιλάτε για την Πλάκα τώρα. Και ο Christophorous είπε ότι η Πλάκα πάει να γίνει γκέτο μεγαλοαστών (να διωχτούν τα καφέ και τα μπαρ).

Αυτή είναι η τρίτη μορφή. Γιατί λυπάμαι αν δεν το καταλαβαίνετε, η Πλάκα εδώ και χρόνια αποτελεί σκηνικό. Ακόμα και για τους Αθηναίους – καμιά σχέση δεν έχει με την παλιά Πλάκα, τις ταβέρνες και τα κουτούκια. Καμιά σχέση με τις καντάδες. Είναι σκηνικό κάποιου μέρους που ήτανε, δεν είναι πια, και εξακολουθεί να είναι (σκηνικά) όμορφο.

Εγώ έζησα αυτήν την εναλλαγή (από την πρώτη στη δεύτερη μορφή, δηλαδή από την αυθεντική στην τουριστική), με την πλατεία Άθωνος στη Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν η τρίτη μορφή θα είναι η Άθωνος να πάει σε χέρια μεγαλοαστών – αλλά για τη μετάβαση, μπορώ να πω δυο πράγματα. Παλιά, ήταν μια περιοχή μέσα στο παζάρι. Και μιλάμε για το αυθεντικό εβραϊκό παζάρι (‘Καπάνι’ λέγεται ακόμα) από τις ελάχιστες περιοχές που δεν κάηκαν το 1917 και συνέχισε να λειτουργεί ως είχε. Ακόμα και το πιο διάσημο (και αγαπημένο μου) μπαρ που άνοιξε εκεί, όπου από τον δεύτερο όροφο κοιτάς γάτες στα μάτια να περπατάνε πάνω σε φυτά που ενώνουν τα στενά, το μπαρ ονομάστηκε BAZAR.

Φανταστείτε: μπαρ, δίπλα μαγαζί που πουλάει ψάθινα, δίπλα μαγαζί μπαχαρικών, δίπλα ψητάδικο που σερβίρει σε λαδόκολλα. Το σημαντικό είναι πως όταν λειτουργούν τα εμπορικά τα φαγάδικα είναι κλειστά και όσο λειτουργούν τα φαγάδικα, είναι κλειστά τα εμπορικά. Έχεις την αίσθηση ότι ΔΕΝ είσαι σε σκηνικό. Η περιοχή αναπνέει. Λειτουργεί με τους ρυθμούς που είχε πριν έρθεις εσύ εκεί.

Αυτό, μέχρι πριν τέσσερα περίπου χρόνια. Πέρασε σήμερα από την Άθωνος... Κράχτες παντού, «περάστε εδώ κύριε», σχεδόν όλος ο χώρος κατειλημμένος από τραπεζάκια, δήθεν λαδόκολλες σε «ουζερί» franchising και τα εμπορικά, όσο πάνε και λιγοστεύουν, Ποιά είναι,. στο κάτω-κάτω, σήμερα η πελατεία ενός ψαθάδικου;

Μέχρι πριν ελάχιστα χρόνια, έρχονταν μουσικοί γύφτοι, καθημερινή περασιά, τώρα ακούς συγχρόνως από διάφορα ανατολικά ακορντεόν ‘Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία’.

Η πλατεία Άθωνος έχει πάψει να είναι ωραία – έχει αρχίσει να είναι fake, σαν την Πλάκα. Εκτός – τολμώ να πω, και δεν ξέρω για πόσο ακόμα – για ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα της. Κάτι σαρδέλες στη λαδόκολλα από γέρους ταβερνιάρηδες, που η εξέλιξη της περιοχής τους έχει προλάβει και δεν προσπαθούν να την φτάσουν. Αλλά πρέπει να τους ξέρεις...

Πεμ Ιαν 18, 08:53:38 μμ  
antvol said...

zoi20 said...
Νομίζω ότι η Αφροδίτη ... ενώ αυτή παίρνονταν με τον πάσα ένα.
Δεν είναι τίποτα πρωτότυπο κ μια φίλη μου το έχει κάνει:)
------

Επειδή τυχαίνει να γράφω ένα σοβαρό άρθρο για το θέμα αυτό μήπως μπορείς να μου δώσεις τα στοιχεία της φίλης σου; (με μαίηλ πλιζ)/

Πεμ Ιαν 18, 08:55:10 μμ  
Fight Back said...

Αν την πετυχεις την περιοχη χωρις υπερβολικο κοσμο, ειναι ομορφα. Βρισκεις ισως στην αγορα και καταπληκτικα πραγματα οπως αυτα της τελευταιας εικονας
Και ποιος δε θελει τη σημερον ημερα να βαλει τετοιες ανετες και κομψες μποτες.

Πεμ Ιαν 18, 09:06:23 μμ  
zoi20 said...

@antvol
Γράφεις σοβαρό άρθρο για τις γυναίκες που ξενοπ….Κ θες να σε πιστέψω τώρα? :))

Κ στη φίλη μου που κάποιος άγνωστος θα τη ρωτήσει ‘τι την οδήγησε στο να έχει κάνει τον άντρα της τάρανδο’ τι ακριβώς θα πω? Ότι την έκανα ρεζίλι στο παννελήνιο για το καλό της έρευνας?:)))

Πεμ Ιαν 18, 09:39:51 μμ  
Gatina said...

πάντα σκεπτικιστής said...
(Τώρα το πώς η Θεά της ομορφιάς είχε παντρευτεί τον κουτσό και άσχημο Ήφαιστο, είναι άλλη ιστορία...)

Και είναι η εξής ιστορία: Ο Ήφαιστος έφτιαξε ένα πανέμορφο θρόνο και τον δώρισε στη μητέρα του, Ήρα. Όταν αυτή κάθισε εκεί αόρατα δεσμά την καθήλωσαν μη δίνοντας της περιθώρια κίνησης. Ο Ήφαιστος την τιμώρησε έτσι για την άσχημη συμπεριφορά που του έδειξε στη μικρή του ηλικία. Αφού οι θεοί περενέβησαν ο Ήφαιστος έλυσε τα δεσμά της Ήρας αλλά ζήτησε σε αντάλλαγμα το χέρι της πανέμορφης θεάς Αφροδίτης. Ο πατέρας του ο Δίας μην μπορώντας να αρνηθεί στο γιο του ανάγκασε την Αφροδίτη να τον παντρευτεί. Εκείνη σκοτείνιασε αλλά δεν μπορούσε να αντισταθεί στη κορυφή του Ολύμπου.

@ΝΔ, κι αν κρίνουμε από το κέρατο που γρήγορα γρήγορα φόρεσε στον Ήφαιστο η θεά του έρωτα, συμπεραίνουμε πως δεν εκτίμησε πολύ τα άλλα του προσόντα..

Πεμ Ιαν 18, 09:42:35 μμ  
Πανάσχημη said...

Με συγχωρείς Ζωη, το 90% των Ελληνίδων θα φωτογραφίζονται στην ιστορική έρευνα του Αντβολ...

One size fits all που λένε και οι ειδικοί.

Σιγά που θα χαμπαριάσει η δική σου...

Πεμ Ιαν 18, 09:48:49 μμ  
antvol said...

zoi20 said...
@antvol
Γράφεις σοβαρό άρθρο για τις γυναίκες που ξενοπ….Κ θες να σε πιστέψω τώρα? :))

Κ στη φίλη μου που κάποιος άγνωστος θα τη ρωτήσει ‘τι την οδήγησε στο να έχει κάνει τον άντρα της τάρανδο’ τι ακριβώς θα πω? Ότι την έκανα ρεζίλι στο παννελήνιο για το καλό της έρευνας?:)))
----


Αχ Ζωή,

α. Για ποιες θέλεις να γράψω σοβαρό άρθρο, για τις πιστές γυναίκες (όσες υπάρχουν, τέλος πάντων);

Πόσες φορές σου έχω πει πως πρότυπό μου ανυπέρβλητο παραμένει ο Μπαλζάκ; Για ποιες γυναίκες πιστεύεις πως ο Μέγιστος αυτός έγραφε;

β. Μην ανησυχείς, στη φίλη σου θα φερθώ με εξαιρετική λεπτότητα, ούτε που θα προφέρω τη λέξη "τάρανδος". Και τα συμπεράσματα δεν θα τα μάθε το πανελλήνιο. Μόνον εγώ, κι άντε μερικοί φίλοι μου.

Πεμ Ιαν 18, 09:49:07 μμ  
synas said...

Η Αφροδίτη είναι η γυναίκα-αντικείμενο. ΤΟ Αρχέτυπο γυναίκας. Κι ένα αντικείμενο μπορεί να το αποκτήσει οποιοσδήποτε. Όσο όμορφο και αν είναι... Φτάνει να πληρώσει το όποιο αντίτιμο…

Πεμ Ιαν 18, 09:55:58 μμ  
Gatina said...

Υπογράφουμε την άγνοια περί του ανθρώπινου είδους αν αποδεχτούμε την εξίσωση:

αρχέτυπο γυναίκας=αντικείμενο

Πεμ Ιαν 18, 10:04:20 μμ  
synas said...

gatina, είναι το πιο "διαδεδομένο" είδος γυναίκας μέσα στην ανδροκρατούμενη κοινωνία όλων αυτών των αιώνων.

Πεμ Ιαν 18, 10:24:10 μμ  
Gatina said...

Το πιο ανύπαρκτο είναι.

Κι οι Αφροαμερικανοί είχαν άσχημη μεταχείριση από του λευκούς αλλά δεν τους αποκαλείς αντικείμενα.

Είναι ντροπή να αφαιρείς το νου από έναν άνθρωπο, μόνο για να του κρεμάσεις μια ταμπέλα, πίσω από την οποία αναγράφεις βέβαια την τιμή.

Πεμ Ιαν 18, 10:35:29 μμ  
harrygreco said...

Διευκρινησα οτι η ποιοτικη ανωτεροτητα συσχετιζεται με επιστημη & τεχνολογια. Πιθανον στη γλυπτικη να μη ξαναγινει Ερμης Πραξιτελη ή στη ζωγραφικη Τζοκοντα του...Παυλιδη. Απο τη σημερινη λαοσυναξη ελληνισμου δεν μπορουσε να λειψει κι ο κουζουλος. A beautiful mind.

Πεμ Ιαν 18, 10:58:39 μμ  
Nikos Dimou said...

Απορώ πως δεν έχει παρέμβει ακόμα η (δική μας)Αφροδίτη στα όσα λέτε γι αυτήν. (Άκου - αντικείμενο!).

Λέτε να νταραβερίζεται με τον Άρη;

Πεμ Ιαν 18, 11:27:24 μμ  
Nikos Dimou said...

antvol εδώ είναι σοβαρό blog - και τα κόλπα με τα "σοβαρά άρθρα" είναι πιο παλιά κι από τις "συλλογές γραμματοσήμων"....

Πεμ Ιαν 18, 11:30:45 μμ  
Alogaki said...

Nikos Dimou said...
Tα avatars όσων πέρασαν στο νέο blogger (ή άρχισαν νέο blog) δεν εμφανίζονται στον παλιό.Τελικά μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι τα πλεονεκτήματα του νέου;

----------
Έχω δύο blogs,(βέβαια μινιατούρες μπροστά στο doncat) έκανα μεταφορά στο νέο blogger και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, εκτός από την κακή μετατροπή των ελληνικών στα templates, τα οποία και διόρθωσα.

Το κυριότερο πλεονέκτημα για'μένα είναι ότι ανεβάζεις φωτογραφίες πιο γρήγορα κι εύκολα. Στον παλιό blogger, για να ανεβάσεις πολλές φωτογραφίες έπρεπε να κάνεις πρώτα ευχέλαιο!

Πεμ Ιαν 18, 11:33:00 μμ  
proinos said...

@ somebody

Αν ακόμα ταλαιπωρεί η δημιουργία avatar, πληροφορίες απο το περίφημο Help Desk του Mickey (με την άδειά του) Εδώ

Πεμ Ιαν 18, 11:44:15 μμ  
diastimata said...

Όμορφη η βόλτα που μας προσφέρατε.
Αλλά αυτό που έγραψε ο Θεσσαλονικιός Γιάννης, είναι αλήθεια. Είδαμε την πλατεία Άθωνος να αλλάζει, πιο πριν -θα του θυμήσω- είχαν αλλάξει δραματικά τα λαδάδικα. Που, από λαδάδικα, γίνανε ξενυχτάδικα. Κρατήστε την Πλάκα όσο μπορείτε.

Πεμ Ιαν 18, 11:51:43 μμ  
giant13 said...

Το φολκλόρ με το τουριστικό συνταιριάζουν ακόμη στο Μοναστηράκι.
Οι πραγματικοί παλαιοπώλες και κυρίως οι πλανόδιοι της κυριακάτικου πρωινού, χάθηκαν με τα χρόνια. Που είναι πλέον οι ηλεκτρονικές λυχνίες, παληές φωτ. μηχανές, πομποί κλπ. Εμειναν οι μαγαζάτορες δεύτερης γεννιάς να δαλαλούν την κιτσαρία τους, που μπορείς να την βρείς και σε άλλα μέρη.

Πεμ Ιαν 18, 11:57:19 μμ  
mickey said...

Boss said:

"Απορώ πως δεν έχει παρέμβει ακόμα η (δική μας)Αφροδίτη στα όσα λέτε γι αυτήν. (Άκου - αντικείμενο!).

Λέτε να νταραβερίζεται με τον Άρη;"



Δηλαδή το γεγονός πως ταυτόχονα εξαφανίστηκα κι εγώ, ΔΕΝ σας λέει τίποτα;

;)

Παρ Ιαν 19, 12:09:42 πμ  
mtryfo said...

diastimata
Μήπως θυμάστε πως ήταν πριν τα Λαδάδικα? Οι αρουραίοι έκαναν πάρτυ ολημερίς και ολονυχτίς σ' εναν χώρο με παλια κτίρια, άλλα εγκαταλειμμένα και άλλα απλως εμπορικά τροφίμων χονδρικής...αν δεν κάνω λάθος.
Βέβαια κι αυτό που έγινε σήμερα απέχει πολυ απ αυτό που υποτίθεται ότι είχε σχεδιαστεί για να γίνει...

Παρ Ιαν 19, 12:16:44 πμ  
ihadafarminafrica said...

Κε Δήμου

δεν ξέρω αν η aphrodite ήταν στο U-SOUROOM την Κυριακή πάντως εγώ μόλις πριν από λίγο την πέτυχα σε dark room του Porn Film Festival Berlin in Athens και περάσαμε μέγκλα!!!

ANTIKEIMENA KAI ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΧΑΣΑΝΕ ΚΑΙ Τ' ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της φύσης είναι το ζήτημα της φύσης του εαυτού.

Παρ Ιαν 19, 12:19:43 πμ  
aphrodite said...

Α-γκνννν! Κάτσε να τεντωθώ λίγο! (strrrrech, strrrretch!).

Τι έγινε καλέ, τι τρέχει και με βγάζετε έξω?

@ΝΔ,

"Απορώ πως δεν έχει παρέμβει ακόμα η (δική μας)Αφροδίτη στα όσα λέτε γι αυτήν. (Άκου - αντικείμενο!)."

Ελα βρε Γάτε μας, όταν εσύ είσαι ή γίνεσαι το αντικείμενο, ο άλλος δεν μπαίνει αυτομάτως στη γωνία - "υποκείμενο"???
:)))))

(@synas, I'm joking of course!)

"Λέτε να νταραβερίζεται με τον Άρη;"

Nταραβερίζομαι... That's a nice way to put it! Μισό να ρωτήσω (γμτ ξέχασα να ρωτήσω και πώς τον λένε!) "ΕΕΕΕΙ, ΠΑΛΙΚΑΡΙ!!! Νταραβέρι κάναμε ή όχι ακόμα?" (αχ τον γλυκούλη μου, ψάχνει το αντίτιμο... Τι να του πω, ότι χαρίζομαι και δεν αγοράζομαι? Ασε, δύσκολες έννοιες για κάποιον που δεν έχει τσέπες για κέρματα στην περιβολή του αυτή την ώρα...)

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

Χαιρετώ!
:)))

(κοίτα ρε που καρφωνόμαστε...!)

Παρ Ιαν 19, 12:21:26 πμ  
mickey said...

Όσοι έχετε ήδη blog στον Παλιό Blogger και σκέφτεστε να πάτε στον New Blogger ένα έχω να πω:


ΜΗΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΤΕ - ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΤΕ ΠΙΚΡΑ!

Λεπτομέρειες εδώ.


Οι μόνοι που δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα από τη μετάβαση στον New Blogger ήταν όσοι ...δεν είχαν Blog - ή έστω σχόλια ;)

Όσο για τα προβλήματα με τα avatars, πηγαίνετε στο http://www.blogger.com και αν σας βγάλει στο dashboard, κάντε sign out και ξανά sign in (στον New Blogger φυσικά) με το username και το password σας.

Αν και πάλι δεν εμφανιστεί εδώ (ενώ μπορεί να εμφανίζεται σε άλλα blogs που έχουν μεταβεί στον New Blogger), θα χρειαστείτε ένα URL για την εικόνα σας που ΔΕΝ θα δημιουργήσετε με τη διαδικασία που περιγράφω στο Help Desk μου.

Θα σας έστελνα εγώ κατάλληλο URL για το avatar σας από τον Παλιό Blogger, όπως έκανα με τον Doctor, τον Stavros Katsaris και άλλους, αλλά δυστυχώς είμαι πλέον στον Νέο :(

Παρ Ιαν 19, 12:25:14 πμ  
mickey said...

Όπως θα διαπιστώσατε, άμα τη επανεμφανίσει μου, επανήλθε και το ...αντικείμενο - και με avatar παρακαλώ ;)


Όντως ...καρφωνόμαστε!

Παρ Ιαν 19, 12:25:49 πμ  
giant13 said...

diastimata said....

Όμορφη η βόλτα που μας προσφέρατε.
Αλλά αυτό που έγραψε ο Θεσσαλονικιός Γιάννης, είναι αλήθεια. Είδαμε την πλατεία Άθωνος να αλλάζει, πιο πριν -θα του θυμήσω- είχαν αλλάξει δραματικά τα λαδάδικα. Που, από λαδάδικα, γίνανε ξενυχτάδικα. Κρατήστε την Πλάκα όσο μπορείτε.

----------------------------------

Μα η πλάκα ηταν διαφορετικής υφής και δομής απ την πλατεία Αθωνος και τα λαδάδικα.
Στα τελευταία δεν υπήρχαν μονοκατοικίες και ταβερνούλες, χονδρεμπόριο κονσερβών, μπαχαρικών, τυροκομικών, χαρτικών, κάρβουνου και αλλαντικών ήταν σε κάτι τρισάθλια μαγαζιά. Νεοκλασσικά μεν αλλά παμπάλαια, βρώμικα, μισογκρεμισμένα, φούλ στην κατσαρίδα και το ποντίκι.
Τα αφεντικά βγήκαν στην σύνταξη, οι συνθήκες αγοράς άλλαξαν και σχεδόν όλα έκλεισαν. Κανένας από τους φυσικούς διαδόχους των παλιών ιδιοκτητών δεν ήθελε να συνεχίσει το επάγγελμα.
Τα βράδυα στα σοκάκια,τριγύριζε όλος ο υπόκοσμος της εποχής και κάτι φτωχοπουτάνες 50 χρονών με τραβεστί παρέα.
Περιήλθαν λοιπόν σε νέους ανθρώπους και με την βοήθεια της πολιτείας αναπαλαιώθηκαν και έγιναν κάτι ομορφότερο απ' ότι ηταν στο παρελθόν. Ετσι γιά να μη ωραιοποιούμε κάθετι παλιό.

Παρ Ιαν 19, 12:35:08 πμ  
giant13 said...

mtryfo,

με πρόλαβες.
Αλλά έστω, έγραψα περισσότερα

Παρ Ιαν 19, 12:38:44 πμ  
mtryfo said...

giant 13
Καλά έκανες και ήσουν και πιο λεπτομερής από μένα. Ήταν αυτό που περιέγραψες ακριβώς.

Παρ Ιαν 19, 12:43:08 πμ  
ihadafarminafrica said...

ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ό,τι είχαν να μας πούν το είπανε.

ΤΑ objects γελάνε ήδη στην γωνία.

Τι λε ρε sub;

:-)))

Παρ Ιαν 19, 12:47:02 πμ  
aphrodite said...

(.... ψτ!.... μπες μέσα βρε και ασ'τα σουβ-τώρα!...)

Παρ Ιαν 19, 12:54:03 πμ  
Θεός Ήφαιστος said...

Α, ώστε έτσι, ε;

Και ήμουνα ο μόνος.
Και ήμουν κι ο καλύτερος.
Και η ομορφιά είναι στην ψυχή, ε;
Και εεεεέλκεσαι απ’ το αντιιιιιίθετο
και αηδιιιιίες τέτοιες μου τσαμπούναγες τόσο καιρό.

Φταίω γω που σε μάζεψα, αλλά τί να κάνω, δεν άντεχα άλλο τη γκρίνια της μαμάς και του donΔία (αχ, Αθηνά μου, τα ΄λεγες εσύ, δεν σ’ άκουγα ο κόπανος...)

Φταίω γω που δεν σου ’φτιαξα ζώνη παρθενίας, μωρή ξετσίπωτη,
ούτε τσιμπιδάκι δεν θα πέρναγε...

Φταίω γω που δουλεύω απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ, γκράπα-γκρούπα, λιώνω σίδερα σαν το μαλάκα, όλη μέρα, για να τσιλημπουρδίζεις εσύ με τον πρώτο τζιτζιφιόγκο!

Και καλά μωρή παλιοσκρόφα,
με τον Άρη, τον guerrero;
Μ’ αυτόν τον βάρβαρο, τον άξεστο, τον αιμοδιψή;
Τοοοόσο χαμηλά πια;...

Α και πού ’σαι;
να σου πω και κάτι:

Καλύτερα που έγινε έτσι, μωρή καρακαλτάκα.
Σάμπως ήξερες να το κάνεις;
Όλο πόζα, νάζι και φρου-φρου.
Στο κρεβάτι; Ξανθό ψυγείο!
Τι ψυγείο, καταψύκτης!

Αει στα τάρταρα μωρή ξετσίπωτη τσούλα, τσουλάρα, τσουλήθρα!
Αει στον Κέρβερο να σε κάνει Γυναίκα.
Αει στον Άδη, με σύγχυσες βραδιάτικο...

Παρ Ιαν 19, 12:58:12 πμ  
ihadafarminafrica said...

ψτject

TO NEO ΦΕΤΙΧ

Βάζεις το object να κυνηγάει το subject σε κύκλο μέχρι που να ξεχάσοπυν ποιο κυνηγάει ποιο από τις πολλές σβούρες και στο τέλος αρχίζουν τα ψτ!

Παρ Ιαν 19, 12:58:23 πμ  
aphrodite said...

ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΕΣΥ ΛΕΒΕΝΤΟΓΕΝΝΗΜΕΝΕ ΜΟΥ!!!!

ΚΟΡΜΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΑΓΕΡΩΧΗ, ΝΤΕΛΙΚΑΝΗ, ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΜΟΥ ΚΙ ΗΓΕΤΗ ΜΟΥ!

(Καλά το πάω, στα'!)

Εμ, για έλα, πλησίασε να σου πω (πλησιάζει ρε παιδιά!!!), έλα να σε τυλίξω στα μπουκλάκια μου...

Εμ, να σου πω, είμαι ακόμη στο "Α" (Αρης, Αντυ, Αρουραίος, Αβρααμ...), μόλις μπήκε το '07, αν κάνεις έτσι από τώρα δε θα προκάμω ούτε μέχρι το Β, έτσι θα το πάμε? Πώς θα μείνουμε στην ιστορία μωρό μου?
:)))

Παρ Ιαν 19, 01:06:14 πμ  
aphrodite said...

(....εσύ ψτ-ject τον κύκλο σου! Μη σε ψτ-άρει κανείς! έρχομαι!...)

Παρ Ιαν 19, 01:08:36 πμ  
ihadafarminafrica said...

ε ψτ!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ. ΤΟ ΣΕΞ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Μaria Cyber

Παρ Ιαν 19, 01:08:52 πμ  
ihadafarminafrica said...

ΜΙΚΥ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΑΒΑΤΑΡΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ;

ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ; Ή ΛΟΓΩ dark room?

:-))

Παρ Ιαν 19, 01:11:53 πμ  
aphrodite said...

Ρε Ηφαιστε, για στα', θα μας πει ότι έχει κι όλες τις απαντήσεις το ψτ-καστήρι και ότι φοράει τα παντελόνια εδώ μέσα?! Σε ξένο dark-you-σου-room?!! Γιααα επιλήψου στην έδρα σου παρακαλώ! Ελα κι έχουμε βραδυνή βάρδεια!
:)))

Παρ Ιαν 19, 01:12:10 πμ  
ihadafarminafrica said...

ΘΕΑ ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ.

TOYTO Το photo blog τραβάει και με υπέρυθρες ( Νight shot ).

:-)))

Παρ Ιαν 19, 01:15:54 πμ  
giant13 said...

Πληροφορία γιά τον νέο blogger,

To μοναδικό post μου,με τον παληό blogger, εμφανίζεται κανονικά σε όλα (ετυχε δυό-τρία σχόλια που υπάρχουν να εχουν nicks στα αγγλικά).
Δεν εμφανίζονται όμως τα αβατάρια.
Τα post που ανέβηκαν την περίοδο του beta εμφανίζονται σε όλα σωστά.
Είναι αλήθεια ότι ο νέος blogger ανεβάζει πολύ ταχύτερα τις φώτο.

Παρ Ιαν 19, 01:18:56 πμ  
Θεός Ήφαιστος said...

This post has been removed by the author.

Παρ Ιαν 19, 01:26:20 πμ  
aphrodite said...

ΟΚ Βλογ-ατζή μου, μάλλον το επόμενο ποστ θα έχει θέμα τα φεγγάρια! (μαύρα, του έρωτα, moons, mooning, the works!). Αντε, πάμε γιατί έχουμε και after-hours σε λίγο, να πουδράρουμε τη μύτη μας...
:)))

(πάρ'και τον γίγαντα που παραληρεί, να τον βάλουμε στον ίσιο δρόμο!)

(Γάτε είσαι όρθιος και μας διαβάζεις ή ακόμα?!)

Παρ Ιαν 19, 01:27:32 πμ  
ihadafarminafrica said...

Υπεραστικός περαστικός εραστής!

Παρ Ιαν 19, 01:29:44 πμ  
giant13 said...

Θεά Αφρο στο ύψος σου, ετσι μπράβο.

Παρ Ιαν 19, 01:33:34 πμ  
Θεός Ήφαιστος said...

ΡΕ Ηφαιστε;
ΡΕ;;;


Αμ, έτσι είναι αυτά.
Στην αρχή Ηφαιστάκο μου, Ηφαιστούλη μου, Ηφαιστιδιάκο μου και τρίχες...

Τρίχα, τρίχα θα στο βγάλω το μαλλί, γουλί θα στο κάνω το avatar.

Και θα σου μείνουν αμανάτι
τα τσιμπιδάκια των νερόβραστων
α-α-α-(ν)εραστών σου.

Καλύτερα όμως,
το εργαλείο μου δεν είναι για του λόγου σου, με τόσες θεές εδώ μέσα...

Παρ Ιαν 19, 01:35:27 πμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

Νομίζω οτι ο artadicted έπιασε την ουσία αναφορικά με τις επιλογές της Αφροδίτης

@zoi20
ωραίες φίλες έχεις! Ελπίζω να μη...παίρνεις παρασύρεσαι απο τις φίλες σου!

@antvol
καλό το κόλπο με τα άρθρα, αλλά στις μέρες μας χρειάζεσαι κάτι πιο πρώτότυπο.Ο ανταγωνισμός βλέπεις...

Πάντως στα παλαιοπωλεία υπάρχουν ακόμα κρυμένοι θησαυροί.Πρόσφατα σε παλαιοβιβλιοπωλείο ανακάλυψα την 3η έκδοση του PERRY'S handbook for chemical engineers, του 1941 και το αντίστοιχο για ηλεκτρολόγους μηχανικούς, πάλι του 1941, και με παζάρι τα πήρα και τα δύο για...30 ευρώ!! Οι Αμερικανοί, την εποχή εκείνη δεν είχαν ούτε ένα πανεπιστήμιο στα 30 καλύτερα του κόσμου, και τα νόμπελ στις θετικές επιστήμες τα έπαιρναν με το σταγονόμετρο, παρ'όλα αυτά όμως συνάλαβαν πρώτοι την ιδέα του handbook για μηχανικούς που αργότερα έγινε θεσμός. Σήμερα, τα βιβλία τους είναι μακράν τα πιο εύχρηστα και ευχάριστα στο διάβασμα, κι ας μήν είναι πάντα τα καλύτερα.

Παρ Ιαν 19, 01:38:41 πμ  
giant13 said...

Θεέ Ηφαιστε,

Ζήλεψες τον "σαλτάρω" και μα την βγαίνεις έτσι;

Παρ Ιαν 19, 01:40:03 πμ  
giant13 said...

Θεέ Ηφαιστε,

Ελήφθη το μαντάτο. και περιμένω, Thanks

Παρ Ιαν 19, 01:44:01 πμ  
aphrodite said...

@Ηφ δάρλινγκ,

αν πας για τρίχα-τρίχα, θα κάνεις μπράτσα, ειλικρινά - θα είναι βέβαια μια βελτίωσις, δε λέω... Για τσιμπιδάκια, μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια... Και για εργαλεία, be my guest! Μόλις φάμε το παγωτό, τι να το κάνουμε το ξυλάκι?
:D

Αν θες να κεράσεις τα κορίτσια, έχω κι άλλα ξυλάκια εδώ, στη συλλογή, να στα στείλω φορτωτική? ΛΟΛ!

Χμ, οκ, οκ, οκ, αν είναι να μου κατσουφιάζεις και να μας μπουρλοτιάσεις εδώ μέσα, άντε, να μαζευτώ κι εγώ! Από εξουσία Φίφη μανάρι μου δεν πολύ-.... Μπαααα...., ο ντιντής ο Ερμής και τα καταφέρνει καλύτερα από σένα!

Αλλά από ουσία... (βαθύς αναστεναγμός!), τι να πω.... με περνάς στην αθανασία! ΧΧΧΧΧ

(αυλαία!)

Παρ Ιαν 19, 01:52:38 πμ  
ihadafarminafrica said...

ΕΡΜΟ....ΛΕΣ!!!

:-)))

Παρ Ιαν 19, 01:57:38 πμ  
Θεός Ήφαιστος said...

Πήγα, ο καμπούρης, να τα βάλω με τη γλωσσοκοπάνα...

Εγώ σφυριά ξέρω να βαράω, όχι λεκτικές mstrb-ισονς...

Μέχρι να φτάσεις μέχρι το Ζ (zontas σκάσε και περίμενε, το 2069 θα έρθει η σειρά σου...), δεν σου επιτρέπω να μου ξαναμιλήσεις.

Διάλογος μόνον μέσω του antvol μου!

Παρ Ιαν 19, 02:08:31 πμ  
aphrodite said...

@Φίφη,

«... Πήγα, ο καμπούρης...»

Εμ, πού πα ρε Καραμήτροοοοο?

«... Εγώ σφυριά ξέρω να βαράω, όχι λεκτικές mstrb-ισονς...»

Κι όμως, σολάρισες άνετα, δεν σου παραβγήκε κανείς σε ολόκληρο το ποστ!

«... Μέχρι να φτάσεις μέχρι το Ζ (zontas σκάσε και περίμενε, το 2069 θα έρθει η σειρά σου...)»

Α, θα γίνει πιο σύντομα απ’ό,τι νομίζεις, δεν διαβάζεις βρε τον τέλειο μηχανισμό για ξεσκαρτάρισμα που μου έφτιαξε ο Βλόγερ (ο Ούννος!), «Your blogs are too big”? E, με αυτούς που κόβει ο Βησιγότθος θα πορευτώ, μη χάνω και χρόνο!

«... δεν σου επιτρέπω να μου ξαναμιλήσεις.»

ΟΚ δάρλινγκ, κι εγώ δε μου επιτρέπω να σου ξαναπράξω, οπότε να δούμε πώς θα το χειριστείς αυτό....

«... Διάλογος μόνον μέσω του antvol μου!"

Ψτ! Φιλική συμβουλή αγάπη μου, πιασμένος είναι αυτός! Μες τα κίτρινα τα τούλια, δεν ασχολείται μαζί σου! Χμμ... λέω να συνεχίσουμε τον διάλογο με αυτόν που τον κόβει ο Οστρογότθος συνεχώς, με τα μεγάλα τα blogs, που είναι και Γάτος... Για να τον κόβει, μάλλον θα κάνω Πάσχα!
:))))

Και με αυτή την ποιοτική στροφή του σχολιασμού, το βάλσιμο εντός ολίγου και video υπέρυθρων, πηγαίντε στο κοντινότερο Sephora και μυρίστε ό,τι έχει σε Bulgari Black και Donna Karan Cashmere... Και θα καταλάβετε τι μπορεί να ξυπνήσει ένα τέτοιο φωτοποστ και πώς να το νυχτώσει...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΑΤΕ!!!
(θα το ξημερώσουμε καλά ή θα φάμε σουτ?)

ΤΩΡΑ Αυλαία!

Παρ Ιαν 19, 02:32:38 πμ  
aphrodite said...

(.... και Ηφαιστε, έλα να κοιμηθούμε ντάρλινγκ τώρα....)


ΤΣΚ!

(σκοτάδι!)

Παρ Ιαν 19, 02:34:29 πμ  
ihadafarminafrica said...

E ... ψτbody

Eτσι μ' έβρισκες ε;

Μύριζες το Bulgari black μέσα στο dark room ε?

Kαι για να με κάνεις να χάσω τα μυαλά μου είχες φορέσει εσύ το Donna Karan Cashmere ε;

ΚΙ ΕΠΕΣΕ Η ΒΑΝΙΛΙΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΑΝΕΛΛΑ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΥ ΡΙΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ TRAFFIC !!!

αααα ψτject

Υγ:

Έχουμε και Μελ Γκίμπσον αύριο. ΑPOKALYPTO.

Παρ Ιαν 19, 02:50:29 πμ  
ihadafarminafrica said...

Κε Δήμου αύριο περιμένουμε από εσάς φωτογραφικό ρεπορτάζ από το Sephora !

:-)))

Παρ Ιαν 19, 02:54:58 πμ  
diastimata said...

@ mtryfo said

Μήπως θυμάστε πως ήταν πριν τα Λαδάδικα? Οι αρουραίοι έκαναν πάρτυ ολημερίς και ολονυχτίς σ' εναν χώρο με παλια κτίρια...

Καμία διαφωνία. Έτσι ήταν. Αλλά και πώς έγινε... Η παράδοση αντικαταστάθηκε από το μερακλιστάν κι αντί να αναπαλαιωθούν τα κτίρια για να γίνουν επισκέψιμα και κέντρα πολιτισμού, έγιναν κέντρα "κοσμικά" με λουλουδούδες, χαρτοπετσετοπόλεμο, "μπέμπες" παρκαρισμένες και διπλοπαρκαρισμένες στη γειτονική Τσιμισκή και μπόλικο οινόπνευμα (χωρίς πνεύμα). Νομίζω, πάντως, ότι συμφωνούμε.

Παρ Ιαν 19, 03:10:56 πμ  
diastimata said...

@ giant13 said

Περιήλθαν λοιπόν σε νέους ανθρώπους και με την βοήθεια της πολιτείας αναπαλαιώθηκαν και έγιναν κάτι ομορφότερο απ' ότι ηταν στο παρελθόν. Ετσι γιά να μη ωραιοποιούμε κάθετι παλιό.

Κι εδώ καμία διαφωνία, για την προσπάθεια. Όμως, στο όνομα των καλύτερων προθέσεων, έχουν γίνει οι μεγαλύτερες καταστροφές. Η πόλη απέκτησε ένα λούνα παρκ για μεγάλους, στο κέντρο της. Εκτός αν είναι ομορφότερο το γνωστό μαγαζί με τις φωτογραφίες από τις χανούμισσες (δίπλα στο πρατήριο άρτου) και τις καλλιτέχνιδες του χορού της κοιλιάς, ή το ανδρικό στριπτίζ στο δρομάκι ανάμεσα στα γνωστά ορθάδικα. Καλή ήταν η προσπάθεια, καλές και οι προθέσεις. Και κάποια από τα μαγαζιά, είναι όντως όμορφα. Αλλά τα περισσότερα είναι κιτς, και προσφέρουν αμφιλεγόμενη διασκέδαση και κάκιστο φαγητό -εκτός και αν το ρυζοπίλαφο (κι όχι μυδοπίλαφο, αφού απουσιάζει το μύδι) της Αμοργού ή τα προτηγανισμένα κολοκυθάκια είναι τσιπουρομεζέδες...

Παρ Ιαν 19, 03:17:24 πμ  
diastimata said...

This post has been removed by a blog administrator.

Παρ Ιαν 19, 03:17:29 πμ  
diastimata said...

This post has been removed by a blog administrator.

Παρ Ιαν 19, 03:17:52 πμ  
diastimata said...

Ζητώ συγνώμη από τον οικοδεσπότη, επειδή ένα σχόλιό μου εμφανίζεται τρεις(!) φορές. Δεν κατάλαβα πώς τα κατάφερα, πάντως είμαι ο αποκλειστικός υπεύθυνος (αφού αυτά τα έρμα μηχανήματα δεν κάνουν τίποτε παραπάνω από αυτά που εμείς διατάσσουμε). Αν θέλετε κ. Δήμου, σβήστε τα δύο περιττά.

Παρ Ιαν 19, 03:23:45 πμ  
Nikos Dimou said...

Καλημέρα!

Mπράβο παιδιά - πολύ ωραίο πάρτι! Από τα καλύτερα.

Εγώ κοιμάμαι και το blog μου δουλεύει.

Ωραίος ο Ήφαιστος αλλά και η Θεά στο ύψος της (1.85, νομίζω;).

Παρ Ιαν 19, 07:54:41 πμ  
antvol said...

@ nikos dimou

1,85; Είστε σίγουρος; Ξυπόλητη; Πολύ ενδιαφέρον ...

Καλημέρα, και μην ανησυχείτε.

Εσείς κοιμάσθε και το blog σας δουλεύει (και μάλιστα με νυχτερινό τιμολόγιο).

Παρ Ιαν 19, 08:37:02 πμ  
TraumMeister said...

chris said...

Σύντροφοι! Όχι αυτήν την Κυριακή..κάποιοι από μας τρέχουν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανωμάλου!

Εμ, αν δεν συναντηθούμε εκεί, πού αλλού θα συναντηθούμε ?!?!

Ας ειδοποιήσει κάποιος και τις Dirty Princess, να μείνουν ως την Κυριακή.

Αν είναι νωρίς το πρωί θα έρθουμε κατευθείαν με την παρέα από το Underworld, που πάμε τα Σάββατα γιατί είναι κλειστό τις Τρίτες.

Θα μας γνωρίσετε αμέσως, γιατί θα έχουμε ντυθεί αγνώριστοι (singularities) και θα φωνάζουμε:

"Θάνατος στην Μέση Τιμή - Ζήτω η Διασπορά"!

:-))

Παρ Ιαν 19, 11:05:07 πμ  
Nikos Dimou said...

TraumMeister

μάλλον εσείς εννοείτε το πανελλήνιο πρωτάθλημα ανώμαλων :))

Παρ Ιαν 19, 11:16:58 πμ  
ihadafarminafrica said...

Xτες βράδυ μες στην παραζάλη των Sephora και του dark room δεν πρόσεξα τα σχόλια για τα Λαδάδικα της Θεσσαλονίκης.

Δεν είμαι φτωχοπουτάνα ούτε τραβεστί -πόσο μάλλον δεν κατηγοριοποιούμαι στον υπόκοσμο- μα τα Λαδάδικα τα γνωρίζω πολύ καλά. θα έλεγα μάλιστα ότι όλος ο καλός κόσμος Θεσσαλονίκης και περιχώρων έχει αναστενάξει στα σοκάκια εκείνα.

Μέχρι την επέλαση των μηχανικών-αρχιτεκτόνων-δημοτικών συμβούλων. Τα Λαδάδικα αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγή πια. Ένα τερατούργημα. Ένα ανοσιούργημα πάνω στο παλιό. Δεν είναι απλά κιτς. Είναι κάτι χειρότερο. Είναι το φτηνό αποτέλεσμα της πορείας μιας πόλης που έχει εντελώς λάθος εικόνα για τον εαυτό της. Μιας ναρκισσιστικής πόλης που πιστεύει ότι είναι μια κούκλα ( και συμπεριφέρεται σαν τέτοια) ενώ δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι τρίζουν τα κόκκαλά της πια.

Για σύγκριση κάντε μια εκδρομή στην Πάτρα. ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ. Γνωρίζω και τις δύο πόλεις πολύ καλά. Τελικά εκεί που καταλήγω είναι ότι επειδή και οι δυο παρεμβάσεις στο ''ΠΑΛΙΟ'' έγιναν περίπου με τις ίδιες συνθήκες κεντρικής διακυβέρνησης, έπαιξαν σημαντικό ρόλο σε κάθε περίπτωση οι τοπικές κοινωνίες. Πως αλλοιώς να εξηγηθεί η τόσο μεγάλη διαφορά στο αποτέλεσμα;

Υγ:

Χωρίς όλα αυτά να σημαίνουν ότι και στην Πάτρα δεν μπορούσαν να γίνουν περισσότερα και καλύτερα. Εδώ όντως παίζει ρόλο και η κεντρική εξουσία. Είναι χαρακτηριστική η αποτυχία και των δύο πόλεων ως πολιτιστικές πρωτεύουσες.

Παρ Ιαν 19, 11:28:40 πμ  
Rallousilach said...

Δεν έχω διαβάσει κανένα σχόλιο, αλλά είδα τις φωτογραφίες...μου λείψατε 'ολοι...

Παρ Ιαν 19, 11:32:48 πμ  
Rallousilach said...

πω, πω αυτό το "λείψατε" πόσο λάθος ακούγεται...γράφτηκε....ααααα....τι ορθογραφικά έχω κάνει ;;;;

Παρ Ιαν 19, 11:35:51 πμ  
Yannis H said...

Για τα Λαδάδικα: φαίνονται σαν να αναπαλαιώθηκε μια περιοχή σε μια πόλη που δεν είχε δυναμικό να την αξιοποιήσει. Διαφορετικά, δεν εξηγείται το ότι γέμισαν χεβιμεταλάδικα μπαρ και μπαροφαγάδικα με αραβικούς χορούς. Αν είχε η πόλη δυναμική (και ίσως γούστο) για σοβαρά ρεστοράν, θα γέμιζε η περιοχή με τέτοια.

Η περιβόητη νυχτερινή ζωή της Θεσσαλονίκης, είναι μια σειρά από μαγαζιά που βρίσκεις στην Εθνική αλλά εδώ είναι στην πόλη.

Παρ Ιαν 19, 11:47:15 πμ  
blade runner said...

@i had a farm

πες τα γιατρέ μου! Τώρα αυτό το maria cyber το έβαλες από κάτω γιατί το έχει πει όντως αυτό περί σεξ η maria cyber;;;

Σε όποιον και αν ανήκει η πατρότητα (ή η μητρότητα εν πάση περίπτώσει, μην μας ρίξει και κανένα φεμινιστικό καντήλι η maria και ψαχνόμαστε!) της φράσης, συμφωνωωωωωώ!

Ε,πς, aphro τρελοκοτσιδού, αν κουραστείς κάπου εκεί στο Μ, και θέλεις ενισχύσεις, εδώ είμαστε κι εμείς, να συνεισφέρουμε!

Μπορεί εσύ να είσαι η θεά της ομορφιάς, αλλά κι εγώ με τη σοφία μου (μα από το κεφάλι του Δία, η άτιμη βρήκα και ξεφύτρωσα;), στα ίδια συμπεράσματα κατέληξα, don't worry... Λοιπόν, θα πετάξω την περικεφαλαία και θα δουν εδώ και οι παλαιοί και οι αρχαίοι, τι εστί βερίκοκο!

Ε, Δον, συγνώμη για το ακατάλληλο του μηνύματος, αυτά κανονικά ανήκουν στη βραδινή ζώνη, αλλά χτες το βράδυ το είχα ρίξει στη μελέτη, και δεν το τσέκαρα εδώ το πάρτυ... Εμ, αυτά είναι, όταν γίνονται τα καλύτερα, εγώ απουσιάζω. Και είχε και dark room, γμτ!

traummeister, αν περάσεις από dirty princess απόψε, για ζέσταμα πριν το ... τρέξιμο του ανώμαλου (εμ , καλά στα είπε ο γάτος, κι εσύ καρφώνεσαι, σαν κάποιοι άλλοι εδώ μέσα!!! lololol), θα φοράω ένα κόκκινο vinyl τριαντάφυλλο, για να στο κάνω πιο εύκολο.

Και πείσε τον i had a farm, να σου κάνει κονέ με την maria cyber, να πας και backstage μετά, να τα γνωρίσεις τα κορίτσια από κοντά!!!

Καλημέρα σε όλους!

Παρ Ιαν 19, 12:39:13 μμ  
Arleta said...

Καλό μεσημέρι σε όλους...
Διαβάζοντας το σημερινό πόστ, η λέξη γιουσουρούμ μου θύμησε το τραγούδι του Νικόλα Άσημου, "Γιουσουρούμ":να λοιπόν μερικοί στίχοι από το τραγούδι.
"Άδειο το βλέμμα σου, κούφιες οι ώρες μας
στα ενυδρεία σε χώσαν ζωή
συνηθισμένοι ο καθένας στο ρόλο του
κι η φαντασία μας έχει χαθεί
την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ
για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ"

P.S:τελικά το φωτογραφικό μπλόγκ πήρε τα πάνω του...Γειά σου Γάτε με τα ωραία σου! ¨)

Παρ Ιαν 19, 01:08:01 μμ  
gitsaki said...

Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλα τα σχόλια - πείραξε κανείς την Μaria cyber ;

Παρ Ιαν 19, 01:17:13 μμ  
TraumMeister said...

blade runner said..

traummeister, αν περάσεις από dirty princess απόψε, για ζέσταμα πριν το ... τρέξιμο του ανώμαλου (εμ , καλά στα είπε ο γάτος, κι εσύ καρφώνεσαι, σαν κάποιοι άλλοι εδώ μέσα!!! lololol)

Και τί είναι η "ομαλότης" πάρεξ στατιστική; Ολοι πια το ξέρουν: there's lies, damn lies, and statistics!

θα φοράω ένα κόκκινο vinyl τριαντάφυλλο, για να στο κάνω πιο εύκολο.

Αν κάποιος σας πλησιάσει ψιθυρίζοντας "Ρόδο του Ισπαχάν" απαντήστε "ανθισμένες γαζίες"...

(οι τεχνικές μου μπορεί να είναι πιο σκουριασμένες κι απ΄του antvol, αλλά τουλάχιστον το δένω με τον τίτλο του ποστ: "Οι παλιοί και οι Αρχαίοι"!)

Παρ Ιαν 19, 01:45:36 μμ  
blade runner said...

@gitsaki

οχι, μην ανησυχείς! Χιούμορ έκανα, τη maria cyber την ξέρω από το 1996, όταν βρεθήκαμε να γράφουμε τότε μαζί σε ένα περιοδικό.

Κι επειδή ξέρω ότι διαθέτει κι εκείνη αρκετό χιούμορ, έγραψα ό,τι έγραψα.

No one messes with Maria Cyber!

@traummeister

"Ρόδο του Ισπαχάν" και "ανθισμένες γαζίες", και μου μιλάς για σκουριασμένες τεχνικές;;;

Μάλλον υποτιμάς τον εαυτό σου...

Παρ Ιαν 19, 02:26:55 μμ  
gitsaki said...

@blade runner:

OK!
:)

Παρ Ιαν 19, 02:33:45 μμ  
heinz said...

Αυτη τη βδομάδα, έκανα μια μικρή βόλτα στην περιοχή των παλιατζίδικων της πόλης μου.

Όπως συνήθως, επικεντρώθηκα στα βιβλία. Πολύ ενδιαφέρον βρίσκω, το τι διάβαζε ο κόσμος, και πως - μάλλον μετά τον θάνατο του ιδιοκτήτη - κατέληξαν στο παλιατζίδικο.

Έχω τόνους βιβλία.... Τα πιάνω και τα ξανανοίγω συχνά, σχεδόν όλα. Τα φαντάστηκα κάποια μέρα να βρίσκονται εκεί, στο παλιατζίδικο. Και μελαγχόλησα....

Παρ Ιαν 19, 03:37:15 μμ  
Zontas said...

Πω, πωωω, του Κουτρούλη ο γάμος χθες βράδυ, ο γάμος, το διαζύγιο, τεσπα...

Μα στείλτε ένα μαίηλ κι εσείς να χτυπήσει το καμπανάκι στην οθόνη να περάσω κι εγώ για έναν καλαματιανό...

Σας πεθύμησα ήδη, αλλά ας όψεται η (μαύρη) εργασία.

Παρ Ιαν 19, 03:41:40 μμ  
Nikos Dimou said...

zontas όποιος λείπει χάνει...

Παρ Ιαν 19, 03:57:35 μμ  
Μίμης Πλέσσας said...

τώρα που επικεντρώμαστε
στο βιβλίο

έχει πεθάνει ο ιδιοκτήτης
του θάνατου

οι άνεργοι μαζεύονται
στα παλιατζίδικα

και απαγχονίζουνε
τη γνώση

Παρ Ιαν 19, 04:19:28 μμ  
etherovamon said...

Χαιρεται,

Δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα σχόλια. Πάντως οι φωτογραφίες είναι (όπως πάντα) πολυ ωραίες, και επίσης το θέμα πολύ καλό. Εχω χρόνια να περπατήσω Μοναστηράκι - το πεθύμησα.... Όταν ήμουν μαθητής, πήγαινα με τον πατέρα μου που και που.

Καλό ΣΚ σε όλους.

Παρ Ιαν 19, 06:21:07 μμ  
Dimitris said...

Λαβομάνα στυλ και ανθοστήλες,
κράνη, πιάτα, ξιφολόγχες και αρβύλες•.
Πήγα για να βρω καμιάν αντίκα,
και τα όνειρά σου να πουλάνε βρήκα.

Στην Πλατεία Αβησσυνίας
μες στα παλιατζήδικα,
κάτω στο Μοναστηράκι
με τα παπουτσήδικα.

Όλα τα παλιά, τα περασμένα
για ξεπούλημα στο δρόμο απλωμένα•.
Πήρα ένα-δυο σε ευκαιρία,
θα πηγαίνουν στη σαλοτραπεζαρία.

Στην Πλατεία Αβησσυνίας
μες στα παλιατζήδικα,
κάτω στο Μοναστηράκι
στα γανωματζήδικα.

Τούτη τη ζωή να σου στολίζουν,
περηφάνια περιττή να σε γεμίζουν•.
Κι όταν πας να φας, θα τα θυμάσαι,
παχουλός και βολεμένος όπως θα 'σαι.

Στην Πλατεία Αβησσυνίας
μες στα παλιατζήδικα,
κάτω στο Μοναστηράκι
με τα σουβλατζήδικα.


Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας & Μάριος Ποντίκας
Μουσική: Αργύρης Κουνάδης
Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Καλογιάννης

Παρ Ιαν 19, 06:34:10 μμ  
Antifonitis said...

Ευτυχως που εγω ειμαι στο Α!

Παρ Ιαν 19, 06:37:12 μμ  
Ήλεκτρο_Λόγος said...

Γιουσουρούμ

Των ξένων οι ψύλλοι εδώ είναι θεοί
Του ιδιώτη το κέρδος εδώ περπατεί

Τα καινούργια έχουν αέρα παλιού
Των αρχαίων το όνομα είναι παντού.

Η Αφροδίτη ρίχνει στον δρόμο ζωή
Τον Άρη περιμένει να ικανοποιηθεί

Η λατέρνα λεφτά απαιτεί
Γιατί η νέα μόδα σε μπότα πατεί

Ο Τάκης ελπίζω να μην το δει
Το κιτς το σπουδαίο και τούτο μαζί.

Παρ Ιαν 19, 06:59:49 μμ  
Zontas said...

Γάτε,

παραβιάζετε θύρες ανοιχτές, την ξέρουμε τη μοίρα μας οι σκληρά εργαζόμενοι καταπιεζόμενοι προλετάριοι , ούτε ψίχουλο από τα μπουρζουάδικα μεταμεσονύχτια πάρτυ.

Παρ Ιαν 19, 07:14:53 μμ  
Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα καλησπέρα!
Δεν μπορεί ένας άνθρωπος να λείψει λίγο......
Γυρνάω και μένω με το παράπονο.
Τι να σχολιάσω τώρα?


Πάντως για τον περίπατο είμαι μέσα!
Για να ξεκινήσω από κάπου!


Θα επανέλθω!

Παρ Ιαν 19, 07:18:22 μμ  
giant13 said...

Χτύπησε πάλι ο "Σαλτάρω" σαν Μίμης Πλέσσας

Παρ Ιαν 19, 07:55:29 μμ  
mickey said...

Πάρτι, πάρτη, απ' όλα είχε ο ...μπαξές - κι αυτός από "μπ" αρχίζει άλλωστε και ο πιο γνωστός και τραγουδισμένος είναι της ...Αφροδίτης!

(τελικά τίποτε δεν είναι τυχαίο σε αυτόν τον κόσμο)


Εγώ πάντως είμαι στο "M", δηλαδή κάπου στη μέση της λίστας, αλλά λόγω ...προαγωγής απολαμβάνω ειδικά "προνόμια" - ευτυχώς, μετά από 20 ώρες μπορώ πάλι να σταθώ στα πόδια μου ;)

Μετά το "M" ακολουθεί το "N" φυσικά. Σας λέει κάτι μήπως; Το "νιάου" ως hint;

Και στη συνέχεια έχουμε βεβαίως την ...ιστορία του "Ο" ;)

(ιστορία μου αμαρτία μου - αφήσαμε την αριθμολαγνεία και πιάσαμε τη ...γραμματολαγνεία)


Άντε να δούμε και λίγο ειδήσεις, να γελάσουμε, να χαλαρώσουμε και να ...ξεπιαστούμε :))

Παρ Ιαν 19, 08:14:42 μμ  
giant13 said...

Εχει και ωραία ουζερί και καφέ και εστιατόρια στα λαδάδικα, φυσικά δεν είναι ανάγκη να είναι σικάτα και first name. Σε ένα τόσο αρκετά μεγάλο οικοδομικό τετράγωνο και στο κέντρο της πόλης λογικό είναι να υπάρχουν και χεβιμεταλλάδικα και χοροί της κοιλιάς.
Συμφωνώ όμως απόλυτα ότι απουσιάζουν παντελώς οι πολιτισμικοί χώροι , υπάρχουν όμως στον χώρο του λιμανιού που είναι σχεδόν δίπλα.

Παρ Ιαν 19, 08:31:26 μμ  
giant13 said...

Πόντικα HELP, πρώτη φορά μου τρώει το αβατάρι.

Παρ Ιαν 19, 08:39:37 μμ  
mickey said...

@giant13:

Το πρόσεξα, αλλά επανήλθε!

Μην ανησυχείς. Είναι επειδή είπες πως δεν αντιμετώπισες σοβαρά προβλήματα με τη μετάβασή σου στον New Blogger (Παρ Ιαν 19, 01:18:56 πμ) και έσπευσε να σε ...συνετίσει :)))

Παρ Ιαν 19, 09:09:18 μμ  
Gatina said...

"Εικοστός αιώνας, προβληματικό
παλιατζίδικο, πυρετός.
Όποιος δεν κλαίει, δε βυζαίνει
κι όποιος δεν πολυσκάει είναι τσίφτης αυτός."

Παρ Ιαν 19, 11:18:30 μμ  
Kato Patissia said...

Ο ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΣ
ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ


Μιά νύχτα με κάλεσε ένας φίλος απ’ τον στρατό, στο Θησείο. Πήγα δίχως όρεξη, και βρέθηκα ..σε μιά φοιτητοπαρέα απο κάπου 30-40 άτομα, καθισμένα αμφιθεατρικά στην είσοδο ενός μαγαζιού, δίπλα στο δρόμο.. Χειμώνας, και ήμασταν οι μόνοι άνθρωποι που κάθονταν έξω, με την Ακρόπολη να λαμποκοπάει στο βάθος..

Ξαφνικά, ένας άντρας που καθόταν στο κέντρο του ημικύκλιου, έβγαλε μιά φλογέρα και άρχισε να παίζει. Γρήγορα, τό ‘ριξαν όλοι στο τραγούδι. Αντάρτικα! Ένιωσα άβολα, σχεδόν ποτέ μου δέν είχα τραγουδήσει σε παρέα..

Σιωπηλός, κοίταζα τον περίεργο άντρα με τη φλογέρα, να παίζει με πάθος, με όλη του την ψυχή.. Ήταν ένας ψηλέας, γεροδεμένος ξερακιανός άντρακλας, γύρω στα 60, μαυροντυμένος σάν Κρητικός (αλλα ήταν Μακεδόνας), με μαύρο μπερέ και άσπρα γένεια.. Οι φοιτητές τον έβλεπαν σάν «θεό», και γρήγορα φτιάχτηκε ένα τέτοιο κλίμα, που ...ντρεπόμουνα που ΔΕΝ τραγουδούσα, και τελικά μπήκα δειλά-δειλά κι’ εγώ: «...Όταν συμβεί στα πέριξ, φωτιές να καίνε, πίνουν οι μάγκες αργιλέ!» βρέθηκα να τραγουδάω, και να το χαίρομαι, με όλη μου την ψυχή, για πρώτη μου φορά!!

Ο φίλος, ο Μιχάλης απο τη Λήμνο, με σύστησε στο τέλος στον μαυροντυμένο άντρα. Λεγότανε Τάκης Δραγουμάνος, είχε μαγαζί στην Ηφαίστου.. Την άλλη μέρα βρεθήκαμε μεταξύ μας, και πιάσαμε μιά κουβέντα για την αρχαία Ελλάδα, αραγμένοι στην Αδριανού.. Κάτι είπα που δέν το θυμάμαι τώρα, κι’ απ’ αυτό ο Δραγουμάνος με συμπάθησε. Όλο τον χειμώνα εκείνο, σχεδόν κάθε τρείς μέρες ρίχναμε 4 φίλοι ξενύχτια με τον Δραγουμάνο, τραγουδώντας στην πλατεία του Θησείου.. Έμαθα, ότι ο «Τάκης» είχε παλιά δικό του μαγαζί που ήταν ΤΟ στέκι για αντάρτικα επι δικτατορίας.. Αναγκάστηκε να το κλείσει, αλλα αυτό του άφησε μέσα του μιά ΑΓΑΠΗ για το Ελληνικό τραγούδι, που το ζούσε περισσότερο σάν Ιεροτελεστία, παρά σάν μουσική τέχνη ή οτιδήποτε άλλο...

Σιχαινόταν αυτούς που ήθελαν «να εκτονωθούν» τραγουδώντας, τους έδιωχνε βίαια απο την παρέα, κι’ έλεγε πως το τραγούδι είναι ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ, είναι ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, δέν είναι διασκέδαση!..

Πουθενά αλλού δέν ξανάκουσα τέτοια κουβέντα, απο τότε που ο Τάκης μας άφησε..

Και δέν τραγούδησα ποτέ ξανά, σε καμμία περίσταση.

Ο Δραγουμάνος μου έμαθε τον Ξυλούρη, ακόμα ακούω τα «..χίλια μύρια κύματα, μακρυά τ’ Αϊβαλί..!», που τραγουδούσα μαζί του - χωρίς να πιστεύω την τύχη μου που ζούσα τέτοιες στιγμές - τις νύχτες, κάτω απ’ την Ακρόπολη...

Φεύγοντας, με άφησε με έναν λογαριασμό απλήρωτο στο χέρι. Μου έδωσε τόσα πολλά, και δέν του έδωσα σε αντάλλαγμα τίποτα...

Γράφω αυτό το σχόλιο εδώ, για να τιμήσω τη μνήμη του.
Όσοι τον ήξεραν, τον σέβονταν σάν να ήταν ο άρχοντας στο Μοναστηράκι...

Παρ Ιαν 19, 11:55:13 μμ  
somebody said...

This post has been removed by the author.

Σαβ Ιαν 20, 03:34:42 πμ  
Nikos Dimou said...

Καλημέρα

Συνεχίζουμε σε νέες γειτονιές!

Σαβ Ιαν 20, 08:36:32 πμ  
ψάχνω αρτηρία said...

Κάνουμε πια και κάτι συζητήσεις όπου ακούμε επιχείρημα ότι "οι έφηβοι αναζητούν την ηδονή κατά μόνας" και συμπέρασμα ότι "είναι αντικοινωνικοί" και λέμε: πως σχετίζονται αυτές οι δύο άσχετες υποθέσεις. Και μας λένε ότι βεβαίως σχετίζονται διότι η ηδονική αναζητήση της ηδονικής ηδονής προϋποθέτει την άρνηση της επικοινωνίας με το περιβάλλον και τ' αντίστροφο. Τι να αποδείξεις. Να αντιστρέψεις την κακοήθεια; Όταν σου λένε οι άνθρωποι "να αγαπάς τον εαυτό σου", "να αγαπήσεις τον εαυτό σου" και όλα αυτά που ως Έλληνες κοροϊδεύουμε, εννοούν: οι άνθρωποι συμπεριφέρονται κακοηθέστατα και βλάπτουν τον εαυτό τους και άλλους. Συμβαίνει και εξήγηση που να δικαιολογεί δεν υπάρχει. Κι αν συμφωνήσουμε στα λόγια τι θα γίνει δηλαδή. Αφού εσύ εσαεί εκεί στου πόνου το μεγάφωνο να μας εξηγείς δήθεν τα νοήματα εκθέτοντας όμως το πραγματικό πρόβλημα και μόνο. Αυτές οι σκέψεις που μας λες οι αδιέξοδες, αυτές δημιουργούν και επιβάλλουν τη σύγχυση. Απόδειξη το καταπληχθικό lostmathematicians.blogspot.com, γιατί, σου λέει ο άνθρωπος, άμα εγώ χαθώ, σιγά που θα κινήσεις να με βρεις για να αποδείξεις πως υπάρχω και είμαι μοναδική, εάν όχι. όπου νάναι θάρθω να σε βρω...πίστη δεν έχω μήτε πατρίδα...

Σαβ Ιαν 20, 08:46:44 πμ  
Univers said...

@ Nikos Dimou:
"Δεν ξέρω τι ήταν πιο φάλτσο: η λατέρνα ή η φωνή του λατερνατζή; Πάντως για την φωτογραφία απαίτησε αμοιβή."

Καλημέρα και από μένα.

Αλήθεια ποιο είναι το νομικό καθεστώς για την λήψη φωτογραφιών προσώπων σε δημόσιο χώρο, χωρίς τη συγκατάθεσή τους, αλλά και χωρίς να υπάρξει εναντίωση (πχ. χωρίς οι ίδιοι να το αντιληφθούν);

Είναι δυνατόν να ικανοποιηθούν αξιώσεις από μέρους του φωτογραφηθέντος για χρηματική αποζημίωση, σε περίπτωση που η φωτογραφία με το πρόσωπό του δημοσιευθεί (έντυπα ή ηλεκτρονικά) ή εκτεθεί σε δημόσια θέα (πχ.σε φωτογραφική έκθεση);

Όσο για την προσωπική μου γνώμη, θα δανειστώ την άποψη του Π. Μανδραβέλη, ότι δηλ. ιδιωτική ζωή, τουλάχιστον με την έννοια της προστατευόμενης διά νόμου ιδιωτικής ζωής, δεν νοείται σε δημόσιο χώρο.

Δεν μπορώ να φανταστώ αν η υιοθέτηση αυτής της άποψης δημιουργεί ενίοτε προβλήματα, αλλά μου φαίνεται απολύτως λογική.

Σαβ Ιαν 20, 09:09:55 πμ  
Nikos Dimou said...

Μετακομίσαμε στον νέο blogger και σας περιμένουμε!

Νέα διεύθυνση:

doncat2.blogspot.com

ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σαβ Ιαν 20, 09:44:32 πμ  
Yannis H said...

Σόρι univers, αλλά η άποψη του Μαδραβέλη μου φάνηκε πολύ ατυχής.

Δεν συγκρίνεται η κουτσομπόλα της γειτονιάς με τι κάμερες, ούτε με τα εθνικά δίκτυα. Κατ’ αρχήν δεν υπάρχουν κουτσομπόλες που ξέρουν όλο το δημοτικό διαμέρισμα σήμερα, με την παλιά έννοια. Δεύτερον, και να δεχτούμε ότι υπάρχουν, η εμβέλειά τους είναι τα όρια του Δήμου μας – όχι του κράτους, ή ίσως, όπου έχει δορυφορικό σήμα το κανάλι.

Έπειτα, λίγο λογική δεν βλάπτει. Συμφωνώ με το να μην έχει δικαίωμα κάποιος να φωτογραφίζει κάποιον σε δημόσιο χώρο χωρίς την άδειά του. Αυτό δεν σημαίνει πως όταν φωτορεπόρτερ φωτογραφίζουν κόσμο σε διαδηλώσεις είναι ...παράνομοι. Ειδικά η διαδήλωση, που είναι δημόσια έκφραση γνώμης. Αλλά και είμαι στο ακροατήριο σε μια συναυλία, εάν περνάω τυχαία το δρόμο και ο άλλος φωτογραφίζει το κτίριο πίσω μου – τι θα κάνει, θα περιμένει να μην υπάρχει κανένας στο κάδρο μπροστά, ας πούμε, από τη Βουλή; Εάν όμως φιλάω το κορίτσι μου και κάποιος κάνει ζουμ πάνω μου; Αυτό είναι μια ιδιωτική μου στιγμή. Δεν πρέπει να έχει το δικαίωμα.

Επίσης, τώρα με τα κινητά, ο καθένας γίνεται δυνάμει παραράτσι και ηδονοβλεψίας. Σκέψου, κάποιος ζουμάρει στο μπούτι μιας κοπέλας που κάθεται αποκαλυπτικά στο μπαρ, στο ντεκολτέ της ενώ σκύβει... Οι νόμοι της προστασίας της ιδιωτικής ζωής θα χρειαστούν σύντομα πολύ περισσότερο.

Ας σκεφτούμε την προστασία της ιδιωτικής ζωής όπως την έννοια ‘σεβασμός της αξιοπρέπειας’. Εκεί δεν προσπαθούμε να έχουμε άσπρο-μαύρο στους νόμους, χρησιμοποιούμε την κοινή λογική. Πρώτα βάζουμε όμως τα δικαιώματα του πολίτη.

Σαβ Ιαν 20, 10:07:58 πμ  
mickey said...

Το ζήτημα της ιδιωτικής ζωής θα καταστεί παρωχημένο, αφού (μάλλον πιο σύντομα από όσο φανταζόμαστε) η τεχνολογία θα μας δίνει τη δυνατότητα να απαθανατίζουμε ό,τι βλέπουμε και ακούμε, χωρίς τη χρήση "εξωτερικού" ορατού εξοπλισμού.

Ενσωματωμένα μικροκυκλώματα θα μπορούν να καταγράφουν το οπτικό σήμα απευθείας από τα μάτια μας, ενώ άλλες υποδόριες μικροσκοπικές συσκευές θα μπορούν να αποθηκεύουν άνετα το πλήθος των πληροφοριών που λαμβάνουμε (και με κατάλληλη συμπίεση για εξοικονόμηση χώρου) και να τις μεταδίδουν ασύρματα σε μεγαλύτερες "αποθήκες δεδομένων".

Δεν πρόκειται για επιστημονική φαντασία, αλλά για την πραγματικότητα που, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα βιώσουμε στο μέλλον, συνδυάζοντας ήδη υπάρχουσες τεχνολογίες (και ίσως εμπλουτίζοντάς τις με κάποιες νέες). Κι αν δεν ενσωματώσουμε συστήματα καταγραφής σε μας τους ίδιους, θα μπορούσαμε άνετα να παρακολουθούμε ό,τι θέλουμε με μικροσκοπικές τηλεκατευθυνόμενες μηχανές, σε μέγεθος εντόμου ή και μικρότερο.

Άλλωστε, ακόμα και σήμερα υπάρχουν αυτόνομες μικροκάμερες σε απίστευτα μικρό μέγεθος, που μπορεί κανείς να βρει σχετικά φτηνά στο εμπόριο (για να μην αναφέρουμε ειδικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούν κρατικές υπηρεσίες πληροφοριών).

Ίσως το πρώτο πείραμα να γίνει σε δέκα χρόνια, ενώ σε 1-2 δεκαετίες θα μπορεί να αποτελέσει μαζικό προϊόν, διαθέσιμο σε όλους σχεδόν. Κι εμείς ακόμα γκρινιάζουμε για κάμερες και ιδιωτικότητα σε δημόσιους χώρους.

Η πραγματικότητα θα μας ξεπεράσει προτού καν καταλήξουμε σε νέους νόμους ;)

Σαβ Ιαν 20, 01:27:52 μμ  
MainMenu said...

όπως όταν βγήκε όπλο με στόχαστρο ήταν όλοι στις ταράτσες τους και σκοτώνανε τους περαστικούς

Σαβ Ιαν 20, 11:51:24 μμ  

Ανακοίνωση Σχολίου

<< Home

Site Meter