Send As SMS

Τετάρτη, Αύγουστος 23, 2006

Η φωτιά και η τούρτα

Το δάσος που λαχτάριζες
ώσπου να το περάσεις
τώρα ναν το ξεχάσεις
διαβάτη αποσπερνέ.

Μιαν αυγινή το κούρσεψαν
ανίδρωτοι λοτόμοι
κ' εκεί είναι τώρα δρόμοι
διαβάτη αποσπερνέ.


Αχ, Μιλτιάδη Μαλακάση, και δρόμοι θα γίνουν εκεί, και βίλες και πισίνες. Το μεγάλο δάσος της Κασσάνδρας χάθηκε!

Θυμήθηκα το ανέκδοτο: Δύο Θεσσαλονικείς πάνε στον Παράδεισο. «Ωραία είναι εδώ», λέει ο ένας. «μουσική, αγγελούδια, συννεφάκια...». «Ναι», τον κόβει ο άλλος – «αλλά σαν την Χαλκιδική, δεν είναι!».

Ο παράδεισος της Βόρειας Ελλάδα έγινε κόλαση.

Ποιος φταιει; Α εδώ τα πράγματα είναι εύκολα: Πρώτα οι «Εμπρηστές». Σκοτεινές μορφές που όλοι κάπου τους έχουν δει αλλά ποτέ δεν έχει συλληφθεί – ούτε ένας. Έτσι για δείγμα. Δεύτερον οι 1035 παράνομες χωματερές (αυτές αρκούν – δεν μας χρειάζονται εμπρηστές). Τρίτον η αμέλεια όλων μας.

Οι καταστροφικές πυρκαγιές είναι η μοίρα των μεσογειακών δασών – ιδιαίτερα όταν αποτελούνται από πεύκα. Φέτος κάηκε η μισή Ισπανία, πέρυσι η Γαλλία, πρόπερσι η Καλιφόρνια. Πρώτη σε ποσοστό εδάφους που καίγεται, η Πορτογαλία. Δεν είναι ούτε περίεργο ούτε τερατώδες που καίγονται και τα δικά μας.

Το θέμα για μένα είναι τι γίνεται μετά την πυρκαγιά. Στις άλλες χώρες τα δάση αναπλάθονται με φυσικό τρόπο. Εδώ, άσχετα με την αιτία της φωτιάς, οι αθάνατοι έλληνες ξύπνιοι επωφελούνται και αντί για δέντρα, φυτρώνουν βίλες...

Πάντως για μερικά χρόνια είτε ήμασταν τυχεροί, είτε καλύτερα οργανωμένοι – είχαμε γλιτώσει τις μεγάλες καταστροφές. Φέτος...

Άλλο θέμα βέβαια είναι η συμπεριφορά των αρμοδίων. Μου γράφει το Zizugataki:

Θα ήθελα να αναφερθώ στην στάση του κ. Ρουσσόπουλου ο οποίος από τότε που έγινε δεξί χέρι του Καραμανλή έχει ανέβει σε καλάμια εις την νιοστή. Ζούμε στην ίδια χώρα με τον κ. Ρουσσόπουλο ή είναι από άλλη χώρα, άλλο πλανήτη πιθανόν και από άλλο γαλαξία; Είναι δυνατόν με τέτοια έπαρση να δηλώνει ότι όλα λειτούργησαν τέλεια στον κρατικό μηχανισμό; Είναι τόσο αναίσθητος; Πέθαναν άνθρωποι, τραυματίστηκαν άνθρωποι, καταστράφηκε ένα πανέμορφο δάσος, κάηκαν ζώα, χάθηκαν περιουσίες, σπίτια, αυτοκίνητα, καταστήματα. Η εξουσία τον έκανε τόσο αναίσθητο; Μήπως αν καιγόταν το σπίτι του και κινδύνευαν τα παιδιά του θα το καταλάβαινε; ΄Η νομίζει ότι είναι στο απυρόβλητο της ζωής; Τόση αγραμματοσύνη πια; ΄Ελεος ας του δώσει κάποιος κανένα χαστούκι ή καμιά τούρτα στα μούτρα μπας και τσαλακωθεί λίγο το προφίλ του και συνέλθει.

Όλοι δε αυτοί οι υπουργοί, νομάρχες, βουλευτές που μαλώνουν για τις ψήφους τώρα που έρχονται εκλογές και μαλώνουν στις πλάτες του κόσμου που υποφέρει ουδόλως ενδιαφερόμενοι για το ‘καλό’ του. Πότε θα ξυπνήσουν οι Έλληνες και θα πάψουν να ενδιαφέρονται για το ημέτερο συμφέρον και να νοιάζονται λίγο για το οξυγόνο που δεν θα έχουν να αναπνεύσουν τα παιδιά τους; Όλοι θέλουν και σπίτια και εξοχικά ένα για κάθε παιδί, πιθανόν και για κάθε εγγόνι. Τι χώρα όμως θα τους αφήσουν; Τι να το κάνουν το σπίτι όταν δεν θα έχουν οξυγόνο; Τι να τα κάνουν τα σπίτια όταν θα εξαλειφθούν τα δέντρα; Και τέλος πάντων, όλοι τρία μέτρα γης θα κληρονομήσουμε και όχι και για πάντα, για μερικά χρόνια. Τώρα δε με την καύση - μόνο μια φοντανιέρα στάχτης.



Πράγματι, μία μαλακιά τούρτα στο ατσαλάκωτο προφίλ του Ρουσσόπουλου, θα ήταν ό,τι πρέπει. Πως αυτός ο άνθρωπος, τόσα χρόνια ευφυής, ευγενής, συμπαθής μεταμορφώθηκε σε αυτό το ψυχρό, υπεροπτικό και αντιπαθέστατο υποκείμενο; Ίσως το πιο εντυπωσιακό παράδειγμα του πως η εξουσία διαβρώνει, διαφθείρει και μεταλλάσσει ένα άτομο.

122 Comments:

Dion.M. said...

Ξέρετε τα τυπικά προσόντα του κυρίου που αναφέρατε;
IEK Δημοσιογραφίας στην Κυπαρισσία νομίζω...
Ξένες γλώσσες: 0.

Ξέρετε πόσοι απόφοιτοι Πανεπιστημίων, με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, 3 ξένες γλώσσες είναι άνεργοι η αγωνίζονται για 800 Ευρώ τον μήνα;

Δικαίως έχει έπαρση και δικαίως ζει σε άλλον κόσμο!...

Τετ Αυγ 23, 10:50:54 πμ  
AdHoul said...

Κ Τετάρτη 23 Αυγούστου 2006


«Kόλαση στη Xαλκιδική» τιτλοφορείται η ανταπόκριση του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel, που θρηνεί το χαμό του Γερμανού τουρίστα. Tο έγκυρο γερμανικό περιοδικό δεν διστάζει να μνημονεύσει την κωλυσιεργία της πυροσβεστικής, που περίμενε το φως της ημέρας για να αποστείλει τα κατάλληλα αεροσκάφη στην περιοχή. «Xιλιάδες εκτάρια δασικής γης και δεκάδες εξοχικές κατοικίες κάηκαν», σύμφωνα με το πρακτορείο Pόιτερς, το οποίο σημειώνει επίσης «την απομάκρυνση χιλιάδων παραθεριστών σε μία προσπάθεια να ξεφύγουν από το μέτωπο της φωτιάς μήκους 25 χιλιομέτρων». Tο πρακτορείο δεν παραλείπει να αναφερθεί στα παράπονα των κατοίκων της περιοχής για την καθυστερημένη επέμβαση της πυροσβεστικής.

«Nύχτα μαρτυρίου» είναι ο τίτλος του τηλεγραφήματος του γαλλικού πρακτορείου, το οποίο επικαλείται τη σχετική δήλωση του υπουργού Mακεδονίας-Θράκης, Γιώργου Kαλαντζή. Tο γαλλικό πρακτορείο αναφέρει ότι μεγάλο μέρος του έμψυχου υλικού και του εξοπλισμού πυρόσβεσης διατέθηκε για την κατάσβεση των πυρκαγιών στις άλλες περιοχές της χώρας, στη Zάκυνθο και την Πελοπόννησο.

Tο BBC υπογραμμίζει στη χθεσινή του ανταπόκριση ότι πάνω από 2.000 Bρετανοί τουρίστες παραθερίζουν στη συγκεκριμένη περιοχή, αλλά σπεύδει να διασκεδάσει τις ανησυχίες συγγενών, προσθέτοντας ότι δεν έχουν αναφερθεί Bρετανοί μεταξύ των τραυματιών. Tο δίκτυο φιλοξενεί τη μαρτυρία Bρετανίδας τουρίστριας, η οποία είχε εγκλωβιστεί στο ξενοδοχείο της. «Σήμερα το πρωί όταν ξύπνησα, υπήρχε στάχτη παντού, όλα έχουν γίνει ένα τεράστιο σύννεφο από στάχτη», διηγήθηκε στο BBC η Λίντσεϊ Tζόουνς. Mία άλλη τουρίστρια από τη Bρετανία, η Tζο Λίνεϊ, ανέφερε ότι η πυρκαγιά πλησίασε τόσο πολύ το ξενοδοχείο της, που την ανάγκασε να εγκαταλείψει το δωμάτιό της. Tην ίδια στιγμή στην Iσπανία έχουν καταγραφεί τις τελευταίες ημέρες οι χειρότερες πυρκαγιές της τελευταίας δεκαετίας με 124.000 εκτάρια να έχουν παραδοθεί στις φλόγες στην περιοχή της Γαλικίας. Στην Tουρκία στο δημοφιλές θέρετρο Mπόντρουμ (Aλικαρνασσός), η φωτιά κατέστρεψε 600 εκτάρια δασικής έκτασης, υποχρεώνοντας τις αρχές να εκκενώσουν προληπτικά εκατοντάδες αγροικίες και εξοχικές κατοικίες.

Τετ Αυγ 23, 11:02:03 πμ  
Vassilis said...

Γιατί φαίνεται σε όλους μας τόσο απίθανη αυτή η καταστροφή? Ασχολήθηκε κανείς τόσα χρόνια τώρα με την ανάπτυξη σοβαρών προληπτικών και πυροσβεστικών μέτρων ώστε αυτό που σίγουρα θα γίνονταν κάποτε να μην είχε τέτοια έκταση? όχι!

οι πολιτικοί μας κατηγορούν αλλήλους (έτυχε προεκλογικώς βλέπετε) γιατί δεν επενέβησαν ΑΜΕΣΩΣ- ώστε να δράσουν βάσει του συνήθους γνώρισματος του έθνους μας- όλα την τελευταία στιγμή. Ενίοτε αποβαίνει χρήσιμο(όπως στην νίκη της Εθνικής επί της Αυστραλίας) αλλά ποτέ δεν μπορεί να υποκαθιστά σοβαρή και οργανωμένη δουλειά. Οπως φάνηκε άλλη μια φορά αυτές τις μέρες.

ΥΓ: Μία τούρτα και από μένα στον κ. Ρουσόπουλο. Πάντα απορούσα πως είναι δυνατόν ο εκάστοτε κυβερν. εκπρόσωπος να φαίνεται τόσο αντιπαθής. Και αν άλλους τους το συγχωρούσα λόγω..φάτσας- ο συγκεκριμένος το προσπαθεί να φαίνεται έτσι. Τούρτα δίπατη λοιπόν...

Τετ Αυγ 23, 11:15:20 πμ  
Titika said...

Καλημέρα σε όλους.
Μία ρητορική ερώτηση, αν μου επιτρέπετε...
Υπάρχει κάποιος νόμος ο οποίος λέει ότι όσο πιο γαϊδούρι, όσο πιο ψεύτης, όσο πιο υποκριτής, όσο πιο ανάλγητος, όσο πιο διπρόσωπος, όσο πιο θεατρίνος είσαι τόσο πιο σωστός πολιτικός γίνεσαι;
Και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην μεταμόρφωση του κύριου Ρουσσόπουλου. Αναφέρομαι γενικά στην παχυδερμία του πολιτικού μας κόσμου εν γένει. Και δεν φοβάμαι να κάνω γενικεύσεις. Ας μου δείξει κάποιος με το δάχτυλο έναν ο οποίος είναι άνθρωπος, με ανθρώπινα χαρακτηριστικά δηλαδή, με ανθρώπινες ευαισθησίες και ανθρώπινες συμπεριφορές. Δεν ξέρω πώς είναι στη ζωή τους οι πολιτικοί, με τα παιδιά τους, τους συζύγους τους ή τους φίλους τους. Στον φακό όμως είναι όλοι καρμπόν!
Τους είπε κανείς άραγε οτι αν γίνουν λίγο πιο αληθινοί έχουν μόνο να κερδίσουν παρά να χάσουν;
Επίσης, τους είπε κανείς ότι η ανάληψη ευθύνης είναι δείγμα αδυναμίας;
Προσκυνώ το κράτος των ευθυνόφοβων στρουθοκάμηλων!!!!
Περαστικά...

Τετ Αυγ 23, 11:22:26 πμ  
Yannis H said...

Αληθινά έκλαιγα χθες βλέποντας ειδήσεις. Και το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής το θεωρώ κατεστραμμένο, χτισμένο, με μποτιλιάρισμα κέντρου Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι – ιδιαίτερα σε μέρη όπως η Καλλιθέα, Μουδανιά.

Για την αναλγησία των πολιτικών τι να πει κανείς; Δεν έβγαινε ο Νομάρχης Χαλκιδικής κι έβγαινε ο Ψωμιάδης! Οι υπουργοί Δημοσίας Τάξεως, ΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών, ξεκαθάρισαν με μια ελάχιστη δήλωση του στιλ ‘όλα τα κάναμε σωστά’ – και βγήκε μπροστά ο (μην πω) Καλαντζής, που η μοναδική του επαφή με τα ΜΜΕ ήταν όταν έθεσε θέμα πατριωτισμού για την Καραχασάν, να ζητάει συγνώμη με έναν τρόπο που εμπαίζει. «Κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν. Ζητάω συγνώμη για κάποια μικρά, ελάχιστα, που ενδεχομένως δεν κάναμε.» Και δακρύβρεχτα του στιλ «δεν ήμουν εκεί να κρατάω το χέρι σε αυτόν που είχε καεί το σπίτι του». Λες και οι υπουργοί γι’ αυτό υπάρχουνε…

Και ο Παπαγεωργόπουλος, είδε φωτιά και έτρεξε. Στο δημοτικό τηλεοπτικό σταθμό, (TV100) ανήγγειλαν: «Υπάρχουν λοιπόν πολιτικοί που δεν λένε λόγια, κάνουν έργα. Ας το δούμε. Για να μαθαίνουμε.» Cut. Παπαγεωργόπουλος στην οθόνη να ενημερώνεται, λες και του πέφτει λόγος – πέντε υδροφόρες έστειλε για ανεφοδιασμό πυροσβεστικών οχημάτων. (Αλλά ο Μητροπολιτικός Δήμος, βλέπετε…κάνει πρόβες).

Για τη Χαλκιδική και την αυθαίρετη δόμηση, μια (μικρότερη) προσωπική εμπειρία, στο blog μου (http://yannish.blogspot.com/2006/07/blog-post_29.html)

Όσο για τον Ρουσσόπουλο… Νομίζω ότι θα του άξιζε να γίνει αποκλειστικό θέμα – και πάλι δεν θα ήταν αρκετό. Είναι απίστευτος κι εντελώς απόκοσμος ο τρόπος που «ενημερώνει» και κάνει δηλώσεις…

Τετ Αυγ 23, 11:25:42 πμ  
Παράξενος said...

Να προσέξουμε μόνο να πάρουμε τούρτα από ακριβό ζαχαροπλαστείο. Είπαμε να του χαλάσουμε το προφίλ, αλλά με μέτρο :-)

Τετ Αυγ 23, 11:29:19 πμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

Επειδή μάλιστα ενοχλείται πολύ απο το γεγονός οτι δεν έχει ένα κάποιο ακαδημαικό τίτλο, γράφτηκε με...κλήρωση στο ανοικτό πανεπιστήμιο, όπου υποτίθεται οτι γράφει τις εργασίες του, υπο την καθοδήγηση των καθηγητών του, παράλληλα με τα καθήκοντα του κυβερνητικού εκπροσώπου και τις επαφές με τους αυριανούς ψηφοφόρους του, αφού θα τεθεί και στη διαδικασία του σταυρού! Μα πως μας δουλεύουν ψιλό γαζί μερικοι! (τι να πούμε και για τον προηγούμενο της κυβέρνησης Σημήτη, το φοβερό Πρωτόπαπα! απο μεγαλοσυνδικαλιστής και πρόεδρος ΓΣΕΕ, υπουργός εργασίας!)
Αλλά κι αυτός ο Ρουσόπουλος, δεν παίζεται! Ενώ είχε πρωτοστατήσει στις κατηγορίες εναντίον συναδέλφων του απο άλλα κόμματα περι πόθεν έσχες ο ίδιος που πρόσφατα απόκτησε ανάκτορο με πισίνες και όλα τα σχετικά, τώρα τηρεί σιγήν ιχθύος! Σεμνά και ταπεινά!(νομίζω αυτή η φράση, που θέλω να πιστεύω οτι ο πρωθυπουργός την πίστευε ειλικρινά όταν την είπε, έχει γίνει ήδη απο καιρό ο εφιάλτης του! Τελικά μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς)

Όμως το φοβερότερο με αυτό το τύπο είναι οτι δεν του φαινότανε με τίποτα οτι έκρυβε τόση αλλαζονία, τόση έπαρση. Τον έβλεπα προεκλογικά να κάνει κύρηγμα ήθους με ύφος εισαγγελέα (ή μάλλον γυμνασιάρχη της δεκαετίας του 50) και δεν πίστευα στα μάτια μου -ήδη είχε αρχίσει να μεταλάσσεται. Κρίμα!

Τετ Αυγ 23, 11:30:17 πμ  
Haris said...

Πολύ σωστά Κύριε Δήμου
1.Δεν έχω ακούσει από κανένα επίσημο τι θα γίνει την επόμενη ημέρα (δενδροφύτευση,λήψη μέτρων για αποφυγή και άλλων πυρκαγιών).
2. Είναι δυνατόν ΟΛΑ τα κανάλια να παίζουν δηλώσεις του Ψωμιάδη και ο Νομάρχης Χαλκιδικής να μην είναι πουθενά προσκεκλημένος σαν πιο αρμόδιος...;
3.Σχετικά με τον κύριο Ρουσόπουλο δείχνει το αληθινό πρόσωπο της κυβερνητικής αλαζονείας...
ΤΗν επόμενη φορά να ψηφίσουμε με μεγαλύτερη θέρμη τα δυο "μεγάλα" κόμματα για να καεί ότι απέμεινε και να απόκτήσουμε και εμείς ένα εξοχικό με πισίνα,πάρκινγκ ανάμεσα στο δάσος... (συγνώμη...στο μπετόν ήθελα να πω...!)

Τετ Αυγ 23, 11:40:09 πμ  
zoferos mesaionas said...

Θυμήθηκα μια ισπανική παροιμία που λέει:

el que sabe sabe
y el que no sabe
es hefe


Μτφρ.:Όποιος ξέρει, ξέρει
κι όποιος δεν ξέρει
είναι αρχηγός!:)

Τετ Αυγ 23, 12:04:32 μμ  
aphrodite said...

Καλημέρα!

Εχω ζήσει πυρκαγιά, που ξεκίνησε από τεράστια απροσεξία εντελώς ανεύθυνου ανθρώπου στο εξοχικό που τον φιλοξενούσε (είχε αφήσει τα κάρβουνα να καίνε, με τα κλαριά των πεύκων από πάνω από την ψησταριά, μέρα με αέρα - οι ιδιοκτήτες δεν είχαν προλάβει να τα κόψουν, κι εκείνα είχαν θεριέψει τον χειμώνα, πού να το φανταστούν ότι ήθελε σπιτικές μπριζόλες ο κύριος...).

Μέσα σε λιγότερο από ένα τέταρτο της ώρας, από εκείνα τα κλαριά, η φωτιά έπιανε δέντρο-δέντρο τα ενδιάμεσα πεύκα στα οικόπεδα και τα έκαιγε με θόρυβο, ολόκληρα - και από τα χαμόκλαδα, προχωρούσε γρήγορα (σε πιάνει η ψυχή σου όταν βλέπεις αυτό το ταχύτατο λαμπάδιασμα!)...

Με το που το πήραμε χαμπάρι, πανικός!!! Τρέξαμε και ειδοποιώντας ο ένας τον άλλον (προ-κινητών), μαζευτήκαμε πολλοί και σβήναμε με όποιον τρόπο μπορούσαμε - χτυπώντας με κλαριά, κουβαλώντας νερά, με σωλήνες, κουβάδες, ντεπόζιτα, πιεστικά, ο,τι υπήρχε τέλος πάντων. Ενα μικρό πυροσβεστικό φορτηγάκι ήρθε την ώρα που τα είχαμε σχεδόν καταφέρει (και φυσικά τ’άκουσε για την αργοπορία του).

Λοιπόν, ήμασταν όλοι τυχεροί που δεν επεκτάθηκε σε πολλά σπίτια η φωτιά, και περιορίστηκε σε κάμποσες "αυλές" κι ενδιάμεσα πεύκα. Η λαχτάρα όμως που πήραμε και η σωματική καταπόνηση να δαμάσεις το θηρίο ήταν από τ'άγραφα... Μετρούσαμε μετά φουσκάλες, καψαλίσματα, πληγές κι εγκαύματα. Ολοι αισθανόμασταν να μας καίνε οι πνεύμονες και τη στάχτη και τα αποκαίδια τα μυρίζαμε για μέρες... Και φυσικά οργιστήκαμε με τον φταίχτη, αλλά πήρε τέτοιο μάθημα που δε νομίζω ότι χρειαζόταν να του πούμε το παραμικρό - δεν ξαναφάνηκε.

Εκτοτε τα σπίτια συνήθισαν να καθαρίζουν τις πιθανές εστίες, αλλά θέλει πάντα προσοχή.

Αυτό λοιπόν που μου φαίνεται τραγικό είναι το ότι σε μία "κομμένη" σε οικόπεδα έκταση, με σπίτια & νερό και ανθρώπους, και πάλι τραβήξαμε τον διάολό μας να σβήσουμε την φωτιά, κι ήμασταν πραγματικά τυχεροί, το ξαναλέω. Σε καλά σχεδιασμένους εμπρησμούς για καταπάτηση τι γίνεται? Και με τις χωματερές τι κάνουμε, τις κουμπάρες παίζουμε?

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ;

Τετ Αυγ 23, 12:30:17 μμ  
aphrodite said...

Διαβάζω για τις αντιπυρικές ζώνες, κάτι λωρίδες που σου φαίνονται τεράστιες, αλλά αν φυσάει και πετάγονται και τα κουκουνάρια, δεν θέλει και πολύ... Διαβάζω το να καταβρέχεις μια πλατειά ζώνη ευελπιστώντας ότι η φωτιά θα κατακάψει μέχρι εκεί και δεν θα συνεχίσει. Διαβάζω κι έχω δει ελάχιστες φορές και τα πυροσβεστικά αεροπλάνα επί το έργον (πόσα τέτοια χρειαζόμαστε αλήθεια... να δουλεύουν, νύχτα-μέρα, όχι δεν έχουμε εξοπλισμό για νυχτερινές πτήσεις ή τα έχουμε παροπλισμενα για συντήρηση ή δε μας φτάνουν...).

Και δεν πιστεύω ότι υπάρχει έστω κι ένας πυροσβέστης που δεν πονάει αυτό που κάνει και δεν σκίζεται να προσφέρει, ακόμη και με τους μισθούς που παίρνουν και τις μη παροχές – εξοπλισμού, υποδομής, οικονομικές κτλ. Οπως επίσης οι ομάδες εθελοντών είμαι σίγουρη ότι μας έχουν βοηθήσει -χωρίς να το ξέρουμε- με τις περιπολίες τους. Και τους ευγνωμονώ όλους γι αυτό.

Δεν είναι σεισμός να πάρει, που δεν ξέρεις τι να κάνεις, πέραν του να μαζέψεις πτώματα και συντρίμμια! Αφού το ξέρουμε ότι κινδυνεύουμε ως χώρα! Να χάνεται ζωή σε πυρκαγιά? Να μην «προλαβαίνουμε»? Δεν είμαστε στη Σαχάρα χωρίς νερό, δεν είμαστε τριτοκοσμική χώρα, την πισίνα μας και ξερό ψωμί δηλαδή? Αίσχος!

Ε, το μόνο που μου φαίνεται ότι είναι μακράν αποτελεσματικότερο του νερού είναι ένα κράτος σε συνεχή εγρήγορση.

ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ, ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗΣ, ΣΩΣΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΩΜΑΤΕΡΩΝ.

Με τρομακτικές ποινές για τους παραβάτες και κατ’ευθείαν γκρέμισμα οποιουδήποτε τύπου οικοδομής ή ξερριζώματος άλλου τύπου καλλιέργειας (βλέπω καμμένες πλαγιές, κάθε χρόνο να καίνε πεύκα και να τα αντικαθιστούν με ελιές... Και ακούς συνέχεια το «ε, κι αυτά δέντρα είναι, δεν χτίσαμε, εμείς την πονάμε την γη, τι μας πέρασες!»). Για αποδεδειγμένα εμπρηστές, σπείρες κτλ, δημόσιος ανασκολοπισμός στην Πλατεία Συντάγματος, δεν το συζητώ!

Η αναδάσωση δε, θέλει γερό σχεδιασμό & επιμελές πρόγραμμα, μια που απ’όσο γνωρίζω, το νερό που ρίχνουν τα αεροπλάνα περιέχει και χημικά που δεν αφήνουν την βλάστηση να πάρει το δρόμο της φυσικής ανάπλασης γρήγορα μετά την φωτιά (τα σχετικά επιβραδυντικά). Αρα και παρακολούθηση.

Θέλουμε οικόπεδα;

Με νόμους, με σύστημα, με προστασία του περιβάλλοντος και υποδομή για φως-νερό-τηλέφωνο, όχι ξέμπαρκα όλα... Και φόρους έξτρα για προστασία του περιβάλλοντος στο οποίο θα περνάμε καλά όλοι.

Μην πάμε μακρυά- έχετε προσέξει τι γίνεται στα γύρω-γύρω της Αθήνας? Θρακομακεδόνες, πρόποδες Πάρνηθας / Πεντέλης, Υμμητό – μέχρι πού θα σκαρφαλώσουν τα σπίτια στο Πανόραμα ας πούμε; Τι γελοίοι που είμαστε!

Θέλουμε σπίτια, κι εξοχικά, γίναμε πολλοί, αλλά καταπάτηση;

ΕΓΚΛΗΜΑ!!!!

Τετ Αυγ 23, 12:31:27 μμ  
aphrodite said...

Για τον Ρουσσό τώρα, μου φαίνεται αδιανόητο το ότι υπήρξε έστω αυτός να βγει να πει αυτά που είπε. Κάποιος έπρεπε να πει τα γνωστά. Αλλά τόσο στα μούτρα μας? Κι ο συγκεκριμένος μάλιστα? Θα μου πείτε, θα έπρεπε να παραιτηθεί κατ’ευθείαν – και πάλι, θα βρισκόταν ο αμέσως επόμενος να τα ξεστομίσει. Να παραιτηθεί τώρα που θεωρεί ότι είναι στο ανέβασμα του κύματος? Εδώ είναι η διάβρωση...

Ολα έχουν μια τιμή, και φαίνεται ότι του Ρουσσό την βρήκαν και την πλήρωσαν ευχαρίστως, ώστε να τους βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά.

Απλώς για ορισμένους ανθρώπους θέλεις να πιστεύεις ότι έχουν πολύ υψηλότερη τιμή. Και το χειρότερο δεν είναι που είχε αυτή που είχε. Αλλά που πλέον δεν μας κάνει και τρομερή εντύπωση...

Κι αυτό για μένα είναι μεγάλο τίμημα για να έχεις χαμηλή τιμή.

Τετ Αυγ 23, 12:32:23 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 12:49:48 μμ  
Takis Alevantis said...

Για τις πυρκαγιές διαβάστε τα 15 ερωτήματα που θέτει ο Ν. Μάργαρης στο σημερινό ΒΗΜΑ. Προτείνω να του ανατεθεί ρόλος συντονιστή της πρόληψης των πυρκαγιών για 5 χρόνια, ως υπερκομματικού υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ με εκτεταμένες αρμοδιότητες. Το φαινόμενο των δασικών πυρκαγιών είναι πολύ σοβαρό για να αναθέτουμε τη λύση του σε πρώην πυροσβέστες (βλέπε ΓΓ Πολιτικής Προστασίας) ή άσχετους του Υπουργείου Γεωργίας και των κατά τόπους δήμων.

Για τον κ. Ρουσσόπουλο και τις τούρτες δέστε το άρθρο της γαλλικής wikipedia για τον Noël Godin, τον Βέλγο entarteur - εκτοξευτή τούρτας ή καλύτερα πασαλειφτή(νεολογισμός). Εκεί θα βρείτε και συνδέσμους (links) με συμβουλές για την σύσταση της τούρτας και πως να οργανώσετε ένα πασάλειμα.

Τετ Αυγ 23, 12:52:33 μμ  
a flock of seagulls said...

Κρίμα!!!

Ένας από τους λίγους εναπομείναντες τόπους με τόση ομορφιά, χάρμα οφθαλμών, να μεταμορφώνεται σε λίγες ώρες σε σωρούς στάχτης και απανθρακωμένους σκελετούς δέντρων!

Οι γνωστοί-άγνωστοι λοιπόν εμπρηστές, φρόντισαν και αυτό το καλοκαίρι να αλλάξουν το χρώμα της Χαλκιδικής από πράσινο σε μουντό γκρι θανάτου..

Δε θυμάμαι να πιάσανε ποτέ έστω και έναν, έτσι για δείγμα, για στάχτη στα μάτια! Αναρωτιέμαι, ρώτησαν ποτέ κάποιον ιδιοκτήτη μιας βίλας που κατασκευάστηκε σε τόπο ο οποίος απαλλοτριώθηκε λόγω πυρκαγιάς, απο που την αγόρασε? Προσπάθησαν να βρουν την άκρη του νήματος;

Κατά τα άλλα, ο εκάστοτε διεκπεραιωτής της κάθε κυβέρνησης, αρκείται σε λόγους ψεύτικους, ξέροντας και ο ίδιος ότι κοροϊδεύει..

Η φύση όμως δεν κοροϊδεύει, όταν θέλει περίπου 40 χρόνια για να επανέλθει από μια τέτοια καταστροφή!!

Απλά που και που εκδικείται!!!

Τετ Αυγ 23, 12:55:08 μμ  
Yannis H said...

Τάκη, πολύ καλή πρόταση (υφυπουργός παρά τω Προθυπουργώ).

Όσο για το link, δυστυχώς, βγάζει σε σελίδα που ζητάει εγγραφή.

Τετ Αυγ 23, 01:06:38 μμ  
Takis Alevantis said...

Να συμπληρώσω, για να μην παρεξηγηθώ, πως δεν έχω τίποτα με τους πυροσβέστες γενικά ούτε με τον ΓΓ Πολιτικής Προστασίας ειδικότερα. Οι άνθρωποι λειτουργούν στα πλαίσια που έχουν μάθει, και γενικά δεν τα πάνε κι άσχημα, παρά τις κριτικές.

Απλώς μου έρχεται στο νου, μια δήλωση του Βρετανού Υπουργού Εσωτερικών προς τους (μάλλον επιφυλακτικούς) επικεφαλείς των πυροσβεστικών υπηρεσιών που έλεγε μέσες άκρες: Θέλω να αλλάξετε επάγγελμα. Αντί να ετοιμάζεστε για το πως θα σβύσετε τις πυρκαγιές να φροντίζετε να μην ανάβουν.

Και η προσπάθεια που είχε αρχίσει για την πρόληψη (όλων των φυσικών καταστροφών) ο φίλος Δημήτρης Παπανικολάου, καθηγητής της Γεωλογίας στο Π. Αθηνών ως ΓΓ Πολιτικής Προστασίας. Ο μόνος μη ένστολος ΓΓΠΠ, που όμως χρησίμεψε ως εξιλαστήριο θύμα αντί του τότε υφυπουργού ΥΠΕΧΩΔΕ για τις πλημμύρες του Κηφισού.

Το ξαναλέω - Ν. Μάργαρης, υπερκομματικός υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ επί πενταετία για μια μακροπρόθεσμη πολιτική κατά των δασικών πυρκαγιών. Για να γίνει η Ελλάδα μια χώρα χωρίς δασικές πυρκαγιές. Σίγουρα είναι εφικτό. Με τις διαδοχικές αλλαγές του Γενικού Οικοδομικού Κανονισμού μετά από κάθε σεισμό, οι κατασκευές στη Ελλάδα είναι πολύ πιό καλά προστατευμένες από τους σεισμούς σε σχέση με το παρελθόν. Η συντονισμένη προσπάθεια (παρά ορισμένα παρατράγουδα με μερικούς εργολάβους) έχει φέρει σαφέστατα αποτελέσματα.

Τετ Αυγ 23, 01:21:43 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 01:38:15 μμ  
antvol said...

Αγαπητέ κ. Δήμου,

Όπως πάντα καίριος, θέτετε το πλέον αγωνιώδες ερώτημα: το τι γίνεται μετά. Και, βέβαια, δίνετε και την απάντηση: αντί για αναδάσωση, οικοδόμηση.
Έτσι γινόταν, έτσι γίνεται κι έτσι θα γίνεται, όσο υπάρχουν ακόμη δάση, μέχρις ότου ο έρμος αυτός τόπος αξιωθεί – αν προφτάσει - να αποκτήσει, όπως κάθε πολιτισμένη χώρα δασικούς χάρτες, νομικά κείμενα δηλαδή που προσδιορίζουν με ακρίβεια και δεσμευτικότητα τα όρια των δασών και δασικών εκτάσεων, με συνέπεια, ακόμη και μετά τη χειρότερη πυρκαγιά, τα όρια αυτά να μη μπορούν να αμφισβητηθούν και, επομένως, να μικρύνουν. Μα, θα μου πείτε, ένα λεπτό, αυτή η υποχρέωση υπάρχει τουλάχιστον από την ψήφιση του συντάγματος του 1975, δεν έφτασαν 30 χρόνια, τόσες πυρκαγιές και τόσες κυβερνήσεις για να καταρτίσει η πολιτεία αυτούς τους τόσο απαραίτητους για το περιβάλλον χάρτες; Έ όχι, δυστυχώς οι προτεραιότητες φαίνεται ότι ήταν - και φοβάμαι ότι πάντα θα είναι - άλλες. Εδώ δεν υπάρχει ακόμη κτηματολόγιο (εκτός από ελάχιστα μέρη, π.χ. στη Ρόδο, όπου όμως το κατάρτισαν οι Ιταλοί), φανταστείτε πόση πολυτέλεια ακούγεται το δασολόγιο ... Μέχρι τότε λοιπόν, καθένας που θέλει να κτίσει εκτός σχεδίου (άλλη φρικιαστική ιστορία αυτή) εμπλέκεται – ή πάντως κινδυνεύει να εμπλακεί, αν αμφισβητηθεί ο δασικός χαρακτήρας της εκτάσεώς του - με δασαρχεία, πολεοδομίες, ενστάσεις, αγωγές, μηνύσεις, δικηγόρους, τοπικές κοινωνίες, δικαστήρια, δίκες, πυρκαγιές, αναδασώσεις, εργολάβους, νομιμοποιήσεις αυθαιρέτων, κομματικές υποσχέσεις, και πάλι από την αρχή, για σειρά ετών ... Ας αναλογιστούμε τώρα, αν λάβουμε υπόψη και την διαρκώς αυξανόμενη οικιστική πίεση, καθώς; και την περίπου εξασφαλισμένη ατιμωρησία, πόση ανηθικότητα, διαφθορά, σπατάλη πολύτιμων πόρων της κρατικής μηχανής αλλά και αναποτελεσματικότητα στη διαχείριση του περιβάλλοντος παράγεται με τον τρόπο αυτό ... Και, ως κερασάκι στην τούρτα, έχουμε, όπως σωστά επίσης επισημαίνετε, και τις άπειρες χωματερές που, παρά τις συνεχείς καταδίκες του Ευρωδικαστηρίου, ακόμη λειτουργούν στα δάση και συμβάλλουν, όσο μπορούν κι αυτές, στον αφανισμό τους.
Συμπέρασμα: Οι πυρκαγιές θα συνεχιστούν. Κι όσο πιο όμορφα θάναι τα δάση, τόσο πιο όμορφα θα καίγονται. Στη θέση τους θα ξεφυτρώνουν, σιγά σιγά, σπιτάκια, σπίτια, βίλες, συγκροτήματα, οικισμοί, ολόκληρες πολιτείες. Ως πρόληψη θα εξακολουθήσει να θεωρείται μόνον η επάρκεια των πυροσβεστικών μέσων και όχι η, κατά το δυνατόν, εξάλειψη των αιτίων του φαινομένου. Για τις κατεστραμμένες εκτάσεις η κυρίαρχη άποψη θα συνεχίσει να είναι ότι - τι να γίνει, κακιά η ώρα, φύσαγε κι άνεμος, ήταν και νύχτα - όμως, ό,τι και αν συνέβη, δεν είναι πια δάση και μπορούν, πλέον, να κατοικηθούν. Οι καταπατητές, όταν ολοκληρώνουν το έργο τους, θα συνεχίσουν να ζητούν από την πολιτεία να προφυλάξει την ιδιοκτησία τους και να εμποδίσει την καταστροφή όσου δάσους έχει απομείνει. Και, ύστερα από κάθε νέα πυρκαγιά, η εκάστοτε αντιπολίτευση θα εξακολουθεί να κατηγορεί την κυβέρνηση για ανεπάρκεια, κι ο εκάστοτε κυβερνητικός εκπρόσωπος να καμαρώνει για την επάρκεια και την άμεση αντίδραση του κρατικού μηχανισμού ...

Τετ Αυγ 23, 01:43:02 μμ  
x-taramas said...

Πως κάνετε έτσι, ηρεμήστε. Η άμεση αναδάσωση είναι εγγυημένη. Μήν ξεχνάμε οτι πάντα γύρω απ'τις βίλες φυτεύεται γκαζόν, οπότε ο τόπος θα πρασινίσει σύντομα. Να μην αργήσουν οι άδειες μόνο...

Τετ Αυγ 23, 01:43:19 μμ  
Jason said...

Για το Ρουσσόπουλο συμφωνώ. Απολύτως. Όντως μία τούρτα θα ήταν η καλύτερη λύση. Η στάση που τήρησε ήταν καθαρά 'ρουσσοπουλική' ("τα πάντα λειτουργούν κανονικά") και πάντως ο άνθρωπος αυτός δεν παρέχει ενημέρωση, ως όφειλε ως εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης.

Όσο για τους υπουργούς, νομάρχες, βουλευτές... είναι το απεχθέστερο θέαμα που συναντά κανείς στην ελληνική τηλεόραση. Άνθρωποι κλαίνε για τις περιουσίες τους και αυτοί τσακώνονται για το ποιος πήγε πρώοτς στο χώρο της τραγωδίας, γλείφουν τους αρχηγούς σε κάθε ευκαιρία και (πάνω απ' όλα) βάζουν την κασσέτα και κρώζουν, τις ίδιες μασημένες σαχλαμάρες, δήθεν νευριασμένοι ή και απελπισμένοι από την ολιγωρία των αρχών (!!!), ελπίζοντας σε λίγες παραπάνω ψήφους.
Οι εκλογές του Οκτωβρίου είναι οι πρώτες για μένα και πραγματικά δεν έχω καμία όρεξη να πάω να ψηφίσω.

Τετ Αυγ 23, 01:55:51 μμ  
SykoFantiS_Bastoyni said...

Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω κύριε Δήμου ,αυτό που δεν μπορώ να κάνω ζάφτι που δεν το καταλαβαίνω, είναι που τόσα χρόνια δεν έχουν βάλει μια φωτιά στον «Εθνικό Κήπο». Μιλάμε οι άνθρωποι είναι εντελώς ερασιτέχνες . Πήγαν να κάψουν την Χαλκιδική , Μπούρδες. Ενώ στον «Εθνικό Κήπο!» Θα μπορούσε να γίνουν μιλάμε τουλάχιστον 2 εμπορικά κέντρα 5-6 πολυκατοικίες, με διαμπερή αμάσητα οροφοδιαμερίσματα και τουλάχιστον 3-4 καφέ μπαρ με πισίνες και ρουφ γκάρντεν με θέα τους τσολιάδες και τον Κωστάκη να αγορεύει ( χα χα λέμε και καμιά μ*****α ) στη βουλή .
Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και στο άλσος της Νέας Φιλαδέλφιας , στο παλατάκι στο Χαϊδάρι αλλά είμαστε τόσο ανεπρόκοποι χρόνια τώρα και πάμε και καίμε την Χαλκιδική ,την Πεντέλη , τον Νέο Βουτζά . Χάθηκε μια κατασκευαστική εταιρεία, «όλα τα καίμε Α.Ε», ας πούμε, να δώσει μια σύγχρονη οπτική σε αυτό το μουντό πράσινο ;

Βλέπεις τον «Εθνικό Κήπο» και αναφωνείς «Πω πώ, οικοπεδάρα! Ρε συ». Και αναρωτιέσαι γιατί τον αφήνουν έτσι αναξιοποίητο;


Ομολογώ ομιλώ με ιδιοτέλεια , γιατί ως γνωστόν είμαι ενεργό μέλος του «Συνδέσμου οικοπεδοποιών ο Πυρσός » Με σήμα τον δαυλό της ΝΔ..νδ.jpg

Και δεν είμεθα πλεονέκται , δεν θέλουμε πολυτελείς επαύλεις, αλλά πολλά μικρά διαμερίσματά για το πόπολο . Τις επαύλεις τις φτιάχνουμε στην Χαλκιδική όπου ευελπιστούμε μετά που θα τα οικονομήσουμε να χώσουμε το κεφαλάκι μας αποκάτω.

Εδώ και τώρα να μετονομασθεί ο «Εθνικός Κήπος» σε «Εθνικόν Οικόπεδον»

Ο «Συνδέσμος οικοπεδοποιών ο Πυρσός » (έτος ιδρύσεως 1967 ) θεωρεί πως μπορεί να καλύψει τις οικιστικές ανάγκες των Ελλήνων με τέτοιες προχωρημένες προτάσεις . Πρόκειται για προτάσεις με μέλλον.

Δείτε το παράδειγμα της Πεντέλης . Σε λιγότερο από δύο χρόνια από την οικιστική μας παρέμβαση ( που οι άθλιοι δημοσιογράφοι ονόμασαν «πύρινη λαίλαπα») και φυσικά με την αρωγή της ευνομούμενης πολιτείας μας η Πεντέλη απέκτησε τις ωραιότερες βιλίτσες από καταβολής ΠΕΧΩΔΕ.

Πόσα χρόνια έχετε να περάσετε από τον «Εθνικό Κήπο» ; Οικοπεδάρα! Μιλάμε . Και οι ατάλαντοι το έχουν αφήσει να πλατσουρίζουν οι πάπιες . Εκεί εκέι στις πάπιες γίνετε μιλάμε μια πισίνα με τζακούζι φοβερή και μπροστά , γίνεται ένα και γαμώ τα ρέστοραν. Μαγαζάρα !

Το λέει και το όνομα του το ζητά ο οργανισμός του . «Εθνικός Κήπος» Η κυβέρνηση οφείλει να τον παραχωρήσει εις το Έθνος δηλαδή σε μας .

Τετ Αυγ 23, 02:00:21 μμ  
karfi said...

Απαντώ στο ερώτημά σου "το θέμα είναι τί γίνεται μετά τη πυρκαγιά" : Δε γίνεται τίποτε ! Όπως δεν έγινε ποτέ τίποτε με καμιά σκηνοθετημέμενη καταστροφή σ' αυτό το τόπο. Θα το ξεχάσουν όλοι, όπως κανένας δε θυμάται πως η Μονή της Πεντέλης πριν λίγα χρόνια ήταν μέσα στο δάσος. Θα το ξεχάσουν γιατί οι σύγχρονοι Έλληνες είναι Άβουλοι και Αναίσθητοι (κι εγώ μαζί). Γιατί δε κάψαμε ποτέ το παιδάκι ενός εμπρηστή, ούτε γιαουρτόσαμε κανένα "Εκπρόσωπο-Όλα-Καλά" της όποιας Κυβέρνησης

Τετ Αυγ 23, 02:05:45 μμ  
Nikos Dimou said...

Harry: Όσο κάνει ακόμα ζέστη, σου επιτρέπουμε τα κρύα ανέκδοτα - αλλά το τελευταία ήταν τραβηγμένο από τα μαλλιά και κατεψυγμένο.ε

Τετ Αυγ 23, 02:49:37 μμ  
entropia said...

Πιστεύω οτι μεμονωμένα είμαστε πάρα πολλοί που πραγματικά ΘΕΛΟΥΜΕ να βραβεύσουμε οχι μόνο τον Ρουσσόπουλο αλλά και πολλούς άλλους ερασιτέχνες ηθοποιούς της Πολιτικής Σκηνής. Γιατί να μην συντονίσουμε μία έμπρακτη εκδήλωση ευγνωμοσύνης;;
Οχι μόνο με τούρτες, άλλά και με πεντόκιλα γιαούρτια, άφθονο κέτσαπ και αραιωμένη μουστάρδα.
Ιδέες υπάρχουν. Τα ανδρείκελα αφθονούν. Οπως λέει και στο παραμύθι του Μάγου του Οζ:
" Ναι, ναι, μπράβο! " φώναξε ο ανθρωπάκος τρίβοντας τα χέρια του, λες και του είχανε πεί φιλοφρόνηση." Είμαι απατεώνας ! "
" Μα δεν καταλαβαίνω " είπε σαν χαμένη η Ντόροθυ. " Πώς παρουσιάστηκες σε μένα σαν Τεράστιο κεφάλι;; "
" Αυτό είναι ένα από τα κόλπα μου " απάντησε Ο Οζ.

Τετ Αυγ 23, 02:52:38 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 03:18:26 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 03:22:28 μμ  
pagis said...

Ελπίδα υπάρχει, να τα κάψουμε όλα να ησυχάσουμε από την ανικανότητα μας να διαχειριστούμε σωστά τα δάση μας.

Α και να μην ξεχάσουμε να μας ξαναψηφίσουμε πάλι.

Επόμενο τηλεοπτικό ραντεβού στο ίδιο μέρος το χειμώνα με ... πλημμύρες.

Τετ Αυγ 23, 03:31:17 μμ  
Ergo te Lina said...

Aχ,βρε ΝΔ,αυτούς τους ερμους τους αγροφύλακες δεν προλαβες να τους διορίσεις;

Τετ Αυγ 23, 03:31:27 μμ  
abelό said...

Νομίζω ότι η εξουσία αποκαλύπτει και δεν μεταμορφώνει. Όσο πιο ψηλά βάλεις τη μαϊμού, τόσο καλύτερα φαίνεται ένα συγκεκριμένο σημείο..

Τετ Αυγ 23, 03:32:14 μμ  
georgesoul said...

"Απλώς για ορισμένους ανθρώπους θέλεις να πιστεύεις ότι έχουν πολύ υψηλότερη τιμή. Και το χειρότερο δεν είναι που είχε αυτή που είχε. Αλλά που πλέον δεν μας κάνει και τρομερή εντύπωση...

Κι αυτό για μένα είναι μεγάλο τίμημα για να έχεις χαμηλή τιμή."

by Aphro

Σύνοψη της πολιτικής μας ζωής - αφορμή ο Ρουσσόπουλος, αιτία το ηλίθια εννούμενο πολιτικό κόστος. Θα βγει κάποιος από οποιαδήποτε παράταξη, θα κλωτσήσει μερικούς κώλους μπας και γίνουν πέντε σωστά πράγματα κι ο κόσμος δεν θα το αναγνωρίσει; Ηρωας θα γίνει!

Δεν δημαγωγούνται όλοι.

Αλλά είπαμε, χαμηλές τιμές, εκπτώσεις σε όλα - πότε μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε το παραμικρό; Μόνον η ιδιωτική πρωτοβουλία διορθώνει τελικά, αν τα καταφέρει και γλυτώσει την γραφειοκρατία κι όταν δεν κοιτάζει το αυστηρά δικό της συμφέρον και μόνον...

Προτείνω απαγωγή του εκάστοτε Υπουργικού Συμβουλίου, άμεση μεταφορά τους στους τόπους των πυρκαγιών, ένας κουβάς με νερό στον καθένα, και να σβήσουν τη φωτιά μαζί με εμάς τους λαουτζίκους. Κι όποιος δεν γυρίσει μετά στην Αθήνα να κάνει δουλειά, εμπρησμό στη βίλλα του!

Τετ Αυγ 23, 03:35:07 μμ  
Nikos Dimou said...

georgesoul said...
"Θα βγει κάποιος από οποιαδήποτε παράταξη, θα κλωτσήσει μερικούς κώλους μπας και γίνουν πέντε σωστά πράγματα κι ο κόσμος δεν θα το αναγνωρίσει;"

Αν θίγονται συμφέροντα (όλο και κάποιου θα θίγονται) όχι μόνο δεν θα το αναγνωρίσει άλλά θα τον φάνε λάχανο!

Τετ Αυγ 23, 03:46:19 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 03:49:22 μμ  
numb2006 said...

"Με το πρώτο φως της ημέρας φάνηκε το μέγεθος της καταστροφής...".Όταν η στερεοτυπική δημοσιογραφική γλώσσα και η συγκατάβαση και το δήθεν προβληματισμένο βλέμμα των ρεπόρτερ δίνουν ένα σώου ανοησίας, ίσως το να μιλούμε για έναν πρώην δημοσιογράφο που εκτελεί χρέη κυβερνητικού εκπροσώπου είναι πλεονασμός. Ελπίζω κάποιος να ενδιαφερθεί για δενδροφύτευση

Τετ Αυγ 23, 03:56:22 μμ  
SykoFantiS_Bastoyni said...

Ο «Συνδέσμος οικοπεδοποιών ο Πυρσός » (έτος ιδρύσεως 1967 ) θεωρεί πως καθένας μας έχει πολλούς λόγους να αυτοπυρποληθεί (οι κυβερνώντες έναν παραπάνω ). Ομως, στην Ελλάδα που όλα δουλεύουν σαν Ελβετικό ρολόι ενώ βλέπεις τον Ρουσόπουλο ας πούμε να έχει λουστεί με βενζίνη, κάτι γίνεται και δεν ανάβει ο αναπτήρας.

SykoFantiS Bastoyni
Πρόεδρος επι τιμή του «Συνδέσμου οικοπεδοποιών ο Πυρσός »

Τετ Αυγ 23, 04:01:14 μμ  
Nikos Dimou said...

numb2006 said...
Ελπίζω κάποιος να ενδιαφερθεί για δενδροφύτευση.

Δεν χρειάζεται δενδροφύτευση. Διαβάστε το άρθρο του Μάργαρη (link στο σχόλιο του Τάκη Αλεβαντή). Θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία αλλά και στους δημοσιογράφους.

Τετ Αυγ 23, 04:07:02 μμ  
aphrodite said...

Οι εμπρηστές - οι ηθικοί αυτουργοί έστω, έχουν σαφώς και πολιτικά κίνητρα, το έχουμε ζήσει, με πληρωμένους να κατακαίνε για να δείξουν αδυναμία κυβερνητικού χειρισμού, αλλά δεν βγήκε κανείς να το κάνει θέμα, στην αναμπουμπούλα όλο και κάτι έφαγαν όλοι...

Μόλις είδα το ότι Κούρδοι εμπρηστές αναλαμβάνουν φουλ ευθύνη για τις πουρκαγιές στην Αλικαρνασσό, διαμαρτυρόμενοι για την σκληρή πολιτική ενατνίον τους στ ΝΑ Τουρκία (αν δεν είναι κατασκευασμένη είδηδη δλδ)..

Μύλος!

Για το εθνικό κτηματολόγιο δε, έτσι και βάλουμε κάτω τα δηλωθέντα για αγροτική επιχορήγηση, η Μυτιλήνη και η Κρήτη τουλάχιστον, θα έχουν μαζί εμβαδόν μεγαλύτερο της μισής Ελλάδας... Κι αν τα βάλουμε κάτω τα δηλωθέντα για αποφυγή φορολογίας ή φόρων κληρονομίας κτλ (και υπάρχουν παράθυρα το re-claim αργότερα), όλη η Ελλάδα θα βγει λίγο μεγαλύτερη του πραγματικού συμπλόκου Μυτιλήνη-Κρήτη...

Για το πώς εξαπλώνεται η φωτιά,
firebehaviour, prevention, fire suppression

και σύγχρονους τρόπους αντιμετώπισης

equipment, fire retardant

Κι επίσης, από την ιστοσελίδα της Πυροσβεστικής Ακαδημίας μπορεί κανείς να βρει από σχετική δασική αντιπυρική νομοθεσία για ευαίσθητες περιοχές μέχρι συνδέσμους εθελοντών δασοπυροσβεστών.

Ελληνες Πυροσβέστες

Τετ Αυγ 23, 04:20:12 μμ  
Υποκείμενο δικαίου said...

Χθές το βράδυ είχα την ατυχία να ακούσω το ρεπορτάζ της ΝΕΤ στο ραδιόφωνο για την πυρκαγιά.

Μίλησε πρώτα ο κ. περιφερειάρχης, μία τυπική περίπτωση άχρωμου, κομματικού εγκάθετου. Μπροστά στον θάνατο, ο νους κάθε φυσιολογικού ανθρώπου μουδιάζει. Όχι όμως του κ. περιφερειάρχη: η αγωνία ήταν να μας πείσει ότι ο θάνατος του Γερμανού δεν οφειλόταν στην φωτιά. Στο μυαλό του, πρέπει να καεί κανείς ζωντανός για να φταίει η φωτιά: δεν αρκεί να τρέχεις να γλυτώσεις από αυτή. Σκέφτηκε, φαίνεται, ότι για την φωτιά φταίνε έλληνες εμπρηστές, ή/και η ελληνική πολιτεία. Αν ο θάνατος ΔΕΝ οφείλεται στην φωτιά, φταίει ο Γερμανός και κανείς άλλος. Μία τυπική τακτική, γνωστή στην χώρα μας, που οι Αμερικανοί ονομάζουν "blaming the victims".

Μετά βγήκε ο κ. Βενιζέλος. Ο κ. συνταγματολόγος ανησυχούσε για τον "συντονισμό" των υπηρεσιών. Τι άλλο να πει άλλωστε ένας σταθερός υποστηριχτής μίας παντοδύναμης εκτελεστικής εξουσίας - ένας είδος ανθρώπου που οι Γάλλοι ονομάζουν valet de pouvoir ( με την διαφορά που θέλει κάποια στιγμή να γίνει η pouvoir). Τι άλλο να πει ο άνθρωπος που έβαλε -διεθνής πρωτοτυπία- τον ορισμό του δάσους στο Σύνταγμα (ως ερμηνευτική δήλωση στο άρθρο 24), με προφανή σκοπό να μειώσει το επίπεδο προστασίας των εκτάσεων που ΗΤΑΝ δάση (και τις οποίες η πολιτεία έχει υποχρέωση να προστατεύσει και να αναδασώσει), και να αποθαρρύνει τα δειλά βήματα των δικαστηρίων για μία καλύτερη προστασία της φύσης. Τι άλλο να πει ο άνθρωπος που αποκάλεσε "ερασιτέχνες με εμμονές" αυτούς που φώναζαν για το ξεδιάντροπο ψέμα του ολυμπιακού "πρασίνου", για την καταστροφή των τελευταίων υγροβιότοπων της Αττικής, για το μεταμοντέρνο -και άδειο- εξάμβλωμα του Μουσείου της Ακρόπολης: προτιμάει μάλλον τους "ευέλικτους επαγγελματίες" της πολιτικής που προσελκύει το κόμμα του.

Τέλος, μάθαμε ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ του κ. Σουφλιά - του καταστροφέα του Αχελώου, και ένθερμου υποστηριχτή της δεύτερης αναθεώρησης μέσα σε έξι χρόνια του άρθρου 24 για το περιβάλλον- στέλνει κλιμάκιο. Ο κ. Σουφλιάς δεν σκέφτηκε ποτέ να αναθεωρήσει το Σύνταγμα για να βελτιώσει την προστασία των ατομικών ελευθεριών, π.χ.. Το "δάσος" τον ενόχλησε, και αυτόν και όλους τους λαϊκιστές για τους οποίους επιφυλάσσουν αυτό το υπουργείο-αποτυχία, το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Το μόνο ευχάριστο είναι ότι η φωτιά προβάλλεται από τα διεθνή ΜΜΕ, και οι ξένοι φεύγουν μαζικά: έτσι οι υπεύθυνοι θα χτυπηθούν στο μόνο σημείο που τους πονάει.

Ο W.H. Auden έχει γράψει ένα όμορφο ποίημα με τίτλο "Αύγουστος του 1968" . Εκεί υπάρχει ο στίχος: "the ogre cannot master speech", "ο γίγαντας δεν θα μάθει ποτέ να μιλά" ("ogre" είναι ένα μυθικό ον, που είναι βάναυσο, ανθρωποφάγο και υπερμεγέθες, και στο ποίημα του Auden συμβολίζει μάλλον τον Μπρέζνιεφ). Ο γίγας πράγματι δεν θα μάθει ποτέ να αρθρώνει λόγο - το μόνο που ξέρει είναι η ξύλινη δημοσιουπαλληλική γλώσσα της πολιτικής και της ανάλυσης κόστους-οφέλους (που ούτε αυτή μιλάει πολύ καλά, αφού αν συνυπολόγιζε την αξία των λεγόμενων περιβαλλοντικών αγαθών, θα έβλεπε πόσο φτωχότερος είναι σήμερα). Και κάποιος πρέπει να ξέρει να μιλά, για να καταλάβει την ομορφιά και την καταστροφή της ελληνικής φύσης.

Τετ Αυγ 23, 04:22:55 μμ  
andy dufresne said...

@dion.m.,
διαφωνώ με την καταδίκη σου για το Ρουσσόπουλο.
Δεν τρώει την τούρτα για την έλλειψη πτυχίων, αλλά για την αλαζονεία και το απαθές ψέμα.

Mια αφράτη τούρτα κι από μένα λοιπόν.


@titika,
δεν συμφωνώ με τη γενίκευσή περί πολιτικών, αδικούμε όσους (λίγους έστω) προσπαθούν.

Σημίτης, Χρυσοχοϊδης, Αλέκος Παπαδόπουλος, Μιχάλης Παπαγιαννάκης, Στέφανος Μάνος κλπ.


@zoferos mesaionas,
η Ισπανική παροιμία σου μου θύμισε μια παρόμοια Αγγλική:

Those who cannot work,
administrate.
Those who cannot administrate, teach!



@yannis h, aphrodite, antvol,
πολύ καλά και ουσιαστικά τα σχόλιά σας, προσυπογράφω.


@harry reloaded,
νομίζω το πιο ουσιαστικό σχόλιο
(το 1ο εννοώ, όχι αυτό με τα ανέκδοτα).

Κι εγώ συμφωνώ ότι το πρόβλημα δεν είναι οι εμπρηστές/ οικοπεδοφάγοι.
Όχι ότι δεν υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά τέτοιοι δεν θα πάψουν να υπάρχουν ποτέ - το θέμα είναι τι κάνει το κράτος, όχι τι κάνουν αυτοί;

Πολύ ριζοσπαστική
(για τα γραικοστάνταρντς)
η άποψη του harry
(όπως πάντα),
αλλά σωστή.

Να προσθέσω άλλη μια πρόταση:

Αξιοποίηση του
(κωλοβαρέματος του)
στρατού
στη φύλαξη των δασών
τους κρίσιμους μήνες.


@SykoFantiS_Bastoyni,
Kαλωσήλθατε!
Με κάνατε και γέλασα - να ΄στε καλά.



Χαιρετισμούς σε όλους από τη νεογέννητη μινιατούρα μας - επιστρέψαμε σπίτι.

Τετ Αυγ 23, 04:34:15 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 04:39:59 μμ  
cortlinux said...

Περσι τέτοιο καιρό δούλευα σε ένα βιβλιοπωλείο. Εκεί έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο που είχατε γράψει για την πτώση της νέας δημοκρατίας. Όταν το διάβασα μου ήρθε στο νου η πτώση του πασοκ. Πολλά κοινά και στις δύο περιπτώσεις. Όσο περνάει όμως ο καιρός διαπιστώνω ότι η νέα δημοκρατία δεν έχει ξεχάσει τον παλιό της εαυτό.

Τετ Αυγ 23, 04:40:07 μμ  
kostasper10 said...

Ετσι είναι όπως τα λέτε κ. Δήμου και παιδιά- δε νομίζω ότι θα διαφωνήσουμε σε τίποτε σε αυτό το ποστ.

Να συμπληρώσω στα αντιπυρικά μέτρα το "putting out fire with fire", που βάζεις σχεδιασμένη φωτιά και την κατευθύνεις στο μέτωπο πριν σε φτάσει, ώστε να συναντηθούν και να κάψουν ο,τι είναι ενδιάμεσα και να τελειώνει. Βέβαια εδώ... μάλλον θα τα σκατώναμε, θα μας ξέφευγε και θα καίγαμε τα πάντα!

Το μόνο, ένσταση στην τούρτα- δεν θα πρέπει να είναι σκέτη, αλλά...

φλαμπέ!

Τετ Αυγ 23, 04:48:26 μμ  
Nikos Dimou said...

Κάτι μου λέει πως ο Ρουσσόπουλος δεν είναι συμπαθής. (Ούτε ένας συνήγορος. Ούτε ένας που να μην "την τούρτα βαλέτω").

Καταλαβαίνει άραγε πως με το στυλ του υπονομεύει τον εαυτό του ως πολιτικό;

Λέτε να μην είναι ούτε σε αυτόν τον βαθμό ευφυής;

Τετ Αυγ 23, 05:11:05 μμ  
Nikos Dimou said...

cortlinux said...
"Περσι τέτοιο καιρό δούλευα σε ένα βιβλιοπωλείο. Εκεί έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο που είχατε γράψει για την πτώση της νέας δημοκρατίας".

Πριν 25 χρόνια! Απίθανο να βρείτε αντίτυπο!

Τετ Αυγ 23, 05:13:19 μμ  
harry reloaded said...

Οι βιαιοπραγιες ( ξυλο,"τουρτες" ) ειναι βαρβαροτητα. Οι σωστες ποινες ειναι χρηματικες (αποζημιωση ) ή φυλακη. Οι πυρκαγιες στη Τουρκια εγιναν στο Μποντρουμ. Μαλλον το καθεστως δυσφημει τους κουρδους ανταρτες. Οι υπερβολες & η υστερια ειναι χαρακτηριστικο ψυχοπαθολογιας. Πολλες πυρκαγιες ειναι ΠΟΑ ( Περαν Οικονομικης Αντιμετωπισης ),αλλα οι πραγματικες ζημιες ειναι μικρες. Οι φλογες " γλυφουν " τα σπιτια & πολυ λιγα καταστρεφονται ΠΟΕπισκευης.

Τετ Αυγ 23, 05:23:07 μμ  
aphrodite said...

Συγνώμη για την ταλαιπωρία, το σωστό λινκ περί πυρκαγιών στα δάση είναι:

FOREST FIRE

Τετ Αυγ 23, 05:24:15 μμ  
Vrennus said...

Μερικές απόψεις:

1. Ο ρόλος των πυροσβεστικών αεροσκαφών στην κατάσβεση των δασικών πυρκαγιών είναι ουσιαστικός μεν, δευτερεύων δε. Το κυρίως βάρος το σηκώνουν οι επίγειες δυνάμεις.

2. Η δασική πυρκαγιά δε σβήνει με τίποτε (ούτε με αεροπλάνα ούτε με επίγειες δυνάμεις) αν δεν πέσει ή δε γυρίσει ο άνεμος. Τελεία και παύλα!

3. Οι δασικές πυρκαγιές (ειδικά των κωνοφόρων) μέχρι ένα βαθμό είναι και φυσικές και φυσιολογικές. Έτσι ανανεώνονται τα δάση!

4. Κάθε φορά που εισάγεται νόμος σχετικός με τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων (όπως τώρα) αυξάνονται οι δασικές πυρκαγιές. Αναμενόμενο.

5. Στην Ελλάδα, ως γνωστόν (γνωστόν;), δεν υφίστανται τίτλοι ιδιοκτησίας (τα συμβόλαια δεν αποτελούν τίτλο ιδιοκτησίας), όλη η έγγειος ιδιοκτησία είναι προϊόν νομιμοποιηθείσας καταπάτησης. Οι δασικές πυρκαγιές είναι ένα απόλυτα φυσιολογικό επακόλουθο αυτού του καθεστώτος.

6. Διαφωνώ ως προς το γεγονός ότι η κρατική μηχανή πιάστηκε απροετοίμαστη. Αντιθέτως, δεδομένου ότι το κράτος επιθυμεί να νομιμοποιήσει (για μια ακόμη, και μάλλον όχι τελευταία φορά) καταπατηθέντα και αυθαίρετα - με το αζημίωτο φυσικά - μεριμνεί ώστε να μεγιστοποιηθεί το έργο του - και τα έσοδά του!

Τα συμπεράσματα δικά σας.
(Τα 'γραψα & στο Μαύρο Γάτο)

Υ.Γ. Μην πυροβολείτε τον (όποιοδήποτε) κυβερνητικό εκπρόσωπο για τη δουλειά που κάνει. Μπορείτε να τον πυροβολήσετε για χίλιους άλλους λόγους - πράγμα που δεν θα κάνατε αν δεν ήταν κυβερνητικός εκπρόσωπος!

Τετ Αυγ 23, 05:28:57 μμ  
SykoFantiS_Bastoyni said...

Ευχαριστώ για το
καλωσόρισμα andy όπως και όλη την υπόλοιπη
εκλεκτή παρέα.

Να σημειώσω ότι όσα
έγραψα δεν τα έγραψα για να γελάσουμε
αλλά έτσι είναι η ζωή .
Αν μου επιτρέπει ο
Θεματοθέτης θα ήθελα να προσθέσω στο
παρόν νήμα ένα σύνδεσμο με την αλληλογραφία
των εμπρηστών μελών του συνδέσμου μας
όπου μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε
ότι τα «τέρατα» για τα οποία μιλάνε
τα ΜΜΕ είναι άνθρωποι της διπλανής
πόρτας .
Ο σύνδεσμος είναι εδώ

Τετ Αυγ 23, 05:30:33 μμ  
Ergo te Lina said...

Ο Ρουσόπουλος εχει ενα "μη μου απτου" νεο-διανοουμενιστικο
μεσαίου χωρου στυλ και δεν κανει για πυροσβεστης.....

Απο "Διαστασεις"

Ο άνθρωπος που έκαψε 800.000 στρέμματα στη Γαλικία, ο άνθρωπος που έκαψε τη μισή Κασσάνδρα, είναι ένας μισότρελος γέρος που έχει μανία με τις σαύρες. Θέλει να σκοτώσει όλες τις σαύρες.

Τετ Αυγ 23, 05:30:38 μμ  
Nikos Dimou said...

Vrennus said...
"Υ.Γ. Μην πυροβολείτε τον (όποιοδήποτε) κυβερνητικό εκπρόσωπο για τη δουλειά που κάνει".

Μα τον πυροβολούμε επειδή ΔΕΝ κάνει την δουλειά του. Με το ψυχρό και υπεροπτικό του ύφος δεν βοηθάει καθόλου την κυβέρνηση.

Τετ Αυγ 23, 05:39:05 μμ  
Lefteris Kritikakis said...

"Είναι δυνατόν ΟΛΑ τα κανάλια να παίζουν δηλώσεις του Ψωμιάδη..."

Όταν δεν υπάρχουν λεφτά, υπάρχουν "δηλώσεις".

Ακόμα και στην Αμερική, συναντάω συνέχεια κόσμο που με τα λόγια χτίζουν ανώγεια και κατώγεια. Καταστροφές συμβαίνουν παντού, φυσικό είναι (δείτε και στην Καλιφόρνια). Αλλά άμα μια χώρα έχει χρήμα μπόλικο (η Καλιφόρνια σαν Πολιτεία είναι στο "κόκκινο" από τα χρέη), τότε μπορεί και ν' αγοράσει χίλια πυροσβεστικά αεροπλάνα, που λέει ο λόγος και να σβήσουν την πυρκαγιά πριν κάψει δεύτερο δέντρο.

Εάν δεν υπάρχουν λεφτά, τότε βλέπεις 300 βουλευτές να προσπαθούν να συντονίσουν 10 πυροσβέστες :-) :-) :-) και μετά πάνε και κάνουν δηλώσεις, να περάσει η ώρα. Δεν φταίνε αυτοί, ούτε και οι πυροσβέστες.


"Those who cannot work,
administrate.
Those who cannot administrate, teach!"

Ουδείς μωρότερος των ιατρών, εάν δεν υπήρχον και οι καθηγηταί.

Τα ίδια κι εδώ πέρα: οι πιο ανίκανοι, βρίσκουν καταφύγιο στα πανεπιστήμια και την κυβέρνηση (και τα δύο "άσυλα" από τον πραγματικό κόσμο). Και από δηλώσεις, όσες θες. Και απόψεις. Όπως λένε εδώ, "an opinion is like an asshole... everybody's got one".

Τετ Αυγ 23, 05:55:10 μμ  
aktaion said...

Στις σχολές οι χειρότεροι φοιτητές ήταν αυτοί που έτρεχαν και κόλλαγαν αφίσες. Διαβάζω τις λίστες των υποψήφιων δημάρχων και είναι όλοι τους μπασκετμπολίστες, τραγουδιστές κλπ. Αυτοί είναι τώρα η πολιτική ηγεσία του τόπου. Εμείς φταίμε για όλα αυτά, γι αυτό το κατάντημα, εμείς βάλαμε τον Ρουσόπουλο στη θέση που είναι εμείς τον ψηφίσαμε. Τι να κάνει ο άνθρωπος δεν μπορεί παραπάνω, δημοσιογράφος είναι, να διαπιστώνει και να κρίνει ασφαλώς εκ των υστέρων ξέρει, όχι να διοικεί.

Τετ Αυγ 23, 05:59:22 μμ  
harry reloaded said...

Το υφος του εν λογω ειναι του χωριατη που ανεβηκε στο κρεβατι. Ο καρατζαφερης τον θυμαται να κουβαλαει καφεδες στην Ελευθεροτυπια. Διαπλεχθηκε & τωρα εχει βιλλα( οχι...κυπρεικη) του 1 εκ. Ας φροντισουμε & εμεις για βιλα/βιλλα χωρις να γινουμε σανκιαυτον.

Τετ Αυγ 23, 06:12:57 μμ  
Υποκείμενο δικαίου said...

Δύο πρόσφατα, και σχετικά, άρθρα που βρήκα στο αρχείο μου (με συγχωρείτε για τα μακριά σχόλια-βγάζω αμέσως το σκασμό- αλλά η φύση και το περιβάλλον είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου):

"We investigated the changing supply of ecosystem services in a spatially explicit vulnerability assessment of Europe...Among all European regions, the Mediterranean appeared most vulnerable to global change. Multiple potential impacts were projected, related primarily to increased temperatures and reduced precipitation. The impacts included water shortages, increased risk of forest fires, northward shifts in the distribution of typical tree species, and losses of agricultural potential. ..."

(Ecosystem Service Supply and Vulnerability to Global Change in Europe, Science 25 November 2005:
Vol. 310. pp. 1333 - 1337)

Kαι ένα πολύ πρόσφατο:

"On 3 April 2006, the U.S. weekly news magazine Time ran a report on global warming with the cover title "Be worried, be very worried." Similar coverage of global warming has emerged in other general-interest magazines in recent months, triggered by scientific studies that are finding evidence for adverse impacts of global warming occurring today... On page 940 of this issue, Westerling et al. come to a similarly discomforting conclusion for wildfires. They show that warmer temperatures appear to be increasing the duration and intensity of the wildfire season in the western United States...Wildfires add an estimated 3.5 × 1015 g to atmospheric carbon emissions each year, or roughly 40% of fossil fuel carbon emissions ..."

("Is Global Warming Causing More, Larger Wildfires?", Science Vol. 313. pp. 927 - 928, 18 August 2006)

Η φωτιά είναι μέρος του φυσικού κύκλου του μεσογειακού δάσους. Αρκεί να μην αποτελεί συστηματικό εμπρησμό, να μην καίγεται ξανά και ξανά η ίδια έκταση, και να αφήνεται η φυσική αναδάσωση να λειτουργήσει. Από την άλλη μεριά, το πολιτικό μας πρόβλημα είναι τεράστιο. Θεσμοί που λειτουργούν με πολιτικό ορίζοντα 4 ετών (ή μάλλον...2) πρέπει να μας προστατεύσουν από συνέπειες που θα φανούν σε δεκαετίες...Δεν είναι τυχαίο που το περιβάλλον αναδεικνύει την υποκρισία του έλληνα πολιτικού...

Τετ Αυγ 23, 06:13:57 μμ  
Nikos Dimou said...

aktaion said...
"Εμείς φταίμε για όλα αυτά, γι αυτό το κατάντημα, εμείς βάλαμε τον Ρουσόπουλο στη θέση που είναι εμείς τον ψηφίσαμε. Τι να κάνει ο άνθρωπος δεν μπορεί παραπάνω, δημοσιογράφος είναι".

α) ΔΕΝ τον ψηφίσαμε - επικρατείας δεν είναι;
β) Η δουλειά του είναι δημοσιογραφική - κι ακριβώς εκεί αποδεικνύεται ανεπαρκής.

Τετ Αυγ 23, 06:30:36 μμ  
zizugataki said...

Συγγνώμη ήμουν εκτός δικτύου όλο το πρωί μέχρι τις 5. Θα διαβάσω τα σχόλια και θα δω τι γίνεται. Κύριε Δήμου δεν είχα υπόψη μου ότι θα χρησιμοποιήσετε το κείμενό μου ήθελα απλά να το φέρω στην προσοχή σας. Σας ευχαριστώ πάντως που όχι μόνο διαβάζετε τα μηνύματα αλλά τα παίρνετε και τόσο στα σοβαρά.

Τετ Αυγ 23, 06:33:37 μμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

@ harry reloaded

το επίπεδο του χιούμορ του είναι ευθέως ανόλογο του πνευματικού του επιπέδου, δηλαδή αυτού μιας (ανεξέλεγκτης) χωματερής.
Τύπου ταγαράδων δηλαδή.

Τώρα βέβαια πώς γίνεται να τρώμε στη μάπα τέτοια ρατσιστική προπαγάνδα σε κονσέρβα "ανεκδότων" και να έχουν κοπεί αξιολογότατα κείμενα επειδή ξεπερνούσαν τις 500 λέξεις, αυτό μόνο ο δον γάτος το γνωρίζει...

Τετ Αυγ 23, 06:34:00 μμ  
SykoFantiS_Bastoyni said...

Τι να κάνει σωστά δημοσιογράφος είναι...
Με λίγα λόγια αν δεν μπορεί να γίνει Κακαουνάκης, Τριανταφυλλόπουλος, Ευαγγελάτος, Χατζηνικολάου, ακόμα και Λεβέντης, Αννίτα Πάνια, Σόμπολος, Γεωργίου, μέχρι και Τάκης Τσουκαλάς, γίνετε κυβερνητικός εκπρόσωπος. Καθόλου κακό!

Τετ Αυγ 23, 06:41:33 μμ  
Χ.Γ. said...

Εκανα αιτηση για μεταπτυχιακο τιτλο στο ελευθερο ανοιχτο πανεπιστημιο και δεν κληρωθηκα ...πηραν ,ολως τυχαιως ,κατι φατσες σαν του κυριου εκπροσωπου!
Φυτρωνουν βιλλες κ.Δημου,γιατι μας ενδιαφερει μονο η παρτυ μας:το σπιτακι μας ,ο διορισμος του δικου μας παιδιου κ.ο.κ κιας γινουν ολα σταχτη.

Τετ Αυγ 23, 06:41:53 μμ  
Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα!

Νιώθω περίεργα.
Από το πρωί έχω ξεκινήσει να γράψω κάποια πράγματα και πάντα η εξέλιξη είναι η ίδια.
Σβήσιμο.
Έχω μεγαλώσει στην Χαλκιδική.
Τα καλοκαίρια μου έχουνε εικόνες από Χαλκιδική.
Μια επαγγελματική προσπάθεια του πατέρα εκεί.
Παπούδες,γιαγιάδες και λοιποί αγαπημένοι συγγενείς εκεί.
Από τη μια πλευρά χαρά, γιατί οι δικοί μου άνθρωποι είναι καλά.
Δεν κινδύνευσε κανείς.
Αλλά δεν είναι εκεί.
Εχω (πραγματικότητα) χιλιάδες φωτογραφίες από σημεία που σήμερα δεν υπάρχει τίποτα άλλο από στάχτη.
Δεν θέλω να γράψω τίποτα για κανέναν αρμόδιο.
Σιχαίνομαι ακόμη και να τους βρίσω.

Το μυαλό μου γυρίζει και στις δικές μας ευθύνες.
Στις δικές μας "ευαισθησίες"
Που ξυπνάνε μόνο όταν έρθει η ώρα της καταστροφής.
Μόνο τότε ψάχνουμε να βρούμε τις ευθύνες των άλλων.
Κανένας από όλους αυτούς που σήμερα κλαίμε (κι εμένα μέσα) δεν μιλάγαμε για την γελοιότητα των χωματερών.
Βόλευε αυτή η κατάσταση.
Εντάξει μωρέ δεν θα γίνει σε μας.
Και οι "οικολογικές ευαισθησίες?"
Αυτές πάνε περίπατο.
Τι θες τώρα να φτιάξουν καμμιά οργανωμένη χωνματερή και να φορτωθούμε και των υπολοίπων?
Κάτσε τώρα με αυτά μια χαρά είναι.
Τώρα?
Τώρα?

Την ξαναέζησα αυτή την ιστορία πρόπερσι.
Έμενα για 2 χρόνια στο Γραμματικό.
Όταν αποφασίστηκε να γίνει χωματερή στο Μαύρο Βουνό ξεσηκώθηκε κόσμος και κοσμάκης,ιδρύθηκαν οικολογικές οργανώσεις, πορείες κλείσιμο δρόμων και όλα αυτά γιατί παρακαλώ?
Για την οικολογική καταστροφή που θα συμβεί στον Ευβοικό!
Καμμία αντίρρηση αλλά τόσα χρόνια λειουργεί παράνομη χωματερή για την οποία δεν έβγαλε ΄χνα ποτέ κανείς.
Κάθε φορά που ανοίγαμε αυτή την κουβέντα με κοίταζαν περίεργα.
Πέρσι με ένα τζιπ πήγα στην παράνομη χωματερή.
Δεν ξέρω τι καταστροφή θα φέρει η καινούρια σιγουρα θα φέρει αλλά αυτή είναι σίγουρα πηγή μόλυνσης και εστία μικροβίων.
Κανείς δεν συγκινείτε.

Πριν ένα χρόνο στον Πειραιά τόπο εργασίας μου ξεφύτρωσε άλλη οικολογική ομμάδα που σκοπό είχε να σταματήσει την επέκταση του τραμ.
Επικεφαλής της ομμάδας ένας μεγαλοβενζινάς που θίγονταν τα συμφέροντα του μια που η γραμμή θα πέρναγε μπροστά από το βενζινάδικο.
Αιτία των κινητοποίησεων και εδώ.
Μα η οικολογική καταστροφή φυσικά.
Άκουσα μεταξύ άλλων το απίθανο!!! οτι θα μειώσει λεει ζωτικό χώρο επιδή θα κοπούν πεζοδρόμια!!!! και δεν θα μπορεί να περπατά ο κόσμος!!!!

Φάνταζομαι πως είμαστε η μοναδική πόλη στον πλανήτη που το τραμ τερματίζει έξω από την πόλη!!!!

Καιρός είναι να αναπτύξουμε οικολογική ευαισθησία όχι ανάλογη με το προσωπικό μας συμφέρον αλλά με το συμφέρον της φύσης!
Μακροπρόθεσμα κερδίζουμε όλοι!

Τετ Αυγ 23, 06:56:43 μμ  
Loulour said...

Άκούσατε την δήλωση ΓΑΠ για την φωτιά; "Υπήρξε ολιγωρία, καθυστέρηση στην αντίδραση (μμμ, τι άλλο είχα πει να θυμηθώ;;;Α!),ανεπάρκεια, κακός προγραμματισμός..." Τούρτα και από μένα ενοοείται στον Ρουσόπουλο. Τούρτα-Παγωτό λόγω ζέστης. Να δροσιστεί

Τετ Αυγ 23, 07:01:04 μμ  
classical chaos said...

εγώ aktaion είχα διαβάσει στη φυλλάδα του Φυντανίδη ότι τον κύριο Ρουσούπολο κάποιος επιχειρηματίας πάνω σε ένα κότερο τον έκανε ιμπόουζ στον καραμανλή κι αν αυτή η κακοήθεια ισχύει τότε εγώ δεν κουβαλάω καμία ευθύνη περί αυτού.

όμως η Χούντα έδρασε στη συνείδηση του έλληνος ως εξής: τον τρομοκράτησε, και αυτός ήταν ο παιδευτικός της ρόλος (όλα στο κράτος μας, οι θεσμοί τα πρόσωπα οι λειτουργίες οι φυσικές καταστροφές, όλα έχουν παιδευτικό χαρακτήρα, είμαστε Έλληνες, η πορεία μέσα στη ζωή και διακριτή είναι και νοημάτων πλήρης).

η Χούντα φταίει που ψηφίζουμε τα δύο μεγάλα κόμματα.

ο κύριος Δήμου δε είχε δει τη χούντα σαν παρωδία δικτατορίας. σωστά την είχε δει. αυτή η μαλακή δικτατορία έδρασε υπογείως κρυφίως και σαρδονίως κατατρομοκρατώντας το μέσο έλληνα πρώην κοπρίτη και νυν ενεργό πολίτη.

όταν λέγουν οι έλληνες ότι είναι ενεργοί πολίτες, τι εννοούν aktaion μου: ότι καλώς ο Ανδρέας Παπανδρέου τα έφτιαξε με αεροσυνοδό.

όλα είναι ζήτημα παιδείας και οι κοπέλες-κυκλωπάκια θα υπάρχουν πάντοτε στη μέση του δρόμου και θα τον βαδίζουν!

Τετ Αυγ 23, 07:13:04 μμ  
Nikos Dimou said...

πάντα σκεπτικιστής said...
"@ harry reloadedτο επίπεδο του χιούμορ του είναι ευθέως ανόλογο του πνευματικού του επιπέδου, δηλαδή αυτού μιας (ανεξέλεγκτης) χωματερής. Τύπου ταγαράδων δηλαδή.
Τώρα βέβαια πώς γίνεται να τρώμε στη μάπα τέτοια ρατσιστική προπαγάνδα σε κονσέρβα "ανεκδότων" και να έχουν κοπεί αξιολογότατα κείμενα επειδή ξεπερνούσαν τις 500 λέξεις, αυτό μόνο ο δον γάτος το γνωρίζει..."

Κανονικά έπρεπε να κόψω και το δικό σας σχόλιο γιατί αποτελεί προσωπική επίθεση.

Μπορούσατε να διαμαρτυρηθείτε για τον υφέρποντα ρατσισμό των ανεκδότων - χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς.

Έχω κι εγώ επισημάνει το πρόβλημα στον Harry. Ο λόγος που έχω ανεχθεί μερικά τέτοια ανεκδοτα είναι ότι από όλη την πορεία μέσα στο blog ο άνθρωπος φαίνεται ότι δεν είναι ρατσιστής. Αντίθετα μάλιστα.

Ωστόσο προτίθεμαι να επέμβω στο μέλλον.

Όσο για το μέγεθος: έχω περάσει αρκετά σχόλια πάνω από 500 λέξεις.
Συνήθως παρακαλώ τους αποστολείς να τα ξαναστείλουν πιο σύντομα. Αλλά κανείς δεν δικαιούται να μονοπωλεί την συζήτηση.

Τετ Αυγ 23, 07:27:23 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 07:45:16 μμ  
Nikos Dimou said...

harry reloaded said...
"Οποιος δεν γουσταρει τ'ανεκδοτα μου,να μη τα διαβαζει".

Harry δεν είναι έτσι τα πράγματα. Είμαι και εγώ υπεύθυνος γι αυτά που δημοσιεύονται στο blog μου. Κόψε τα ποντιακά (ή βγάλε τους τον εθνοτικό χαρακτηρισμό) και ούτε Γάτος ούτε ζημιά...

Τετ Αυγ 23, 07:52:41 μμ  
Yannis H said...

Με αφορμή το Ρουσσόπουλο, σκέφτηκα ότι ο άνθρωπος δεν είναι μονάδα, μεμονωμένη περίπτωση – είναι σύμπτωμα. Υπάρχουν και άλλοι πολιτικοί από διάφορους χώρους που εκπέμπουν παρόμοια αισθητική (γιατί ζήτημα αισθητικής είναι πρώτιστα ο λόγος που προκαλεί τέτοια αντιπάθεια).

Σκέφτηκα λοιπόν, να κάνω μια (πολύ πρόχειρη) κατηγοριοποίηση.

- Στην αισθητική του Ρουσσόπουλου (προκλητικός, αδιάφορος προς την κοινή λογική, ανίκανος να ακούσει αντίλογο ή ακόμα και ν’ αφήσει τον άλλο να μιλήσει), θα έβαζα δικαιωματικά και τους Προκόπη Παυλόπουλο και Γιάννο Παπαντωνίου. Αυτοί οι τρεις, από τις δύο μεγάλες παρατάξεις, είναι ό,τι πιο αντιπαθητικό βλέπω σήμερα στην πολιτική μας σκηνή. Κυρίως, γιατί εκπέμπουν καθαρά φασιστική νοοτροπία και συμπεριφορά, αλλά πουλάνε τον εαυτό τους για εκσυγχρονιστές. Μου μοιάζουν εκσυγχρονισμός από το στιλ Κουτσόγιωργα με βάση το Νόμο του Μέρφι.

- Αμέσως μετά θα έβαζα αυτούς που θεωρώ ‘το ανώτερο, μέσης νοημοσύνης’. Κυρίως: Σιούφα και Λιάπη. Και το λέω όχι γιατί βλέπω αφ’ υψηλού κάποιον που δεν του κόβει τόσο πολύ, αλλά γιατί ένας τέτοιος τύπος δεν κάνει για υπουργός. Ακούω το λόγο τους και βλέπω το βλέμμα τους ενώ μιλάνε – μοιάζουν με αγοράκια που κοκορεύονται.

- Σε αυτούς που η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, θα έβαζα το αχτύπητο δίδυμο Κουλούρης – Γιακουμάτος.

- Σε ειδικό κλουβί θα έβαζα τη Λιάνα Κανέλη. (Δαγκώνει.)

- Τον πιο «άδειο» πολιτικό λόγο, εκφέρει ο Παπαληγούρας (υπουργός Δικαιοσύνης). Ανάθεμα αν άκουσα μια φορά να πει κάτι που έλεγε κάτι.

- Μεγαλύτερη απογοήτευση: ο Σουφλιάς. Άλλο περιμέναμε κι άλλο βλέπουμε – σκεφτείτε να ήταν και πρωθυπουργός (όχι ότι ο Καραμανλής είναι καλύτερος, απλώς βεβαιώνεται ότι ήμασταν χαμένοι από χέρι).

- Μεγαλύτερη παρεξηγημένη: Μαριέττα Γιαννάκου.

- Μεγαλύτερος φόβος: ο ‘πάγκος’ της ΝΔ. Σκεφτείτε τον Καμμένο υπουργό, και μάλιστα Δημοσίας Τάξεως (για εκεί αυτοπροοριζόταν...). Ο Παπαγεωργόπουλος όταν τον ρώτησαν πριν τις τελευταίες εκλογές αν θα συμμετέχει στην κυβέρνηση της ΝΔ, απάντησε ‘ουδέν σχόλιον’.

- Στο μεσαίο χώρο της αλαζονείας τοποθετώ τους Κεφαλογιάννη, Πολύδωρα, Αλογοσκούφη, Αβραμόπουλο, Τσιτουρίδη.

Σόρι αν δυσαρέστησα κάποιον από αυτούς. Με παρηγορεί το ότι αυτοί με δυσαρέστησαν πρώτοι.

Τετ Αυγ 23, 08:20:00 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Τετ Αυγ 23, 08:40:23 μμ  
SykoFantiS_Bastoyni said...

Αλήθεια ο Καραμανλής τι έγινε; Είναι ακόμη διακοπές; Ή ετοιμάζει την «αναδάσωση» της κυβέρνησης; Αν την «αναδασώσει» ίσως και να τη σώσει!
Εδώ και τώρα να «αναδασώσει» και το «παλιάμπελο»

Τετ Αυγ 23, 08:41:28 μμ  
Dion.M. said...

@andy said:
διαφωνώ με την καταδίκη σου για το Ρουσσόπουλο.
Δεν τρώει την τούρτα για την έλλειψη πτυχίων, αλλά για την αλαζονεία και το απαθές ψέμα.
Συμφωνώ μαζί σου Andy. Για τον λόγο αυτό διευκρίνησα ότι αναφέρθηκα στα τυπικά προσόντα. Θα μπορούσε να είχε ουσιαστικά προσόντα, οπότε κανείς δεν θα μίλαγε για τυπικά. Οταν όμως δεν φαίνεται να έχεις –από το αποτέλεσμα της δουλειάς σου- ούτε ουσιαστικά και απόψεως τυπικών είσαι αρκετά χαμηλά εν σχέσει με αυτους που κυβερνάς, λογικό είναι να «καβαλάς το καλάμι» ευκολότερα. Η υπεροψία και το παγωμένο βλέμμα κρύβουν συνήθως ένα μεγάλο κενό. Κανείς με εμπιστοσύνη στον εαυτό του και με περιεχόμενο στην δουλειά του δεν μπορεί να είναι υπεροπτικός.

Και μεταξύ μας δεν γίνεται να είσαι κυβερνητικός εκπρόσωπος και σύμβουλος του Πρωθυπουργού και να μην ξέρεις μία ξένη γλώσσα, με συνέπεια να μην μπορείς να διαβάσεις ένα ξενόγλωσσο βιβλίο η μια εφημερίδα. (Εκτός αν είσαι ιδιοφυϊα στα υπόλοιπα)

Θυμίζω εδώ, από που προέρχεται η λέξη snob.
Η λέξη snob προέρχεται από τα αρχικά s.nob. τα οποία σημαίνουν sans nobilis. Χωρίς τίτλους ευγενείας.

Προέρχεται από τα σχολεία της αριστοκρατίας της Αγγλίας, ίσως και της Γερμανίας, που υπήρχαν γόνοι ευγενών και μερικά παιδιά πλουσίων μεν χωρίς τίτλο δε. Τα παιδιά αυτά λοιπόν επειδή αισθάνονταν μειονεκτικά εν σχέσει με τους αριστοκράτες συναδέλφους τους ανέπτυσσαν αυτό που αποκαλούμε snob συμπεριφορά δηλαδή πιο αλαζονική από τους γνήσιους αριστοκράτες.

Αναφέρω την προέλευση της λέξης για την ψυχολογική της ερμηνεία και ελπίζω να μην παρεξηγηθώ ως οπαδός της αριστοκρατίας, που άλλωστε δεν υπάρχει στην Ελλάδα.

Επίσης θυμίζω εδώ τι είπε ο Κονδύλης, ο οποίος ξεκίνησε την στρατιωτική του καρριέρα από λοχίας και έφτασε να γίνει Αντιβασιλεύς: "Αν ήξερα πόσο αφελείς είναι οι Ελληνες δεν θα περίμενα να τους κυβερνήσω όταν έγινα στρατηγός. Θα τους κυβερνούσα από λοχίας"!...

Τετ Αυγ 23, 09:06:46 μμ  
Dion.M. said...

Kαι κάτι συμπληρωματικό: Μήπως αυτοί που επέλεξαν τον συγκεκριμμένο τον επέλεξαν επειδή παρουσιάζει αυτά τα κενά που προαναφέραμε και μπορούν να τον ελέγχουν καλύτερα;

Στο βιβλίο του "Ο πόλεμος των εξουσιών" ο Κύρτσος γράφει -την άποψή του- για το πως έγινε η επιλογή. (Που τελικά έφερε τον Κύρτσο εκτός Ε.Τ και Ν.Δ.)

Τετ Αυγ 23, 09:20:34 μμ  
aphrodite said...

Μη μου στεναχωρείτε τους καλοπροαίρετους σχολιαστές!

Μικρό μουσικό διάλειμμα - διάβασα και τον Μαύρο Γάτο και φούντωσα ακόμη παραπάνω...

***************

A police officer, though scheduled for all-night duty at the station, was relieved of duty early and arrived home four hours ahead of schedule, at 2 in the morning.

Not wanting to wake his wife, he undressed in the dark, crept into the bedroom and started to climb into bed.

Just then, his wife sleepily sat up and said, "Lou, dearest, would you go down to the all-night drug store on the next block and get me some aspirin? I've got a splitting headache."

"Certainly, honey," he said, and feeling his way across the dark room, he got dressed and walked over to the drug store.

As he arrived, the pharmacist looked up in surprise, "Say," said the druggist, "I know you - aren't you a policeman? Officer Rhoades, right?"

"Yeah, so?" said the officer.

"Well what the heck are you doing all dressed like the Fire Chief?"


***************


After the fire-truck arrived at a burning building in a small Spanish town, the firemen observed a man dressed in a matador's costume prancing around on the roof.

Four of the firemen held a safety-net and urged him to escape from the burning building by jumping into the net.

He refused and loudly proclaimed, "I'm Fearless Jose the bullfighter who fears nothing, not even fire!"

The firemen begged and pleaded but to no avail. Jose kept prancing around while repeating the same phrase over and over until the firemen got really sick and tired of hearing it.

Finally, three hours later, when the flames began to scorch his butt, Jose announced he had changed his mind, was ready to jump and then leaped off the rooftop.

As his body hurtled toward the safety-net, the four firemen shouted,

"Ole!"

and quickly moved it aside.

***************

ΛΟΛ!!!

Οκ, τα κεφάλια μέσα, τα πληκτρολόγια ανά χείρας, συνεχίζουμε...

Τετ Αυγ 23, 09:26:39 μμ  
Nikos Dimou said...

harry δεν θα συζητήσουμε για τον ρατσισμό - είναι εκτός θέματος. Απλώς να πω ότι η απόδοση μίας ιδιότητας σε ΟΛΑ τα μέλη μίας ομάδος είναι κλασικό χαρακτηριστικό του ρ. Τα ίδια ανέκδοτα που εμείς λέμε για τους Π. οι Γάλλοι τα λένε για τους Βέλγους, οι Αμερικανοί για τους ΠΟλωνικής καταγωγής (Polacks). Να μη θυμίσω και αυτά για τις ξανθές.

Τετ Αυγ 23, 09:34:40 μμ  
harry reloaded said...

Σε μια ομαδα πρεπει να αποδιδουμε ενα γνωρισμα,οταν το εχει κατα πλειονοτητα... Η συζητηση περι ρατσισμου ειναι ατερμονη ,παντα εντος θεματος ουσιαστικα,τυπικα εκτός σημερα. Το δυστυχημα με το σημερινο θεμα ειναι οτι η αντιμετωπιση του απο τους πολιτικους ειναι...κοκκορομαχια & πυροτεχνηματα. Αν ο Γιωργος τολμουσε,θα εβγαζε τα θεματα φυσικων καταστροφων εκτός πολιτικης αναμετρησης.Non issue. Χρειαζεται & η πολιτικη σαβουαρ & οχι κοντρα sans voir.

Τετ Αυγ 23, 09:49:28 μμ  
ο ψύχραιμος said...

Φωτιά λοιπόν. Να η μεγάλη ευκαιρία να βγαίνει ο κάθε άσχετος δημοσιογράφος, δικηγόρος, γιατρός, καφετζής, υπουργός, βουλευτής, νταβατζής, μανάβης, περιπτεράς και να λέει τη μ......α του. Και να νομίζει οτι λέει τη μεγαλύτερη σοφία. Τέλος πάντων.

Το να καεί ένα δάσος είναι θέμα χρόνου και τύχης. Και ένα κομμάτι γυαλί από σπασμένο μπουκάλι μπύρας μπορεί να προκαλέσει πυρκαϊά. Ή μήπως λίγες φωτιές προκαλούν τα καλώδια της ΔΕΗ. Σε όλα αυτά ας προσθεσουμε τους αόρατους εμπρηστές (και συμφωνώ με τον Ν.Δ., όλοι τους βλέπουν, αλλά κανένας δεν συλλαμβάνεται).

Εχουμε κάποια δεδομένα, το εξής ένα: έχουμε ένα ανίκανο από κάθε άποψη κράτος. Οχι τώρα ανίκανο, από ανέκαθεν ανίκανο. Το μόνο που κάνει είναι να καταπίνει τους φόρους που πληρώνουμε. Η λύση λοιπόν και στο ζήτημα αυτό είναι να αναλάβουν τα δάση ιδιώτες. Μόνο ένας ιδιώτης θα προσέχει την περιουσία του και θα την σχεδιάζει σωστά (ώστε και φωτιά να εκδηλωθεί κάπου να μην καεί το σύμπαν σε δύο μέρες), Και εμείς οι υπόλοιποι; Θα μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στην περιοχή με κάποιο εισιτήριο. Αλλά έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει το δάσος.
Τελικά αποδεικνύεται οτι το δωρεάν στοιχίζει πανάκριβα.

Τι θα γίνει μετά ΝΔ; Θα σου πω εγώ τι θα γίνει μετά: Θα γίνουν καμμιά πενηνταριά επιτροπές που θα καταγράψουν τις ζημίες, θα μελετήσουν τις επιπτώσεις, θα προτείνουν λύσεις, θα σχεδιάσουν αναδασώσεις, θα παρατηρήσουν πως συμπεριφέρονται οι μέλισσες μετά την φωτιά κλπ. Και θα φάνε, θα φάνε, θα φάνε μέχρι να σκάσουν. Και θα μας στοιχίσει η αναδάσωση 1000 ευρούδια το κάθε δέντρο. Αυτή είναι η Ελλάδα και η γελοιότητά μας δεν έχει τέλος. Τρανή απόδειξη ο Ρουσόπουλος (και ο κάθε κυβερνητικός εκπρόσωπος).

Τετ Αυγ 23, 10:05:06 μμ  
BadlyDrawnBoy said...

Είναι μεγάλη η χαρά και η συγκίνηση να βλέπεις στην τηλεόραση οικεία μέρη να γίνονται στάχτη και μπούρμπερη. Είμαι πολύ περήφανος που η αγαπημένη μου Χαλκιδική γίνεται πρώτο θέμα σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα της Ευρώπης. Βλέπεις κάποια γνωστά μέρη στο BBC για παράδειγμα, και έμπλεος ενθουσιασμού πετάγεσαι από την πολυθρόνα σου και λές «έχω πάει εκεί» και οι άλλοι που δεν έχουν πάει ζηλεύουν. Βλέπεις μια περιοχή κοντά στο σπίτι του θείου του Κώστα που του κάηκε η αυλή (εδώ που τα λέμε τα ήθελε ο κώλος του – κρίμα που δεν κάηκε και το σπίτι) και λες «εχω κοιμηθεί και εγώ εκεί». Αλλά μια ζωή κωλόφαρδος ήταν αυτός ο άνθρωπος!) Και δεν γίνονται όλα αυτά για πρώτη φορά, αλλά πολλές φορές και στο παρελθόν. Κάποτε, πολλά χρόνια πριν, ήμουν αυτόπτης μάρτυρας σε μια μεγάλη πυρκαγιά στην Τορώνη. Δυο μήνες πριν να γινόταν η πυρκαγιά, πάλι θα ήμουν αυτόπτης μάρτυρας, ίσως και κάρβουνο. Ευτυχώς για μια ακόμη φορά είχα άγιο! Παντελεήμωνα!

Ακόμα πιο έντονα ήταν τα συναισθήματα την 11/9/2001. Τρία χρόνια παραπάνω να καθόμουνα στην ταράτσα των δίδυμων πύργων και τώρα θα ήμουνα ένα με τα παλιοσίδερα.

Από τη μια η χαρά και η περηφάνια να είσαι ένας από τους ελάχιστους στον κοινωνικό σου περίγυρο που πρόλαβαν να δουν και να απολαύσουν τόσο όμορφα και ξακουστά πράγματα τα οποία δεν υπάρχουν πλέον, και από την άλλη η ανησυχία, η απαισιοδοξία, η περισυλλογή (φτου γαμώτο, βαριέμαι να σκέφτομαι) και η τραγική συνειδητοποίηση ότι όλα τα ωραία, ακόμα και εσύ, έχουν ένα τέλος.

Ευτυχώς, όταν διηγούμαι αυτές τις ζοφερές ιστορίες (και όχι μόνο), πάντα υπάρχει ένα πλουσιοπάροχο μπούστο, ένας ζεστός λόγος, ένα απαλό χάδι και κάτι παραπάνω για να με παρηγορήσουν για το μεταφυσικό δράμα που βιώνω.

Αν είχατε και εσείς παρ’ολίγο θανάσιμες εμεπειρίες, να τις διηγείστε – θα νοιώσετε σαν ήρωες και θα ανεβείτε και στην εκτίμηση των άλλων.

***********
Πράγματι, ο Ρουσσόπουλος πριν ασχοληθεί με την πολιτική ήταν τόσο συμπαθής που σ’ έκανε να πιστεύεις ότι είναι Πασοκτσής.

Κάτι μου λέει ότι του έκανε λοβοτομή ο Καραμανλής για να γίνει δεξιός, αλλά κάτι δεν πήγε καλά και έχασε τη συμπαθητική του ιδιότητα ο Θόδωρας.

Τετ Αυγ 23, 10:26:20 μμ  
Yannis H said...

Χάρρυ, όταν εσύ λες τη λέξη 'τουρκόσπορος' κι ο άλλος 'αρχαίος', καταλαβαινόσαστε. Διαφωνείτε, αλλά καταλαβαινόσαστε. Κι αυτός ο τρόπος σκέψης, εμένα μου φαίνεται πως είναι που θέλεις ν' αποφύγεις. Και δυστυχώς, υπονοείται στα γραπτά σου. Επίθετα που απορρέουν από εθνικότητες - είναι γεμάτα τα γραπτά σου. ΟΚ, ενάντια στην πεπατημμένη - και λοιπόν; Η ομπρέλα παραείναι ίδια. Δεν πολεμάς τον χριστιανισμό ούτε με το μωαμεθανισμό, ούτε με τον παγανισμό, ούτε ... (βάλε ό,τι θρησκεία θέλεις).

Τετ Αυγ 23, 10:30:01 μμ  
numb2006 said...

Λογικά το να εξαπολύει κάποιος αφορισμούς έναντι των πολιτικών μέσα από το διαδίκτυο δεν είναι ιδιαίτερα θεμιτό. Η λογική πολλές φορές όμως υποχωρεί όταν ακούμε τους πολιτικούς να παρουσιάζουν μια εικονική πραγματικότητα, που φυσικά απέχει πολύ από την αληθεια.Αν σκεφτούμε τους στίχους από ένα τραγούδι των radiohead, που λέει ότι οι πολιτικοί δεν μιλούν για εμάς θα μπορούσαμε να πούμε πως, εντάξει, και αυτοί είναι άνθρωποι σαν εμάς, που όταν ήταν μικροί ήθελαν είτε να αλλάξουν τον κόσμο, είτε να προσφέρουν το καλύτερο για τον τόπο τους. Το αν μεγαλώνοντας κατάφεραν να εκλεγούν ικανοί και ιδεολόγοι βολευτές και το αν η ευθυνοφοβία είναι σύμπτωμα της πολιτικής τους ωριμότητας, μάλλον αυτά είναι άλλα θέματα, που σίγουρα θα τα έχετε συζητήσει μέσα από αυτές τις σελίδες...
Έτσι είναι εύκολο να καταλήξουμε στο συμπέρασμα πως για την πυρκαγιά ευθύνεται το ίδιο το δάσος που ήταν πολύ πυκνό, αλλά και ο καύσωνας, η ατμοσφαιρική πίεση και μάλλον και μια πεταλούδα που πετούσε πάνω από ένα κράτος της Ασίας...

Τετ Αυγ 23, 10:35:23 μμ  
Nikos Dimou said...

numb 2006
αυτή τη φορά είναι σαφές το αίτιο της πυρκαγιάς - πολλαπλοί κεραυνοί από μία "ξηρά καταιγίδα".

Το αίτιο είναι φυσικό. Η αντιμετώπιση ήταν πλημμελής.

Και πιο σημαντικό είναι το τι θα επακολουθήσει.

Τετ Αυγ 23, 10:45:09 μμ  
harry reloaded said...

Το ψεμμα & η κακία του εθνικισμου/φασισμου πολεμιεται με την εθνολογικη αληθεια. Επι του... θεματος,ο...αλ-γραικος Λυμπε μας την εσπασε. Θυμαμαι τις ντοπες του ανυπερβλητου Αλεφαντου..." Φανταστειτε οτι ερχονται οι τουρκοι να βιασουν τις μανες,τις αδελφες & τις κορες σας...". Τους εκανε turbo. Τωρα παιζουν μπαλλα σαν δημοσιοι(υπαλληλοι).

Τετ Αυγ 23, 10:50:58 μμ  
aktaion said...

Το πρόβλημα μου δεν είναι με τον κύριο Ρουσόπουλο ούτε προσωπικά με κανένα. Το πρόβλημα μου είναι ότι αναδεικνύονται σε θέσεις κλειδιά άτομα τα οποία δεν έχουν την ανάλογη ικανότητα. Για να λειτουργήσει σωστά ένα κράτος πρέπει αυτοί που το διοικούν να είναι οι ικανότεροι, να ελέγχονται και φυσικά να αμείβονται με βάση τη προσφορά τους. Αυτό που είναι κοινός τόπος στην ποιο μικρή επιχείρηση δεν ισχύει στο ίδιο το κράτος απ΄ το οποίο εξαρτάται η ευημερία μας. Εμείς με το να υποστηρίζουμε τα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα με την ψήφο μας τροφοδοτούμε αυτή την κατάντια και διαφθορά και είμαστε τελικά εμείς υπεύθυνοι. Ούτε η παιδεία λειτουργεί σωστά, ούτε ο στρατός ούτε τα συστήματα προστασίας του πολίτη για τον απλό λόγο ότι η διοίκηση τους δεν είναι η κατάλληλη, εδώ και δεκαετίες και το κλίμα αδιαφορίας έχει διαποτίσει τους πάντες, από τη διοίκηση ως και τον τελευταίο υπάλληλο. Τώρα στις δημοτικές εκλογές ετοιμαζόμαστε πάλι να ψηφίσουμε, και συνεπώς να εμπιστευτούμε την διαχείριση των χρημάτων μας, σε διάφορους αθλητές, ακροβάτες και ηθοποιούς που κατεβάζει το κάθε κόμμα για υποψήφιους δημάρχους. Είναι βέβαιο ότι ο αθλητής δήμαρχος σε συνεργασία με τον πρώην αφισοκολλητή , και νυν πρωταθλητή στο τάβλι υπεύθυνο πυρασφάλειας θα δυσκολευτούν να αντιμετωπίσουν σωστά την επόμενη πυρκαγιά ή ότι άλλο. Αυτοί όμως δεν φταιν, φταίμε εμείς που ανεχόμαστε και συντηρούμε αυτή τη κατάντια.

Τετ Αυγ 23, 11:15:47 μμ  
numb2006 said...

Θυμήθηκα τώρα κάτι που μου συνέβη πέρυσι τον 15Αυύγουστο, όταν δούλευα ως σερβιτόρος σε ένα -και καλά -trendy εστιατόριο στο όμορφο νησί της Σκοπέλου. Είχαμε μόλις πληροφορηθεί τη συντριβή του αεροπλάνου στο Γραμματικό και όλοι οι εργαζόμενοι ήμασταν στην μαύρη κατάθλιψη, μόλις και μετά βίας μπορούσαμε να μιλήσουμε. Το απογευματάκι ήρθε ένας υπουργός με την παρέα του που την αποτελούσαν ένας γνωστός τραπεζίτης και κάποιοι άγνωστοι σε μένα , αλλά γνωστοί στο αφεντικό μου, επιχειρηματίες. Πήγα στο τραπέζι τους για να πάρω παραγγελία και άκουσα τον υπουργό να λέει: " Ναι μωρέ , έπεσε και το αεροπλάνο, τι να κάνουμε, συμβαίνουν και αυτά, όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα, συμβαίνουν και λάθη". Τότε εγώ συνειδητοποίησα ότι λάθος ήταν το γεγονός ότι αυτό το τυπάκι έιχε εκλεγεί βουλευτής. Παρήγγειλε με λαίμαργη χαρά μια αστακομακαρονάδα, γιατί όπως είπε, είχε καιρό να φάει, είχε κάνει και μπάνιο κιόλας και είχε όρεξη να φάει πολύ. Ήταν η πρώτη φορά που ευχήθηκα να του κάτσει στο λαιμό και να πνιγεί. Τελικά την έφαγε όλη την αστακομακαρονάδα και ο εν λόγω εξακολουθεί να είναι ακόμη και σήμερα υπουργός...
Θα μου πείτε, εντάξει και τι να κάνει; να θρηνεί; Φίλοι μου, λίγη ευαισθησία δε θα μας πείραζε...
Ο μεγάλος Καστοριάδης είχε πει ότι η ημέρα των εκλογών είναι η μοναδική ημέρα που όλοι είμαστε εντελώς ελεύθεροι να αποδείξουμε τη βούλησή μας με την ψήφο μας.Ας φροντίσουμε λοιπόν να αποκτήσουμε τους εθνοπατέρες που μας αξίζουν και ας διώξουμε επιτέλους τους ευθυνόφοβους και τους ωχαδερφιστές. Φτάνει πια!!

Τετ Αυγ 23, 11:22:13 μμ  
Nikos Dimou said...

3-0 η ΑΕΚ! ΖΗΤΩ!

Τετ Αυγ 23, 11:39:26 μμ  
tolitsa said...

Ηξερα καποτε εναν νεο ανθρωπο πνευματωδη, φιλικο, προσγειωμενο, με ηθος, απλο στην καθημερινη του ζωη, χαμηλων τονων θα ελεγα που παντα ελεγε τα πραγματα εξω απο τα δοντια οταν επρεπε. Ειχε καποιο καταστημα στην γειτονια μου και ετσι ερχομασταν σχεδον σε καθημερινη επαφη μαζι του. Καποια στιγμη αποφασισε να πολιτευθει. Ολοι χαρηκαν και ελεγαν οτι τετοια ατομα χρειαζομαστε για να δουμε "μια ασπρη μερα". Καταφερε να αναρριχηθει αρκετα γρηγορα μεσα στο κομμα. Παρακολουθουσα απο μακρια την εξελιξη του γιατι στα χρονια που μεσολαβησαν εγιναν διαφορες αλλαγες και στη δικη μου ζωη.
Και ξαφνικα αρχισε να εμφανιζεται στην τηλεοραση και να μιλα για διαφορα σχετικα με τις αρμοδιοτητες που του ανεθεταν.
Το προσωπο ηταν το ιδιο,(λιγο πιο γερασμενο)αλλα τα λογια δεν ηταν δικα του.Δεν ηταν ΑΥΤΟΣ. Ηταν καποιος μεταλλαγμενος(για να δανειστω μια δικη σας εκφραση).
Το σοκ ηταν μεγαλο για μας που τον ξεραμε ΠΡΙΝ. Ο ανθρωπος μιλουσε σαν να ηταν προγραμματισμενος. Τελικα η εξουσια ειναι το χειροτερο πραγμα που μπορει να συμβει σε καποιον. Και εγω νιωθω ηλιθια που ακομα πιστευω σε ιδανικα!!

(Τις ημερες αυτες ειναι πρωτη θεση στα δελτια και ΕΧΕΙ γνωμη για την φωτια στην Χαλκιδικη!! Ημαρτον!!)

Πεμ Αυγ 24, 12:00:43 πμ  
harry reloaded said...

Θυμηθηκαν τον Αλεφαντο...

Πεμ Αυγ 24, 12:04:25 πμ  
ioannisk said...

pointless...
Δεν νομίζω πως θα αλλάξουν 10-20 πράγματα στην Ελλάδα. Είμαι σε ένα νησί και είναι σαν να βρίσκομαι στην Ομόνοια με μαγιό. Κορναρίσματα, μποτιλιαρίσματα, φτιαγμένες κούρσες, καυσαέρια, αυθαίρετα κλπ.

Πάντως για τις φωτιές θα συμφωνήσω με τον vrennus, δεν μπορείς να τις "κερδίσεις" εύκολα, αν φυσάει αέρας είναι αδύνατον.

@all
Καλά δεν λυπόσαστε του τούρτα; Ιερόσιλοι!!! Δώστε την σε εμένα!

Υ.Γ. ΝΔ και που περάσαμε στους ομίλους; δεν νομίζω πως θα παίξουμε με τους hearts ξανά...

Πεμ Αυγ 24, 12:14:28 πμ  
Gatole said...

Συγνώμη Νίκο.. αλλά διαφωνώ μαζί σου όσον αφορά τον Ρουσσό..

Ή μάλλον διαφωνώ με τον τρόπο που προσπαθείς να μας πείσεις ότι ο Ρ. είναι υπερόπτης, αλαζόνας, κ.λ.π. χρησιμοποιώντας μία φωτο του τύπου με ανασηκωμένο αριστερό φρύδι. Χρησιμοποιείς μία συγκεκριμένη εικόνα ένω θα έπρεπε να μας πείσεις για την αλαζονική συμπεριφορά του με τις πράξεις του.

Μπορώ και γω να βρω φωτό του που να τον δείχνει το πιο ταπεινό άνθρωπο τον κόσμου.

Όσον αφορά τον dion και τα περι ΙΕΚ Κυπαρισσίας, θεωρώ την άποψή του απίστευτα ελιτίστικη. Στην ζωή δεν έχει σημασία τι ξέρεις αλλά πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά που ξέρεις (αυτά από έναν απόφοιτο πανεπιστημίου).

Τέλος, άσχετο, θεωρώ την επίθεση της εφημερίδας ΘΕΜΑ στον Ρουσσό όσον αφορά το σπίτι του στο Καπανδρίτι άνανδρη και σεξιστική. Διότι πολυ απλά το σπίτι μπορεί να έγινε με χρήματα της γυναίκας του. Είναι κατά πάσα πιθανότητα πιο καλοπληρωμένη από αυτόν. Αλλά ξέχασα... στην Ελλάδα δεν μπορεί το σπίτι μιάς οικογένειας να έχει χρηματοδοτηθεί από την γυναίκα.

Πεμ Αυγ 24, 12:28:13 πμ  
harry reloaded said...

Θελουμε ονοματα...μεταλλαγμενων. Αυτη ειναι η αξια του μπλογκ,να μαθαινουμε ο,τι δεν εμφανιζεται αλλου.

Πεμ Αυγ 24, 12:47:32 πμ  
Mirage said...

Άρχισα να το γράφω για εδώ αλλά βγήκε μεγαλούτσικο και είπα να μην καταχραστώ την φιλοξενία .... οπότε το μετέφερα στο
Μηχανισμός και Δάση

Πεμ Αυγ 24, 01:01:31 πμ  
vaggelis said...

Για όσους η φωτιά στη χαλκιδική τους φάνηκε ώς ένα σοκ, αναρωτήθηκαν εάν


Η ελλάδα με τόσα δάση έχει ή δεν έχει δασική υπηρεσία? Τα Όσα πολύ σωστά περιγράφει ο Μάργαρης στο βήμα (να είναι καλά ο Takis Alevantis που μας το υπέδειξε) είναι αυτονόητα σε μιά χώρα που η δασική υπηρεσία δουλεύει σωστά,μόνο που η ελλαδάρα δεν έχει δασική υπηρεσία.

Ο Μητσοτάκης το 91-92 είχε ιδρύσει γενική γραμματεία δασών με σκοπό την διαχείρηση των δασών με τους κανόνες που ο μάργαρης περιγράφει.Η οποία όμως καταργήθηκε στην κυβέρνηση του πασόκ το 95-96.

Από τότε τα δάση χαίρουν της προσοχής που μιά τριτοκοσμική χώρα θα είχε.Εγκατάλειψη κάθε ελέγχου,κάθε σχεδιασμού.Υπάρχουν δασοφύλακες σήμερα?

Αυτοί οι ανόητοι(για να μην πώ κάτι πιο βαρύ) που επικεντρώνουν την κριτική τους στο πόσα αεροπλάνα πέταξαν αναρωτήθηκαν τί θα γινόταν άν η πυρκαγιά ξεκινούσε 2 ώρες μετά,μιά και τα καναντέρ δεν πετάνε το βράδυ?

Πεμ Αυγ 24, 03:19:07 πμ  
vaggelis said...

Ο Ρουσσόπουλους μου θυμίζει την ηλίθια γκόμενα που για να σταθεί κάπου, την έχουνε δασκαλέψει να δείχνει σοβαρή και αυστηρή για να μην την καταλάβουν...

Πεμ Αυγ 24, 03:23:14 πμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Πεμ Αυγ 24, 03:41:18 πμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

@ N.Δημου

Λέτε:
"Έχω κι εγώ επισημάνει το πρόβλημα στον Harry. Ο λόγος που έχω ανεχθεί μερικά τέτοια ανεκδοτα είναι ότι από όλη την πορεία μέσα στο blog ο άνθρωπος φαίνεται ότι δεν είναι ρατσιστής. Αντίθετα μάλιστα"

και καπάκι, ο αντιρατσιστής αντιεθνικιστής αντιφασίστας σούπερ αριστερός κύριος harry reloated, απαντά:

"Για να ξεμπερδευουμε με τα ευκολως εννουμενα & δυσκώλος κατανοητα,ρατσισμος ειναι η αποδοση ιδιοτητων σε μια razza (= φυλη),οι οποιες α) δεν αληθευουν & β) ειναι δυσφημιστικες. Η χαρακτηριστικη " αφελεια " ,να το πω ευγενικα, των Π. ειναι πανθομολογουμενη & γεννησε τα Π. ανεκδοτα."

Διαβάζοντας τα παραπάνω, θυμήθηκα τα εξής:

"Ο Εβραίος, λίγο λίγο εισχωρεί στην οικονομία του τόπου , όχι σαν παραγωγός αλλά σαν μεσίτης. Η εμπορική του ικανότητα, ανεπτυγμένη απ την εμπειρία χιλιάδων ετών , του δίνει σημαντική ανωτερώτητα πάνω στον άρειο, που ακόμα δεν έχει εξαπλωθεί και που διατηρεί μιαν δίχως όρια τιμιότητα έτσι που σε πολύ λίγο διάστημα, το εμπόριο να καταστεί μονοπώλιό του...

...Ο Εβραίος μεταχειρίζεται όλα τα μέσα για να καταστρέψει τις βάσεις πάνω στις οποίες στηρίζεται ο λαός που θέλει να υποδουλώσει...

Οτι ο Εβραίος είχε πάντα την πρόθεση να τεθεί επικεφαλής στις μάζες, δεν μπόρεσαν ποτέ να το αντιληφθούν αυτοί που ίσα ίσα κατάντησαν τα κορόιδα της πιο τρομερής απατεωνίας όλων των εποχών..."

όπως αντιλαμβάνεστε, κι άλλοι πίστευαν σε "πανθομολογούμενες " ιδιότητες που "χαρακτήριζαν" διάφορους λαούς και ράτσες. Τώρα αν όταν τα γράφει ο Αδόλφος Χίτλερ στο mein kampf είναι ρατσιστικές ανοησίες (δε νομίζω να διαφωνεί κανέις σε αυτό...) αλλά όταν τα γράφει ο κύριος harry reloated όχι μόνο δεν είναι, αλλά ένας έμπειρος συγγραφέας σαν τον κ.Δήμου συμπεραίνει οτι

"ο άνθρωπος φαίνεται ότι δεν είναι ρατσιστής. Αντίθετα μάλιστα"

ε, αυτό το αφήνω στην κρίση του καθενός εδω μέσα.

(τελικά φαίνεται οτι ρατσιστής είναι μόνο αυτός που τοποθετείται εναντίον των Εβραίων. Και μόνον. Α, ναι . Και γενοκτονία είναι να σκοτώνεις Εβραίους . Και μόνον. Και όποιος τολμήσει να μιλήσει για γενοκτονία των Ποντίων καταδικάζεται σε κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Κεμάλ Αττατούρκ. Όπως ο Γιωργάκης και το ανθρωπάκι που κατάφερε έρποντας αι γλύφοντας να παριστάνει τον Α/ΓΕΕΘΑ της κουτσοκώσταινας ,Χηνοφώτης ή κάπως έτσι.

Πεμ Αυγ 24, 03:42:55 πμ  
classical chaos said...

εσείς tolitsa όταν αποδίδεται ήθος σε κάποιον τότε λέτε όχι έχει χαρακτήρα όμως αφού όλοι έχουμε χαρακτήρα τι παραπάνω άραγες να διαθέτει αυτός ο χαρακτήρας; εσύ tolitsa που πιστεύεις στο ήθος μπορείς αργότερα να πιστεύεις και στα ιδανικά. αυτές είναι οι αρχές μου κι αν δεν σας αρέσουν...

Πεμ Αυγ 24, 05:00:58 πμ  
somebody said...

Και μία άλλη διάσταση θέλω να εκφράσω.
Οταν βλέπετε δάση να καίγονται, τι νιώθετε;
Προσωπικά, νιώθω να καίγεται η ψυχή μου. Να καίγομαι μέσα μου.
Το βλέπω σαν απάντηση πως είμαστε κομμάτι της γης. Παιδιά της. Ολα ένα...

Πεμ Αυγ 24, 06:39:11 πμ  
classical chaos said...

gatole: σε αγαπάω όμως. θέλω να μου εξηγήσεις τι εννοείς όταν λες:

"Στην ζωή δεν έχει σημασία τι ξέρεις αλλά πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά που ξέρεις (αυτά από έναν απόφοιτο πανεπιστημίου)"

δηλαδή: για ποιον έχει σημασία, για ποιον έχει σημασία στη ζωη, γιατί να μπορείς να χρησιμοποιήσεις, γιατί να ξέρεις, γιατί να ξέρεις και να μπορείς να χρησιμοποιήσεις...

και μετά να μου πεις τι σχέση έχει η φράση στην παρένθεση με όλα αυτά.

Γιατί...άνθρωποι είμαστε και έχουμε ανάγκη τις επεξηγήσεις ίσως.

Πεμ Αυγ 24, 07:42:33 πμ  
Nikos Dimou said...

Καλημέρα

παντα σκεπτικιστής - ΦΑΟΥΛ!

Είδατε πως στο σχόλιό μου των 9:34 ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ με τις απόψεις του Harry που επικρίνετε. Γράφω: "η απόδοση μίας ιδιότητας σε ΟΛΑ τα μέλη μίας ομάδος είναι κλασικό χαρακτηριστικό του ρατσισμού".

Εσείς αποσιωπάτε αυτό το σχόλιο και συνεχίζετε περί Χίτλερ, Εβραίων και Ποντίων.

Και μετά διαμαρτύρεστε ότι κόβω σχόλια. Αυτό το σχόλιο ως στρεψόδικο και κακόπιστο, δεν θα έπρεπε να το κόψω;

Πεμ Αυγ 24, 08:12:53 πμ  
Takis Alevantis said...

Συγνώμη που παρεμβαίνω αλλά για φωτιές και κυβ. εκπροσώπους δε μιλούσαμε; Πως το γυρίσαμε στους (πάλι) στους Εβραίους και τους Πόντιους;

Ερώτηση 1: Ποιός (εκτός από εσένα Νίκο) διάβασε το άρθρο του Μάργαρη στο χθεσινό ΒΗΜΑ;

Ερώτηση 2: Πόσοι νομίζουν ότι ένα δημόσιο γιαούρτωμα (ελληνική εκδοχή του πασαλείματος με γιαούρτι αντί για τούρτα) θα έκανε καλό στα ελληνικά πολιτικά ήθη;

Πεμ Αυγ 24, 09:57:57 πμ  
Dion.M. said...

@Gatole said: "Όσον αφορά τον dion και τα περι ΙΕΚ Κυπαρισσίας, θεωρώ την άποψή του απίστευτα ελιτίστικη."
..........
Δίνω κάποιες εξηγήσεις στο σχόλιό μου 23/8, 21.06.

Πεμ Αυγ 24, 10:07:15 πμ  
tolitsa said...

harry reloaded
o υπουργος Γ.Καλαιτζης ο οποιος χθες σε καποιο "παραθυρι" χτυπιοταν οτι ο κρατικος μηχανισμος λειτουργησε αψογα. Σε επισημανση του Αντωνη Κανακη (απ'αλλο παραθυρι) οτι εκεινη την στιγμη η φωτια καιει ακομα του απαντησε "Ε! και γιατι δεν πατε να την σβησετε εσεις?"!!!!!!!!!!!!
εισπρατοντας την απαντηση
"γιατι κυριε υπουργε ο κρατικος μηχανισμος λειτουργει ΑΨΟΓΑ"

classical chaos
Ποσο αργοτερα παρακαλω?

Πεμ Αυγ 24, 10:22:45 πμ  
Mirage said...

Καλημέρα,

Takis Levantis said <<< Ερώτηση 1: Ποιός (εκτός από εσένα Νίκο) διάβασε το άρθρο του Μάργαρη στο χθεσινό ΒΗΜΑ; >>>

Κάποιοι το διάβασαν. Ποιοί το κατάλαβαν;

Takis Levantis said Ερώτηση 2: Πόσοι νομίζουν ότι ένα δημόσιο γιαούρτωμα (ελληνική εκδοχή του πασαλείματος με γιαούρτι αντί για τούρτα) θα έκανε καλό στα ελληνικά πολιτικά ήθη;

Ποιός μπορεί να γιαουρτώσει την πολιτική σκέψη; Ο Έλληνας γνωρίζει μόνο την πολιτική σκέψη ... ένα υπερτροφικό πολιτικό ζώο.

Ποιόν να πρωτο-γιαουρτώσει κανείς; Αν θέλετε παρακαλώ γιαουρτώστε εμένα ... θα είναι μια καλή αρχή!

Πεμ Αυγ 24, 10:31:20 πμ  
Nikos Dimou said...

Takis Alevantis said...
"Συγνώμη που παρεμβαίνω αλλά για φωτιές και κυβ. εκπροσώπους δε μιλούσαμε; Πως το γυρίσαμε στους (πάλι) στους Εβραίους και τους Πόντιους;"

Godwin's Law - As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one.

Ήταν αναμενόμενο - ο Χίτλερ και οι Εβραίοι μπήκαν στο 91ο σχόλιο.

Όσο για την επίδραση της τούρτας στο σοβαροφανές και άνευ χιούμορ ελληνικό κοινό - μάλλον θα τον κάνει συμπαθή. Έχουμε και το δέος της εξουσίας ("Δεν ντρέπονται - κοτζάμ υπουργό!")

Πεμ Αυγ 24, 10:34:53 πμ  
SykoFantiS_Bastoyni said...

Περί ρατσισμού και τούρτας.

Θα ήθελα αν μου επιτρέπει ο θεματοθέτης να κάνω μια μικρή(;) παρατήρηση . Η εξέδρα ( όλοι εμείς ) που ξέρει να εκτιμά τη λιτότητα του λόγου, παρακάμπτει , αποψιλώνει τον λόγο που φέρει ρατσιστικό περιεχόμενο ( αν φέρει ) και νομιμοποίητε να γελά ίσως και να κλαίει με το πως «παρκάρουν οι ξανθιές» πχ. Αναρωτιέμαι αν κανείς μας μπορεί να αποψιλώσει τον λόγο σε ένα μπλογκ που υποχρεούται να εκλαϊκεύει τα νοήματα για να γίνονται κατανοητά από τύπους ωσάν την αφεντομουτσουνάρα μου , που παρότι 40 χρόνια «φουρναραίοι» δεν έτυχε να διαβάσουν Μπέκετ ας πούμε . Το «τουρτώστε τον» ή «γιαουρτώστε τον » χωρίς την εν λόγω πεπαίδευση , αποτελεί δυσνόητη λόγια - αργκό για να επικοινωνούν μόνο οι μυημένοι. Είναι αυτό ρατσισμός;
Είναι ρατσισμός κατά της «ευφυίας» του Ρουσόπουλου; Αν κύριε Δήμου κάποτε επικρατούσαν οι ικανοί, οι ταλαντούχοι, οι ευφυείς, θα επέβαλαν ένα είδος φασισμού-ρατσισμού στους υπόλοιπους; Πιθανότατα . Η εφεύρεση λοιπόν της «Ρουσοπούλιας ευφυίας» είναι το αντίβαρο κατά την άποψη μου της δικτατορίας των μετρίων που μπορούν να κρατούν σε ισορροπία την αυθεντική εκπροσώπηση και αντιπροσώπευση όλων ημών που μετά τις «ευφυείς δηλώσεις Ρουσόπουλου» αλλάζουμε κανάλι και βλέπουμε Τατιάνα.

Πεμ Αυγ 24, 10:43:19 πμ  
Dion.M. said...

@Takis Alevantis said...

Ερώτηση 1: Ποιός (εκτός από εσένα Νίκο) διάβασε το άρθρο του Μάργαρη στο χθεσινό ΒΗΜΑ;


Τάκη σε εκτιμώ και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου, αλλά μην υποτιμάμε τους συνσχολιαστές!
Τις απόψεις του κου Μάργαρη, με τις οποίες κατα το πλείστον συμφωνώ, τις ξέρουμε από 15ετίας τουλάχιστον και το άρθρο στην πολύ ωραία διαδικτυακή έκδοση του "Βήματος" το διαβάσαμε!

Πεμ Αυγ 24, 10:44:34 πμ  
tolitsa said...

Τυπωσα χθες το συγκεκριμενο αρθρο και το εδειξα στα παιδια μου, γεγονος που πυροδοτησε μια μεγαλη συζητηση γυρω απο τα δαση τις φωτιες την δενδροφυτευση. Βλεπετε καποιες πληροφοριες απο το σχολειο ελεγαν αλλα πραγματα !!!

Πεμ Αυγ 24, 10:49:26 πμ  
zizugataki said...

Καλημέρα,
κ. Δήμου δεν μπορώ να μη σχολιάσω τον δονγατούλι είναι ένας κούκλος και σε προκαλεί να τον τρελάνεις στα χαδάκια μέχρι να σου βγάλει νύχια και να αποσυρθεί.
κ. Alevanti και οι βελουτέλες και τα 0% μια χαρά μου ακούγονται. Μια κάποια αντίδραση σε αυτό το αίσχος θα ήταν παρήγορη.

Πεμ Αυγ 24, 10:55:37 πμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

@ Ν Δήμου.

Το σχόλιό μου δεν είχε σκοπό να αποσιωπήσει τίποτα. ΌΛοι διαβάσαμε το σχόλιο σας των 9:34 και όλοι ξέραμε και πρίν απο αυτό οτι διαφωνείτεμε τον harry. To θέμα δεν είναι αυτό.

Το θέμα είναι οτι ο εν λόγω, με το σχόλιό του στις 1:38 δημοσιεύει το ρατσιστικό ανέκδοτο αποδίδοντας ιδιότητα σε όλα τα μέλη μιας ομάδας, εσείς στις 7:27 ισχυρίζεστε οτι
"ο άνθρωπος φαίνεται ότι δεν είναι ρατσιστής. Αντίθετα μάλιστα"
και όταν επανέρχεται διευκρινίζοντας αυτό που καθαρά έχει ισχυριστεί (πανθομολογούμενη αφέλεια κλπ), τότε με το σχόλιο των 9:34 λέτε οτι διαφωνείτε- λες και δε το ξέραμε. Τελικά εμμένετε οτι δεν είναι ρατσιστής;

Αδυνατώ να αντιληφθώ την ασυλία που απολαμβάνει ο εν λόγω κύριος. Αν κάποιος είχε υιοθετήσει αυτά που αναφέρονται στο mein kampf για τους εβραίους πώς θα αντιδρούσατε;

(Για να μην αναφερθώ στον υποτιμητικό τρόπο που αναφέρεται στην καταγωγή ορισμένων βλ. ιταλογραικός κλπ-έμμεσος ρατσιαμός και πάλι. Τί άλλο να γράψει ο άνθρωπος;)

Πεμ Αυγ 24, 11:05:36 πμ  
Ergo te Lina said...

Να ευχηθώ σημερα καλη ελληνοτουρκικη
μπασκετικη αμιλλα

Για τα Δαση..
Tωρα μας χρειάζεται το Φινλανδικ@ Μοντελ@

Πεμ Αυγ 24, 11:10:46 πμ  
πάντα σκεπτικιστής said...

@Takis Alevantis

έχετε δίκιο, το θέμα μας είναι οι φωτιές και η αλαζονεία της εξουσίας. Απλά θεώρησα οτι ο υφέρπων ρατσισμός που διακινείται κάπου κάπου απο συγκεκριμένο άτομο , θα έπρεπε κάποτε να μας απασχολήσει. Ζητώ συγνώμη

Πεμ Αυγ 24, 11:11:20 πμ  
Takis Alevantis said...

@mirage - Αν το διάβασαν όπως εσείς το όνομά μου, σίγουρα δεν θα το καλοκατάλαβαν. Και γιατί να γιαουρτώσω εσάς; Το γιαούρτωμα είναι μέθοδος αμφισβήτησης της εξουσίας (δες σύνδεσμο στο προηγούμενο κείμενό μου για τον N. Godin). Αν αρχίζαμε να αλληλογιαουρτωνόμαστε θάμασταν σαν ταινία Χοντρού-Λιγνού ...

Νίκος Δήμου - Δεν συμφωνώ με την σοβαροφάνεια του Ελληνικού λαού. Ο Χάρρυ Κλυν (παλιότερα), ο Λαζόπουλος και οι άλλοι κωμικοί νομίζω πως κάνουν καλές δουλειές ... Βέβαια το γιαούρτωμα είναι μάλλον αναρχική πράξη κι αυτό ίσως να ενοχλεί περισσότερο.

Στο άρθρο του Ν. Μάργαρη υποστηρίζεται επίσης ότι η εκμετάλλευση των δασών από ιδιώτες συμβάλλει στη καλύτερη προστασία τους από τις φωτιές. Το νομίζω κι εγώ. Ποιός θέλει να καεί το σπίτι του, όταν το έχει κτίσει μέσα σε δάσος; Γιατί να μην προχωρήσει η πολιτεία στην ιδιωτικοποίηση των δασών, στην χορήγηση αδειών για κατασκευές, όχι αναγκαστικά με πώληση δημοσίων εκτάσεων αλλά με ενοικίαση π.χ. επί 99 χρόνια, με την υποχρέωση των ενοίκων να διαχειρίζονται σωστά το δάσος βάσει προδιαγραφών;

Πεμ Αυγ 24, 11:24:19 πμ  
Nikos Dimou said...

πάντα σκεπτικιστής said...
Τελικά εμμένετε οτι δεν είναι ρατσιστής;

Mε τον Harry έχουμε μία παλιά δικτυακή σχέση - δεν γνωριζόμαστε προσωπικά. Έχει μία ιδιότυπη θεωρία καταγωγικής προέλευσης (βασίζεται στα επώνυμα) και ομαδοποίησης ατόμων. Για να θεωρηθεί ρατσιστής θα έπρεπε να υπάρχει και το κριτήριο της ανωτερότητας κάποιας φυλής (εδώ καθυβρίζει και την δική του αλβανο-γραική καταγωγή).

Απάντησα στη ερώτησή σας αλλά ΤΕΛΟΣ εδώ τα περί ρατσισμού.

Πεμ Αυγ 24, 12:05:09 μμ  
Alexandra said...

Καλημέρα,

*Γιατί όσο μεγαλώνω θέλω να ζήσω σε άλλη χώρα;

*Γιατί τίποτα ποτέ δεν λειτουργεί;

*Γιατί οι πολίτες δεν αντιδρούν;

*Γιατί η βρωμιά και η παρακμή έχουν γίνει καθεστώς;

*Γιατί συνεχίζω να πληγώνομαι ενώ, ύστερα από τόσα χρόνια ζωής έπρεπε να έχω αναισθητοποιηθεί ώστε να μπορώ να ζω αδιάφορα, ήρεμα και ήσυχα, σαν καλοαναθρεμένο ζώο;

(αυτά τα αναπάντητα είναι συνεχώς στο μυαλό μου... με έναν κόμπο στο λαιμό.)

Πεμ Αυγ 24, 12:07:47 μμ  
harry reloaded said...

This post has been removed by the author.

Πεμ Αυγ 24, 12:20:47 μμ  
KOSTAS TRENT said...

Για τον φωτογενειακό, 'ηλιατορικό'-ά, ρε Ελύτη με τους ..ηλιάτορες _, ραχατικό '' πασά '' DONCAT της αδιάκριτης φωτογράφισης της 24ης - 8 - 2006 :
φαίνεται ότι ξέρει πως ο ήλιος ανεβάζει την ...γατίσια τεστοστερόνη.
Και - όπερ το και σπουδαιότερον, - πως ο αέρας κατεβάζει σωτήρια τη θερμοκρασία των ...'καρυδιών' ...

Πεμ Αυγ 24, 01:03:04 μμ  
KOSTAS TRENT said...

Πολυ σωστά τα λέει ο YANNIS Η :
"και βγήκε μπροστά ο (μην πω) Καλαντζής, ... να ζητάει συγνώμη με έναν τρόπο που εμπαίζει. «Κάναμε ό,τι ήταν δυνατόν."

Τά 25 δίς Ευρώ για τους εξοπλισμούς - για το 'μακροπρόθεσμο ΕΜΠΑΕ' -, τα δίνει όμως αμέσως η ...εθνική ελίτ ! Τά ψηφίζουν μονοκούκι οι 300 μετέωροι κι ε κ β ι α ζ ό μ ε ν ο ι .

Η άλλη μαζική απάτη ("Ολυμπιακοί Αγώνες, η νέα Μ ε γ ά λ η Ιδέα !" - Λαλιώτης, 2003 )της άρχουσας ελίτ, πόσα επιπλέον δίς μας έφαγε ; Θά τα διαθέταμε για δασολόγια, δασικές μελέτες, ''Κανανταίρς'' (απ' τα 24, τα μισά είναι καθηλωμένα λόγω παλαιότητας. Όσο για τα πολωνέζικα PZL, αυτά κι αν δεν ήταν απάτη-) κτλ.

Κι εγώ, ομολογώ, είχα παρασυρθεί στο λαικό αυτό ενθουσιώδες κύμα της ψευδοΟλυμπιάδας : εθελοντές, 'υπόδειγμα Βαρκελώνης', Καλατράβα κτλ-
Άλλοι όμως, όπως ο Φ. Συρίγος και μέρος της Αριστεράς..., προς τ ι μ ή ν τους, όχι, δ ε ν παρεσύρθησαν.

Τό προπερασμένο Σάββατο, απ' το Ρ/Φ στθμ.''100,3 SKY FM'' άκουγα τους απολογισμούς κ ρ ι τ ι κ ώ ν Αρχιτεκτόνων για τα φύκια και μεταξωτές κορδέλλες της διατυμπανισθείσας Ο λ υ μ π ι ά δ α ς 2004(που το κύριο επιχείρημα ήταν πως θα έφερνε άνοδο του ...Τουρισμού ! που ούτε κι αυτό έφερε ): ότι σχεδόν τίποτε, μα τίποτε σημαντικό και χρήσιμο δεν έφερε.

Θά ήταν καίριο θέμα για διδακτορικές διατριβές φοιτητών-ερευνητών για την προπαγάνδα της σύγχρονης ελληνικής ελίτ, και την ι δ ε ο λ ο γ ι κ ή κατασπατάληση άπειρου πλούτου, έτσι, με το τ ί π ο τ α και για το τίποτα,( για την ματαιοδοξία της ελίτ), από καθαρή πολιτική αλλοτρίωση.
Θυμάμαι πόσο απατηλά κ ο ρ ό ι δ ε υ ε τον εαυτό της και τους Έλληνες η μεγάλη Μελίνα Μερκούρη...

Πεμ Αυγ 24, 01:47:30 μμ  
zoferos mesaionas said...

Σχετικά με το θέμα της ανικανότητας ή αδιαφορίας ή αλλοτρίωσης κ.λ.π. του Ρουσόπουλου, νομίζω ότι η κατάσταση στην Ελλάδα δεν οφείλεται τόσο στη λιγότερη ή περισσότερη ανεπάρκεια των προσώπων αλλά κυρίως στην έλλειψη θεσμών.

Χωρίς να θέλω να επεκταθώ, θα σας πω μια ιστορία που μου είχε διηγηθεί κάποιος, όπως τη θυμάμαι.

Στην Αγγλία οι υφυπουργοί είναι υπηρεσιακοί δηλαδή προέρχονται συνήθως από την ιεραρχία. (Όχι όπως στην Ελλάδα, που εκτός από τους Υπουργούς, όλοι οι υφυπουργοί, οι γενικοί κι οι ειδικοί (SIC) γραμματείς, οι διοικητές κ.λ.π. είναι κομματικοί).

Αρχές δεκαετίας του 80 στην Αγγλία – πρωθυπουργός η σιδηρά κυρία Μάργκαρετ Θάτσερ. Στο Υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου συνταξιοδοτείται ένας υφυπουργός. Προκειμένου να γίνει η αντικατάστασή του, ο Υπουργός συντάσσει τη σχετική λίστα με τους υποψήφιους οι οποίοι είναι 5-6 γενικοί διευθυντές του Υπουργείου. Στη συνέχεια, λόγω εθίμου, τη λίστα αυτή την βλέπει κι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης (ο Τζαίημς Κάλαχαν;) ο οποίος έχει δικαίωμα να προσθέσει ή να διαγράψει κάποιον, και στην περίπτωσή μας αυτός διαγράφει έναν από τους υποψηφίους. Όταν η Θάτσερ βλέπει τη λίστα με το διαγραμμένο όνομα, ρωτάει τον Υπουργό κι αυτός της εξηγεί πως έτσι είναι το Έθιμο. Αυτή ρωτάει αν είναι υποχρεωτικό, να μη μπορεί να διορίσει αυτόν που έχει διαγραφεί, κι ο Υπουργός της απαντάει πως όχι δεν προβλέπεται από πουθενά και πως μπορεί να κάνει ότι θέλει. Τότε η Θάτσερ, επιβεβαιώνοντας τη φήμη της, δίνει εντολή να οριστεί νέος υφυπουργός ο διαγραμμένος. Και πράγματι έτσι γίνεται.
Όμως αυτά κυκλοφόρησαν στον τύπο και μετά από λίγες μέρες, ο υφυπουργός μαθαίνει από τις εφημερίδες ότι δεν τυγχάνει της εμπιστοσύνης του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης και παραιτείται.
Τότε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήρε τις επιφυλάξεις του και τελικά ο υφυπουργός ανακάλεσε την παραίτησή του.


Τα συμπεράσματα δικά σας…

Βέβαια, μην ξεχνάμε πως στην Αγγλία η δημοκρατία έχει ιστορία ~400 ετών, ενώ στην Ελλάδα 32!

Πεμ Αυγ 24, 01:53:52 μμ  
KOSTAS TRENT said...

HARIS said :
"...Την επόμενη φορά να ψηφίσουμε με μεγαλύτερη θέρμη τα δυο "μεγάλα" κόμματα για να καεί ότι απέμεινε ...!)

Αντί για 'εκλογές',
προτείνω γ ε ν ι κ ή απεργία και γενική κ α τ ά λ η ψ η όλων των εργασιακών χώρων (: αποχή χωρίς ενέργεια είναι παγίδα).

Ο φόβος της ε υ θ ύ ν η ς είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο.
Όμως, υποθέτω ότι κι ο τελευταίος έντιμος εργάτης, ή μηχανικός (που δεν τάχει ...φάει απ'την Πολεοδομία), ή υπάλληλος λχ.,είναι ικανότεροι για την Αυτοδιαχείριση ό λ ο υ του Κράτους, απ' την πλειοψηφία των δικολάβων αυτών 'πολιτικών', βουλευτών, κομματαρχών... υποχειρίων των μεγαλεργολάβων η μεγαλεμπόρων όπλων.
Πού, όπως γράφει ο Κ. Καββαθάς κι άλλοι, δεν έχουν διαχειριστεί ποτέ τους ούτε μιά οικονομική μοναδίτσα τόση δα, μηδ' ένα γραφείο, ένα μαγαζάκι...πάρεξ ζούν απ'το χ ρ ή μ α , κληρονομιαίο, ή κομματικό κι απ' τις διασυνδέσεις.
Ο κ. Τ. Αλεβαντής προτείνει τον Ν. Μάργαρη ΄(ως Ομοσπονδιακό Δικτάτορα όπως στη Γερμανία επί φυσικων καταστροφών κτλ)

Ταπεινή μου γνώμη πως ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
Όλο το σύστημα είναι διαβρωμένο : σ' όλους τους αρμούς-LINKS της πολύπλοκης και σίγουρα αναγκαίας κρατικής γραφειοκρατίας, υπάρχουν ομάδες σ υ μ φ ε ρ ό ν τ ω ν, που θα έκαναν παθητική αντίσταση, θα καταστούσαν ανενεργές κι εν τέλει θ' ακύρωναν τις ενέργειες - εγκυκλίους κτλ του όποιου σεβαστού κου Μάργαρη (έχω διαβάσει δυο βιβλία του και τα άρθρα του στους "4ΤΡΟΧΟΥΣ")

Ανίκανοι κι ανήθικοι
σ' όλες των τες πράξεις...

Πεμ Αυγ 24, 02:12:49 μμ  
KOSTAS TRENT said...

ANDY DUFRESNE said : "...Αδικούμε όσους -λίγους - προσπαθούν : Σ η μ ί τ η ς, Χρυσοχοϊδης, Αλέκος Παπαδόπουλος, Μιχάλης Παπαγιαννάκης, κλπ."

Μά επί των ημερών των δυο πρώτων ''Ηγετών'' ιδίως δεν άρχισε η ....'αναπτυξιακή' (!)μετατροπή-διαστροφή των παραλιών, όρμων, δασών κτλ φυσικού πλούτου σε εμπορεύσιμο τουριστικό κεφάλαιο ;

Ποιός μετέβαλε τον ΕΟΤ σε περίφημα ''Τουριστικά Ακίνητα'', που άρχισαν να πωλούν σ' επιχ/τιες για να εκμετ/νται εκποιούν κτλ τη φυσική προυπόθεση της ζωής μας ;

Παρακαλώ, πηγαίνετε σήμερα να κάνετε μπάνιο στην Αττική : οι περισσότερες παραλίες έχουν περιφραχθεί απ' τους "βλαχοΚεφαλαιούχους", όπως τους λέει ο Λαζόπουλος."Είναι οι ''επίσημοι κ ο υ κ ο υ λ ο φ ό ρ ο ι''(=ακριβής έκφρασή του), μεγαλοσχήμονες, δικτυωμένοι με τους δικηγόρους τους, που εξαγοράζουν Πολεοδομίες, διεφθαρμένους νομάρχες και βλαχοδήμαρχους.
" - Ώστε κι ο ίδιος ο Καραμανλής, όταν δεί καραμπινάτη την παρανομία επί τόπου στην παραλία, να μήν μπορεί να κάνει τίποτα ! "
(πάλι Λαζόπουλος, σε δικαστικό αγώνα με καταπατητές Σερίφου-Σύρου - ρ/φ ''SKY 100,3'', προχθές)

Αρπάζουν -από πού ; Απ τον πατέρα ή τον παππού τους τον βρήκαν ; - τον φ υ σ ι κ ό πλούτο.Και τον μετατρέπουν, με τις ευλογίες του πρώην ''καταλληλότερου'' - κου Σημίτη - και κομπανίας -κος Πάχτας κλπ, και των νύν ...''αναπτυξιακών'' της ΝΔ σε Ιδιωτικό κερδοφόρο κεφάλαιο :
Γιατί αλήθεια ο ''ΑΣΤΕΡΑΣ'' Βουλιαγμένης έχει κ α τ ά σ χ ε ι την παραλία ;
Δέν αποτελούν κατά το Δίκαιο οι παραλίες ''αγαθόν κοινόν τοις π ά σ ι ; "
Σέ λίγο τους δρόμους και τις πλατείες θα τ' αναθέσουν σ' εταιρίες : θα πληρώνεις για να βαδίζεις έξω απ' το σπίτι σου ; Ήδη σκέφτονται να ιδιωτικοποιήσουν το ...Ζάππειο !
Ώστε ο Ολοκληρωτισμός της ''Ελεύθερης Αγοράς'' είναι ο άμεσος και προφανής κίνδυνος.Πρώτα η γή , τώρα όλη η Φύση, διαστρέφεται σ' ε μ π ό ρ ε υ μ α.

Πεμ Αυγ 24, 03:25:09 μμ  
Ein Steppenwolf said...

tolitsa said...
Το προσωπο ηταν το ιδιο,(λιγο πιο γερασμενο)αλλα τα λογια δεν ηταν δικα του.Δεν ηταν ΑΥΤΟΣ. [...] Ο ανθρωπος μιλουσε σαν να ηταν προγραμματισμενος.


Ο Χρόνης Μίσσιος είχε παραδεχτεί στην τηλεόραση ότι ως κομματικό στέλεχος προσπαθούσε να πείσει τους εργάτες να ενστερνιστούν τη γραμμή του κόμματος, με την οποία ο ίδιος διαφωνούσε, διότι αυτή τη δουλειά του είχαν αναθέσει. Μέχρι που μια μέρα συνειδητοποίησε την αντίφαση και τα βρόντηξε.

Takis Alevantis said...
Ποιός (εκτός από εσένα Νίκο) διάβασε το άρθρο του Μάργαρη στο χθεσινό ΒΗΜΑ;


Χθες το διάβασα και το τύπωσα. Ο Μάργαρης παραμένει μια νησίδα ορθολογισμού. Γιατί φοβάστε ότι δεν το καταλάβαμε; Δεν βλέπετε πως οι προτροπές για αναδάσωση κόπηκαν μαχαίρι;

Πεμ Αυγ 24, 03:38:26 μμ  
Mirage said...

Takis Alevantis said Αν το διάβασαν όπως εσείς το όνομά μου, σίγουρα δεν θα το καλοκατάλαβαν. Και γιατί να γιαουρτώσω εσάς; Το γιαούρτωμα είναι μέθοδος αμφισβήτησης της εξουσίας (δες σύνδεσμο στο προηγούμενο κείμενό μου για τον N. Godin). Αν αρχίζαμε να αλληλογιαουρτωνόμαστε θάμασταν σαν ταινία Χοντρού-Λιγνού ...

Συγνώμη για το επώνυμό σας. Ο δαίμονας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φταίει ...

Τα κείμενα δυστυχώς την έχουν αυτήν την ιδιότητα, ο αναγνώστης τα ερμηνεύει σύμφωνα με την γραμματική του ... ας πούμε εσείς τον Κο Μάργαρη των ερμηνεύσατε ότι προτείνει την ιδιωτικοποίηση των δασών μας ...

Για να απορείτε που ο Mirage θέλει γιαούρτωμα μάλλον δεν διαβάσατε το Μηχανισμός & Δάση, αυτό να δείτε πόσες ερμηνείες επιδέχεται...

Πεμ Αυγ 24, 03:38:42 μμ  
pagis said...

Σχετικό με τις φωτιές: στην μεγάλη φωτιά της Σάμου το 2000 είχαν πάλι κατέβει όλοι οι αναρμόδιοι και από την ανικανότητα τους κάηκε το 1/3 του νησιού. Χρειάστηκε να πέσει ξύλο και αφού η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο για να αφήσουν τους ντόπιους εθελοντές να πάνε να σβήσουν την φωτιά.

Το δυστύχημα είναι ότι δεν μαθαίνουμε και η ίδια τραγική ιστορία επαναλαμβάνεται κάθε 2-3 χρόνια, αλλά και οι αναρμόδιοι υπεύθυνοι παραμένουν στα πόστα τους ...

Πεμ Αυγ 24, 04:07:27 μμ  
Nikos Dimou said...

Δυστυχώς όμως kostas trent οι ιδιωτικές παραλίες είναι οι μόνες που παραμένουν καθαρές και ευπρέπεις. Όπου έμειναν δημόσιες (ή δημοτικές) έγιναν χωματερές και βόθροι. Και άρα ακατάλληλλες.

Είαμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε το δημόσιο αγαθό.

Παραπέμπω στο επόμενο ποστ.

Πεμ Αυγ 24, 04:58:05 μμ  
aphrodite said...

@bdb,

Τώρα πρόσεξα το άβαταρ σου, τον τραγουδιστή των Prodigy με την περιβολή του βίντεο "Firestarter"

Το χιούμορ σου έχει χιούμορ!!!

Ελα και λίγο τα λόγια... (σε ραβασάκι μέσα στην τούρτα!)

"I’m the trouble starter,
punkin’ instigator
I’m the fear addicted,
danger illustrated

I’m a firestarter,
twisted firestarter
You’re the firestarter,
twisted firestarter

I’m the self inflicted,
mind detonator – yeah
I’m the one infected,
twisted animator"

κτλ κτλ κτλ...

Μα δεν του(ς) ταιριάζει γάντι?
:PPPPPP

Πεμ Αυγ 24, 06:55:05 μμ  

Ανακοίνωση Σχολίου

<< Home